Ahoj všichni. Máme doma Freelandera 1 rv 99-2000, motor 1.8 benzín 88kw.
Problém nastáva ak je vonku víc teplo, otáčky po pridani a pak uvolneni plynového pedálu vystoupají občas i nekde mezi 2-3000. Po čase spadnou, ale auto hučí a zle se s ním manevruje.
Také jsem si všiml že auto lépe jezdí a reaguje když je chladno, poprípade nejlepší chladno a vlhko.
Další problém nastáva na pumpe. Tankovaní trvá hrozně dlouho, pistole mě porád vypíná, musím tankovat pomalu. Profoukávali sme už hadici od nádrže, nepomohlo.
Také auto lépe reaguje když má plnou nádrž, když je benzínu míň odezva auta je znatelne horší.
Nedávno začal pískat klinovej řemen, postrikali sme ho pripravkem na remeny, nepomohlo. Stačí dotáhnout, nebo rovnou vymenit?
Do auta sme si nechali namontovat manuální spínač na VENTILÁTORY, protože ty se za 3 roky zapli samy jenom když jsem jel 20 minut do strmýho kopce, zapínáme pro lepší ochlazení motoru.
KAždá rada dobrá, ďekuji všem předem za ochotu.
HEzký den.
Freelander 1 problémy všeho druhu
Moderátor: Safraporte
Freelander 1 problémy všeho druhu
Freelander 1.8 rv 2000 :)
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander 1 problémy všeho druhu
1) Vysoký volnochod za tepla: Je to buť problém se škrtící klapkou že zůstává pootevřená. Za to může buť pedál lanko nebo samotná klapka. U té klapky za to může většinou špatná spona co deformuje difuzor a pak špatně dovírá.
Nebo je problém v samotném krokovém motorku který vlivem tepla přestane přivírat. Zde pomůže jenom výměna. Zjistí se to tak že při vysokém volnoběhu se zchladí třeba vlhkým hadrem.
2/ tankování nevím jedině kamerou zkontrolovat co je za problém. Možná za to může ucpané odvzdušnění.
3) Zde bych šel po palivovém filtru co je přímo v nádrží. Často bejvá ucpaný přímo sací koš.
4) U řemenu bych to vyděl na jeho napnutí nebo bude vychozené ložisko na napínací kladce.
5) To je úplně normální. Co jsem vypozoroval.
Nebo je problém v samotném krokovém motorku který vlivem tepla přestane přivírat. Zde pomůže jenom výměna. Zjistí se to tak že při vysokém volnoběhu se zchladí třeba vlhkým hadrem.
2/ tankování nevím jedině kamerou zkontrolovat co je za problém. Možná za to může ucpané odvzdušnění.
3) Zde bych šel po palivovém filtru co je přímo v nádrží. Často bejvá ucpaný přímo sací koš.
4) U řemenu bych to vyděl na jeho napnutí nebo bude vychozené ložisko na napínací kladce.
5) To je úplně normální. Co jsem vypozoroval.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.