Freelander 1 - Kesch a její problémy s autem :)

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
kesch
Příspěvky: 15
Registrován: 03 lis 2012 08:31
tel.: 728727427
auto: land rover freelande
Bydliště: Černošín

Re: Freelander 1 - Kesch a její problémy s autem :)

#21 Příspěvek od kesch » 25 čer 2014 22:39

macejky1 píše:Ahoj. Tohle vypada spis na tesneni pod hlavou nebo hlavu. Ztratu oleje a koureni ve vyssich otackach by mohlo mit na svedomi vychozene lozisko turba (tim pedem predpokladam ze mas diesela TD4 nebo v lepsim pripade 2.0Di). Ale kdyz rikas ze ti motor tlakuje do oleje tak to by turbo neudelalo. Neztraci se ti treba i voda? Startuje motor snadno nebo se chvily trapi nez naskoci? Bezi po startu klidne?
Motor běží klidně, startuje bez problémů. Přesně tak mám TD 4 2.0. Voda se mi neztrácí vůbec. No jo ale jak zjistit co to je ? Zaplatím repas turba a ona to bude ta druhá závada

kesch
Příspěvky: 15
Registrován: 03 lis 2012 08:31
tel.: 728727427
auto: land rover freelande
Bydliště: Černošín

Re: Freelander 1 - Kesch a její problémy s autem :)

#22 Příspěvek od kesch » 25 čer 2014 22:40

MirecLM píše:Ja som až zo Slovenska, ale my Slováci vieme tiež dobre poradiť :mrk Ak bude treba, prídem a otestujem!
Klidně ,beru tě za slovo :-)

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2213
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Freelander 1 - Kesch a její problémy s autem :)

#23 Příspěvek od macejky1 » 25 čer 2014 23:26

Podle toho jak jsi psala ze se ti vytlacuje olej z bloku pres merku a po jejim vytazeni je slyset jak si motor odfoukne tlak tak bych na turbo nesazel. Podle me to bude bud ucpane odvetrani motoru nebo pripecene pistni krouzky na nekterem valci nebo hlava popr. jen jeji tesneni. A to v tomhle poradi.

Jako prvni bych zkontroloval to odvetrani motoru to nic nestoji ( bohuzel nevim kde na TD4 je ).
Doporucil bych ti zkusit povolit nalevaci vicko od oleje aby to mohlo odfukovat tudy, nechat to chvili klapat a pozorovat co se bude dit.
Pokub by se to nezpravilo po kontrole a vycisteni odvetrani tak bych si nekde v servise nechal zmerit tlaky ve valcich. Poked by to byly pistni krouzky nebo treba vyfukovy ventil tak by byl nizky tlak komprese. To uz by musela jit hlava dolu kouknout se na to a mechanik uz pozna co odeslo. Tohle uz je celkem draha legrace jakmile je jednou hlava dole tak minimalne nove tesneni, odtlakovat mozna prebrousit a jen ta prace s tim je na par hodin.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
cesta
Příspěvky: 535
Registrován: 01 črc 2009 10:08
auto: Freelander I TD4
Bydliště: Koňakov-Český Těšín

Re: Freelander 1 - Kesch a její problémy s autem :)

#24 Příspěvek od cesta » 26 čer 2014 06:40

Kukni tady http://www.landroverforum.cz/forum/view ... f=7&t=9704
myslím, že je tam všechno co se týče filtru odvětrávání motoru TD4.
Tak jak píše Macejky tím začni, ale moc to nepodceňuj a ať se na to podívá někdo kdo dělá motory.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001

kesch
Příspěvky: 15
Registrován: 03 lis 2012 08:31
tel.: 728727427
auto: land rover freelande
Bydliště: Černošín

Re: Freelander 1 - Kesch a její problémy s autem :)

#25 Příspěvek od kesch » 26 čer 2014 09:03

macejky1 píše:Podle toho jak jsi psala ze se ti vytlacuje olej z bloku pres merku a po jejim vytazeni je slyset jak si motor odfoukne tlak tak bych na turbo nesazel. Podle me to bude bud ucpane odvetrani motoru nebo pripecene pistni krouzky na nekterem valci nebo hlava popr. jen jeji tesneni. A to v tomhle poradi.

Jako prvni bych zkontroloval to odvetrani motoru to nic nestoji ( bohuzel nevim kde na TD4 je ).
Doporucil bych ti zkusit povolit nalevaci vicko od oleje aby to mohlo odfukovat tudy, nechat to chvili klapat a pozorovat co se bude dit.
Pokub by se to nezpravilo po kontrole a vycisteni odvetrani tak bych si nekde v servise nechal zmerit tlaky ve valcich. Poked by to byly pistni krouzky nebo treba vyfukovy ventil tak by byl nizky tlak komprese. To uz by musela jit hlava dolu kouknout se na to a mechanik uz pozna co odeslo. Tohle uz je celkem draha legrace jakmile je jednou hlava dole tak minimalne nove tesneni, odtlakovat mozna prebrousit a jen ta prace s tim je na par hodin.
Děkuji všem za rady,ještě se zeptám ,kde se dá šikvně sehnat hadice od interkoleru za slušný peníz ?

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Freelander 1 - Kesch a její problémy s autem :)

#26 Příspěvek od tagr » 26 čer 2014 11:08

výměna odvětrání motoru je práce na cca 1 hodinku v klidu, ND koupit od BMW - je bez filtru a je doživotně klid stojí cca 1500,-
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2213
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Freelander 1 - Kesch a její problémy s autem :)

#27 Příspěvek od macejky1 » 26 čer 2014 11:26

kesch píše:
macejky1 píše:Podle toho jak jsi psala ze se ti vytlacuje olej z bloku pres merku a po jejim vytazeni je slyset jak si motor odfoukne tlak tak bych na turbo nesazel. Podle me to bude bud ucpane odvetrani motoru nebo pripecene pistni krouzky na nekterem valci nebo hlava popr. jen jeji tesneni. A to v tomhle poradi.

Jako prvni bych zkontroloval to odvetrani motoru to nic nestoji ( bohuzel nevim kde na TD4 je ).
Doporucil bych ti zkusit povolit nalevaci vicko od oleje aby to mohlo odfukovat tudy, nechat to chvili klapat a pozorovat co se bude dit.
Pokub by se to nezpravilo po kontrole a vycisteni odvetrani tak bych si nekde v servise nechal zmerit tlaky ve valcich. Poked by to byly pistni krouzky nebo treba vyfukovy ventil tak by byl nizky tlak komprese. To uz by musela jit hlava dolu kouknout se na to a mechanik uz pozna co odeslo. Tohle uz je celkem draha legrace jakmile je jednou hlava dole tak minimalne nove tesneni, odtlakovat mozna prebrousit a jen ta prace s tim je na par hodin.
Děkuji všem za rady,ještě se zeptám ,kde se dá šikvně sehnat hadice od interkoleru za slušný peníz ?
Proč, máš je prasklé ?
Pokud ne a jsou jen "oslintané" od oleje tak je neměň, jen je vyndej pořádně je vyčisti a proper ( i intercooler ) a dej to tam zpět. Nové hadice bych řešil jedině až s novým nebo repasovaným turbem jinak jsou to myslím vyhozené prachy. Každé turbo trochu hází olej a čím je starší tím víc. Tak abys nebyla zklamaná, že budeš mít za chvíly ty nové hadice v podobném stavu jako ty staré. :hmm:
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

kesch
Příspěvky: 15
Registrován: 03 lis 2012 08:31
tel.: 728727427
auto: land rover freelande
Bydliště: Černošín

Re: Freelander 1 - Kesch a její problémy s autem :)

#28 Příspěvek od kesch » 02 črc 2014 13:04

Safraporte píše:No, to ti to vydrželo docela dlouho jezdit bez větších průšvihů :grin:

Tak sem s nimi, třeba se najde rádce.
Ahoj , tak jsem se dneska vytočila , mechanici si mně tady ve vsi přehazují jako horký brambor , kdyby mi na rovinu řekli ,že mi na opravu se.......... . už jsem mohla dávno vědět jak jsem na tom , někde jinde. Tak bych potřebovala nasměrovat k nějakému mechanikovi , aby mi nejdřív řekl , co s tím je , a já se mohla rozhodnout .děkuji Vám předem za rady

Odpovědět