 
 Hledal jsem na fóru, ale marně - buďto že se ten box musí odmontovat/vyndat, nebo že je to práce pro laika na 30 min., ale nic konkrétnějšího. Nechce se mi věřit, že i kvůli kontrole hladiny ve spojce se musí něco odmontovat. Nebo ano?
Moderátor: Safraporte
 
  
   
  
   
 
No a pokud už to takhle mám, tak už s tím nejde nic udělat? Sice to na fci nemá vliv, ale prostě to není to ,,pravý vořechový".FUSAČ píše:.... Pokud to otevřete dostane se vzduch a již se vám ani zalitím nepodaří úplně vzduch dostat ven. Ten pak uvnitř pruží a projevuje se to zabíráním ve spodní polovině.
 
  
 Co se taky může u spojky freelandera stát (to by člověka trefilo)!!!! Při řazení mi samozřejmě za jízdy a při slušné rychlosti sjela noha ze spojkového pedálu,jen to buchlo a pedál se opíral o palubní desku
 Co se taky může u spojky freelandera stát (to by člověka trefilo)!!!! Při řazení mi samozřejmě za jízdy a při slušné rychlosti sjela noha ze spojkového pedálu,jen to buchlo a pedál se opíral o palubní desku  !Vylezla tyčka ze spojkovýho válce!Tyčku jsem zatlačil,silnou zavařovací gumou dal pedál na původní místo a jezdím vesele dál(pumpa funguje,neteče...!).Nevíte jak je to  tam zajištěný(v pumpě) že to mohlo vylézt a jestli je třeba kupovat novou ?Jestli to budete rozebírat,koukněte na to.A nebo jsem něco přehlédnul na pedále(nějakej doraz....?)?Von ten přístup je k pedálu hodně mizernej(však víte sami) a při mojí jihočeské postavě.......
 !Vylezla tyčka ze spojkovýho válce!Tyčku jsem zatlačil,silnou zavařovací gumou dal pedál na původní místo a jezdím vesele dál(pumpa funguje,neteče...!).Nevíte jak je to  tam zajištěný(v pumpě) že to mohlo vylézt a jestli je třeba kupovat novou ?Jestli to budete rozebírat,koukněte na to.A nebo jsem něco přehlédnul na pedále(nějakej doraz....?)?Von ten přístup je k pedálu hodně mizernej(však víte sami) a při mojí jihočeské postavě.......  ??!!
 ??!!Takže vyndat tyčku z pedálu,směrem do motoru spojkovou pumpu,.....?cesta píše:Je tam taková jakoby plechová příruba, se 4 zpětnýma packama, ty 4 packy jsou vyhnuté do protisměru do té tyčky co jde z válce,a v té tyčce je myslím takové konusové osazení a z toho to vyskočilo.Je to takový paskvil co hovno vydrží ,může se to stát každému kdo tak brkne po pedálu spojky. Vytáhni válec a zpátky to přihni jde to opravit, taky se mi to stalo.

 
  
Jo to by mohlo taky být ono. Zítra se do toho pustím.ssang píše:Koukni se na držák spojkového válce u převodovky, může být prasklý a pak se zkrátí krok při sešlápnutí.

 . Podařilo se mi to docela dobře odvzdušnit následujícím způsobem. Otevřel jsem nádobku na kapalinu(ač se to nemá,ale už nebylo co pokazit),doplnil jsem jí skoro po okraj, následně jsem vysunul ovládací váleček z držáku(ten u motoru) a celý jsem ho zamáčkl a zajistil takovou svěrkou, po té jsem sešlápl pedál spojky až na podlahu a zajistil jsem ho v této poloze takovou rozpěrou, co se používá třeba při podbíjení stropů(mohu doplnit fotem). No a pak jsem z víčka té nádržky vyjmul to vnitřní(pojistné) víčko a ten jako by měch jsem pomalu vtlačil do nádobky.Chce to jakoby naklonit a postupně,po obvodu přitlačovat obrubu k nádržce.Přebytečná kapalina samozřejmě přeteče,je to ale jistota, že v nádržce není vzduch.Následně jsem vsadil vnitřní víčko do toho měchu. Pak jsem uvolnil a zabudoval pístek u spojky(u motoru) a naposledy jsem uvolnil pedál. Spojka funguje. Nejspíš ale na výměnu stejně dojde,protože si myslím, že je vydřený spojkový váleček. Pro tento případ bych se vás rád zeptal, kde ho dostanu nejlevněji. Auto opravuji kamarádovi a tak ještě pořádně nevím kde co shánět. Doufám, že vám moje zkušenost k něčemu bude.
 . Podařilo se mi to docela dobře odvzdušnit následujícím způsobem. Otevřel jsem nádobku na kapalinu(ač se to nemá,ale už nebylo co pokazit),doplnil jsem jí skoro po okraj, následně jsem vysunul ovládací váleček z držáku(ten u motoru) a celý jsem ho zamáčkl a zajistil takovou svěrkou, po té jsem sešlápl pedál spojky až na podlahu a zajistil jsem ho v této poloze takovou rozpěrou, co se používá třeba při podbíjení stropů(mohu doplnit fotem). No a pak jsem z víčka té nádržky vyjmul to vnitřní(pojistné) víčko a ten jako by měch jsem pomalu vtlačil do nádobky.Chce to jakoby naklonit a postupně,po obvodu přitlačovat obrubu k nádržce.Přebytečná kapalina samozřejmě přeteče,je to ale jistota, že v nádržce není vzduch.Následně jsem vsadil vnitřní víčko do toho měchu. Pak jsem uvolnil a zabudoval pístek u spojky(u motoru) a naposledy jsem uvolnil pedál. Spojka funguje. Nejspíš ale na výměnu stejně dojde,protože si myslím, že je vydřený spojkový váleček. Pro tento případ bych se vás rád zeptal, kde ho dostanu nejlevněji. Auto opravuji kamarádovi a tak ještě pořádně nevím kde co shánět. Doufám, že vám moje zkušenost k něčemu bude. 