CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je pát srp 18, 2017 19:15

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 120 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 16:13 
Offline

Registrován: pon bře 03, 2008 15:43
Příspěvky: 2
www.youtube.com "IRD freelander"

_________________
Freelander Td4 2003


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 08, 2008 13:24 
Citace:
Neznechutil, neboj :) jenom se zajímám o to, jak poznám, že je v háji. Když auto jezdí a jenom si hučí, tak to bude asi v pohodě :)

Zdravím mně to dělá taky vyměnil jsem pneumatiky a pořád stejný, tak to bylo ted v servisu a tam mne rekli ze je spatnek kardan a loziska v patek to jdu nechat vymenit tak dam vedet jestli to pomohlo.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 08, 2008 16:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 12, 2008 17:12
Příspěvky: 486
Bydliště: Most
Super, jsem zvědavej. Mám taky podezření na ložiska u kardanu. Stává se, že do zatáčky to mírně přestává...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 08, 2008 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 21, 2008 15:32
Příspěvky: 53
Bydliště: Ostrava
Citace:
Super, jsem zvědavej. Mám taky podezření na ložiska u kardanu. Stává se, že do zatáčky to mírně přestává...
jestli ti to přestává do zatáčky tak to nejsou ložiska na kardanu :lol: ale tak možná v kolech nebo gumy

_________________
Freelander 1.8 16v


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2008 07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 12, 2008 17:12
Příspěvky: 486
Bydliště: Most
gumy néé, ty mám nový :) Zlepšila se jima spousta věcí, ale hučení ne. Začnu od kardanu, pak nechám vyměnit ložiska na kolech. Určitě se tím nic nezkazí :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2008 13:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 18, 2008 15:55
Příspěvky: 40
Bydliště: Kladno
Pánové pls,nevite někdo za kolik se dá sehnat IDRka kdybych ji nahodou měl v pr...?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2008 13:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 16, 2006 09:55
Příspěvky: 1806
Bydliště: kousek od Přerova
Citace:
Pánové pls,nevite někdo za kolik se dá sehnat IDRka kdybych ji nahodou měl v pr...?
Novou nabízí v Anglii za cca 700 liber
http://www.paddockspares.com/pp/FREELAN ... CHASE.html


Přílohy:
IRD Freelander.jpg
IRD Freelander.jpg [ 18.59 KiB | Zobrazeno 3008 x ]

_________________
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte lis 10, 2009 23:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
Příspěvky: 2768
Bydliště: Highland
Po dlouhé době oprašuju svoje staré téma. Máte zkušenosi s rozdílným chováním auta v závislosti na venkovní telotě? Někdy jede auto jako po másle a jindy jako by naznačovalo, že si brzo řekne o výměnu viskospojky.

Slyšel jsem také dnes od známého, že viskospojku je možné repasovat pouhým naředěním původní "částečně seschlé" náplně. Dělal mu to někdo na VW synchro...

_________________
Range Rover Classic V8
Range Rover Sport TDV6
Range Rover Vogue 4.2 Supercharged

https://www.youtube.com/maxselcz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2009 07:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 12, 2009 18:22
Příspěvky: 398
Přečti si o repas visco


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2009 07:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 01, 2009 09:08
Příspěvky: 498
auto: Freelander I TD4
Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Jo já mám ten samý pocit,byl jsem na repas viska u p.Baláže asi před 2 měsíci, před repasem to, že to přibržďovalo při plných rejdech beru, ale spíš jsem registroval, že se auto při projíždění zatáček tak jakoby kroutilo(houpalo)(někdo to tu už myslím napsal "že se auto kroutilo jak stara ku... ":) ),po repasu paráda auto jede pěkně za předkem. Ale k té teplotě,po repasu bylo ještě venku teplo,týden na to přišel mráz, hned šlo zas poznat že na plný rejd už zas přibržďuje víc,stačilo ujet pár km(cca.20 až se viska zahřeje)a je to dobré.

_________________
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2009 09:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 12, 2008 17:12
Příspěvky: 486
Bydliště: Most
Já mám novou originál a nic podobného se mi neděje. Jede to pořád stejně dobře :)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2009 10:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 01, 2009 09:08
Příspěvky: 498
auto: Freelander I TD4
Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Tak samo, nová je nová bez debat. Jo jen na vysvětlenou, tím jsem nechtěl říct že by se to při mrazech vrátilo na úroveň před repasem to né, ale je tužší, všimnul jsem si toho hned po tom repasu .

_________________
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2009 17:06 
Offline

Registrován: sob říj 24, 2009 08:51
Příspěvky: 4
Citace:
A jak se poznají problémy s IRD? Mně pořád divně hučí podvozek, i když jsem vyměnil gumy, je to pořád slyšet. Mám teda spíš podezření na nějaké ložisko, ale auto jede klidně, bez nějakého klepání, cukání, přeskakování, bouchání...
Moje zkušenosti jsou obdobné, hučelo ložisko v zadním difu. Nepřikládal jsem tomu význam, a pak jsem měnil celý. Dá se to celkem dobře vyzkoušet tím, že sundáš kardan. Pak to hučelo o poznání víc, protože to běželo na druhou stranu ( nebyla to náprava hnaná, ale vlečná ). Alespoň tohle je má zkušenost.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Re:
PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2009 22:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 03, 2009 11:01
Příspěvky: 1338
tel.: 603819556
auto: Free Td4 2002
Bydliště: jak to jde, tak na rybách
Citace:
Citace:
A jak se poznají problémy s IRD? Mně pořád divně hučí podvozek, i když jsem vyměnil gumy, je to pořád slyšet. Mám teda spíš podezření na nějaké ložisko, ale auto jede klidně, bez nějakého klepání, cukání, přeskakování, bouchání...
Moje zkušenosti jsou obdobné, hučelo ložisko v zadním difu. Nepřikládal jsem tomu význam, a pak jsem měnil celý. Dá se to celkem dobře vyzkoušet tím, že sundáš kardan. Pak to hučelo o poznání víc, protože to běželo na druhou stranu ( nebyla to náprava hnaná, ale vlečná ). Alespoň tohle je má zkušenost.
můj selský rozum mi říká, že zadní náprava je tažená pořád dokud nedojde k prokluzu předních kol, nebo? :shock:
já když shodím zadní kardan, tak mi hučení přestane, takže zkusím vyměnit ložiska v difu a pak se uvidí ...

2cesta: aha, to mne nenapadlo ... :)


Naposledy upravil(a) Safraporte dne čtv lis 12, 2009 07:35, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 12, 2009 06:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 01, 2009 09:08
Příspěvky: 498
auto: Freelander I TD4
Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Já to chápu, že jsou v tahu pořád v poměru 80:20% je to takový "plovoucí" převod či jak to nazvat.Nebo,tak to samožřejmě není,na 8 otáček předního kardanu 2 otáčky zadního kardanu,myslím tím pootočení kardanů v bodě viskospojky.

_________________
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2009 17:35 
Offline

Registrován: sob říj 24, 2009 08:51
Příspěvky: 4
Tak nějak to funguje, a proto když někdo nechá visco. dlouho na autě, (jako já) :Ja blb: tedy když je špatná, je neustále v zápřahu a tlak na ložiska je abnormální a dřív nebo později je zničí.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2009 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 06, 2009 11:15
Příspěvky: 2422
tel.: 733686300
Bydliště: BK
Teď přemýšlím, jaký poměr má Free 2? :Ja blb:

_________________
Ex LR


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2009 21:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
Příspěvky: 2768
Bydliště: Highland
Ten poměr není poměr otáček, ale poměr síly kterou spojka přenese. Pokud se tedy neprotáčí přední kola, stejně spojka na 20% zabírá. Pokud dojde k protočení, začne tuhnout a zabírat až do poměru 50:50.

Pokud je spojka stará, tak je stále v plném tahu a nadměrně namáhá hnací soustrojí, protože nemůže docházet k diferenci otáček mezi přední a zadní nápravou. Výsledkem je mrtvá IRD, nebo zadní dif.

_________________
Range Rover Classic V8
Range Rover Sport TDV6
Range Rover Vogue 4.2 Supercharged

https://www.youtube.com/maxselcz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát lis 20, 2009 05:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 01, 2009 09:08
Příspěvky: 498
auto: Freelander I TD4
Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Jo já to napsal jen pro lepší představu ty otáčky,taky to tam píšu že to tak není,je to samozřejmě poměr sil.A u free 2 se o ty poměry stará elektronika nebo???tam asi ani viska není??Spíš tam bude HALDEX nebo něco podobného si myslím.?????

_________________
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát lis 20, 2009 07:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 06, 2009 11:15
Příspěvky: 2422
tel.: 733686300
Bydliště: BK
Citace:
Jo já to napsal jen pro lepší představu ty otáčky,taky to tam píšu že to tak není,je to samozřejmě poměr sil.A u free 2 se o ty poměry stará elektronika nebo???tam asi ani viska není??Spíš tam bude HALDEX nebo něco podobného si myslím.?????
No to jo, je tam haldex spojka a ještě spousta elektroniky. Prostě Cyborg :D
Ale ten pohon se tam specifikuje jako 2-2 jestli se nepletu :o

_________________
Ex LR


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 120 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Martas74 a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz