Napsal: 03 dub 2008 11:06
To uz je spise na Admina nebo nekoho technickeho, to fakt nevim. Ale treba asi i tak, ze Ti auto v rejdu opravdu dost brzdi, treba i pri rozjezdu, ne tak normalne, jako to Free dela.
Pro příznivce této anglické značky
https://landroverforum.cz/forum/
To že je IRD napojena na chladící okruh, je pro mě nová informace, má to nějaký důvod? To se tak hřeje? Dá se nějak bez vypuštění oleje zjistit, zda není v IRD emulze? (Nějaká měrka naplnění apod.)Karab píše:IRD prevodovka je velmi citliva na pneu tie musia byt zhodne, neexistuje obut pneu roznych rozmerov na napravy to IRD znicis do 5000 Km, dalej IRD sa chladi vodou a to je tiez dolezita aby vymennik tepla ktory je vnutri neprepustal chladiacu zmes do oleja, Pocas kontroly oleja si vsimni ci ti to nerobi emulziu a ci oleja nie je nejak vela. ta IRD je vlastne jedine co robi free terennym autom inak to je ROVER tusim 720, slaba - prevodovka, casti naprav, brzdy, spojka, nejaka elektrika to vsetko pasuje z osobneho rovera, ktory nie je nejak preslaveny spolahlivostou.
Takze v pripade free, je potrebne sa obrnit vysokou trpezlivostou a financnym obnosom na rozne poruchy.
Ak som vas niekoho znechutil tak sorry, ale taky je LAND ROVER Freelander
chlapi vy tohle forum vůbec nečtete!! když to teda nevíte tak free je stále 4*4,proto má visco spojku ta propustí točiví moment ve chvíli kdy by mohlo dojít ke kolizi náprav jako že by se třeba zadek točil rychleji než předek "viz plný rejd" všechno to tu už bylo řečeno,i když četl jsem tu od některých pisatelů úplné bludy a číst to laik tak musí být pěkně zmatenývlada920 píše:Mám právě obavy z toho co psal Hunter aby nechodila 4x4 stále.No nic,nebudu to zatim řešit,zatim to jezdí a podotýkám že v terénu moc hezky,spokojenost(zatim).To že to v rejdu brzdí je asi normálka jak jsem se tu dočetl tak uvidím.Diky
Ale to vime, ze to jde 4x4 porad, ale jenom 80 na predek a 20 na zadek, ale pokud je spojka zatuhla, tak to pak jde vic, a to je probem, to pak odnasi IRDcko a zadni dif. To jsem alespon vycetl.haasan píše:[chlapi vy tohle forum vůbec nečtete!! když to teda nevíte tak free je stále 4*4,proto má visco spojku ta propustí točiví moment ve chvíli kdy by mohlo dojít ke kolizi náprav jako že by se třeba zadek točil rychleji než předek "viz plný rejd" všechno to tu už bylo řečeno,i když četl jsem tu od některých pisatelů úplné bludy a číst to laik tak musí být pěkně zmatený
Důležité je, jestli je použitelný obal, soukolí se dá sehnat zvlášť. Když se ale vylomí zub, většinou se sekne mezi karter a soukojí a rozlouskne obal skříně.haasan píše:Joo mimochodem chystám se na rozborku IDR a doufám i zborku při výměně mi totiž vytekly v oleji nějaké kov. špony a dost velké caa1.5 cm doufám že nejsou poškozené ozub.kola zatím se to neprojevuje tak to doufám bude OK všechno nafotím a možná i natočím a posleze i zveřejním jen nevím s tím videm jak to na foru zveřejnit
Tak tak, víme, víme.. je to psaný všude, ale je to jen obecný popis.Hunter píše:Ale to vime, ze to jde 4x4 porad, ale jenom 80 na predek a 20 na zadek, ale pokud je spojka zatuhla, tak to pak jde vic, a to je probem, to pak odnasi IRDcko a zadni dif. To jsem alespon vycetl.haasan píše:[chlapi vy tohle forum vůbec nečtete!! když to teda nevíte tak free je stále 4*4,proto má visco spojku ta propustí točiví moment ve chvíli kdy by mohlo dojít ke kolizi náprav jako že by se třeba zadek točil rychleji než předek "viz plný rejd" všechno to tu už bylo řečeno,i když četl jsem tu od některých pisatelů úplné bludy a číst to laik tak musí být pěkně zmatený
Obal mam ok maš nějaký odkaz na ty kola do IDR našel jsem jen talířové kolo a hrušku a sadu ložisekeliott píše:Důležité je, jestli je použitelný obal, soukolí se dá sehnat zvlášť. Když se ale vylomí zub, většinou se sekne mezi karter a soukojí a rozlouskne obal skříně.haasan píše:Joo mimochodem chystám se na rozborku IDR a doufám i zborku při výměně mi totiž vytekly v oleji nějaké kov. špony a dost velké caa1.5 cm doufám že nejsou poškozené ozub.kola zatím se to neprojevuje tak to doufám bude OK všechno nafotím a možná i natočím a posleze i zveřejním jen nevím s tím videm jak to na foru zveřejnit
Popsal Admin tuším, je to jen "odbočka" na kardan, něco jako rozdvojka na prodlužovačceMaxsel píše:Vše ale neřeší jen viskospojka. Z nějakého důvodu je tam IRD a ta má funkci, kterou zatím nikdo přesně nepopsal.
No to by mělo stačit, nebo máš hýn ještě něco dalšího? Mám tady jednu na díly...haasan píše:Obal mam ok maš nějaký odkaz na ty kola do IDR našel jsem jen talířové kolo a hrušku a sadu ložisek
Já nevím ještě jsem to nerozebral,zajímalo by mě jestli jsou to ty modifikované kola které dají IDR ku ten správný poměr viš že se to tu už řešilo že se to sere proto že je to špatně spočítaný ta sada stojí skoro 400 liber tak ať to stojí za to a složit to taky není žadná prdel aby to jelo a nehučelo nejraději bych sedl do auta a jel do té po.....e anglie si obejít ty obchody sámeliott píše:No to by mělo stačit, nebo máš hýn ještě něco dalšího? Mám tady jednu na díly...haasan píše:Obal mam ok maš nějaký odkaz na ty kola do IDR našel jsem jen talířové kolo a hrušku a sadu ložisek