F1 Oprava zamku.
Moderátor: Safraporte
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 Oprava zamku.
U free to nejde motorek má vývody do strany nikov na zádi. A vývody jsou jenom na jedné straně. Něco jako tento
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: F1 Oprava zamku.
Diky za rady chalani kedže otočiť motorćek nejde skúsim tú variantu s prepínovánim drôtov v konektore. Neviete náhodou o nejakej schéme zapojenia toho konektora?
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: F1 Oprava zamku.
Pohledej po webu RAVE - to je originál servisní příručka, kde jsou mimo jiné i veškerá schémata a popisy konektorů.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 pro 2010 00:22
- tel.: 608665055
Re: F1 Oprava zamku.
Ahoj resil jsem stejný problém, koukal jsem na zapojení a nakonec usoudil ze je jednodušší ohnout kontakty v tele zamku na které se narazí motorek k nim příletovat kousek drátu a male jazycky které jsem zasunul do kontaktu motorku, následné je potřeba lehce vypálit drážky v černém krytu který je přesně obepíná motorek aby přidaného drátky nevadily sesazení obou částí ... jinak toto reseni jsem použít po prozkoumání zámku a jeho zalite části kde jsou vývody pro oba motorky a mají jeden kontakt společný takže by se polarity přehodila na oba dva motorky a výsledek ???????