Má Freelandy rýmičku, nebo vážnou chorobu???

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Colombo
Příspěvky: 91
Registrován: 12 kvě 2007 00:48
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

Má Freelandy rýmičku, nebo vážnou chorobu???

#1 Příspěvek od Colombo » 12 kvě 2007 01:26

Zdravíčko všem! Na foru jsem nováček, Freelandym (1.8i, r.v.1998 - 3dver, hardtop) nicméně jezdíme s rodinkou cca půl roku. Pokud mi věnujete chvilinku, rád bych se zeptal na vaše zkušenosti se symptomy, které nám Landroushech trpí:

- kolem 3000 ot/min. začne z prostoru leve části motoru cosi chrčet (zvýšením ot. nad 4000 chrčení přestane, i když, možná je jen přehlušeno zvukem motoru) pod 2750 ot/min. chrčení nikdy nezaznamenáno).

- plné vytočení kol s rozjezdem na zpátečku - pracantovi se nechce, nicméně přibrdí i po vymáčknutí spojky - skoro jako by se opravdu brzdilo. V servisu na čtyřkoly - specialka ale na japonce - mám ji u baráku - mi řekli, že tam něco štosuje a něco je špatně ... vlastnost LR nebo opravdu chyba??

- po tomto rozjetí zpět se po následném zařazení jedničky a úplném otočení kol druhým směrem ozve divný zvuk (prasknutí, lupnutí - nevím, jak nazvat). Pak už vůz jede normálně, nicméne občas se jakoby do zatáček láme a občas vydá onen praskavý zvuk. (doposud jsem přičítal menší pevnosti karoserie kabria, ale kdo ví...).

- Chrastění v motoru mi kdosi poradil, že půjde pravděpodobně o ložisko spojky, takže jsem ji nechal vyměnit. Někdo se tu ptal na cenu .... za material jsem dal 8000, práce dalších 8. Výsledek? Chrastění nepřestalo, spojka vyměněna a při jízdě Landy občas - nevypočitatelně - na jedničku skáče tak, že mám strach, aby neupadly trubky výfuku, jak se to pode mnou zaklepe. Jakmile se zařadí dvojka, vše už je v naprostém pořádku. Spojka taky zabírá úplně dole. Dal jsem zpět na reklamaci. Jak to dopadne dám vědět ...