Rozjezd
Moderátor: Safraporte
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Rozjezd
Chtel bych se zeptat, kdo ma Td4 od 2004 manualni prevodovka. Pri rozjezdu, kdyz vyslapnu spojku v zaberu (proste kdyz se na jednicku rozjizdim a chci preradit na dvojku), tak obcas (prave vetsinou, kdyz tu spojku vyslapnu ve vyssich otackach) tak se neco jakoby oklepe, zhoupne, nevim, jak to popsat. Mam dojem, ze mi to delal kdysi i peugeot, tak nevim, zda to je normalni ci ne Navic jsem byl pod autem a koukal jsem, ze od radici paky vedou dve tycky, jedno tahlo, ktery se radi, a druhe nevim na co je, a to se mi tam ocividne obcas opre o nejakou trubku - je to poznat podle toho, ze na te trubce je nejaky hlinikovy kryt a v nem je prave omacknuta ta tycka. Tak nevim Asi by to chtelo vyfotit, nejsem technicky typ, tak s´to asi blbe pisu
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Fotka by byla dobrá.
Tyčky tam jsou dvě. Jedna převádí řezení dopředu - dozadu. 1 - 2, 3 - 4, 5 -R a druhá převádí řazení dostrany. 2 -3, 4 - 5.Nechci tě strašit, ale možná to signalizuje utržený setrvačník. Ten je ke klice přišroubovaný přes silentbloky. Pak by tě čekala výměna celé spojky a setrvačníku a to je docela porce. Jen setrvák je okolo 23.000,- bez dph + to všechno ostatní.
Doufej, doufám, doufáme, že to setrvák nebude
Tyčky tam jsou dvě. Jedna převádí řezení dopředu - dozadu. 1 - 2, 3 - 4, 5 -R a druhá převádí řazení dostrany. 2 -3, 4 - 5.Nechci tě strašit, ale možná to signalizuje utržený setrvačník. Ten je ke klice přišroubovaný přes silentbloky. Pak by tě čekala výměna celé spojky a setrvačníku a to je docela porce. Jen setrvák je okolo 23.000,- bez dph + to všechno ostatní.
Doufej, doufám, doufáme, že to setrvák nebude
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Pokud stím jezdí někdo jako závodník, rychlé starty, podřazení ve velkých otáčkách,... atd. Pak se většinou setrvák utrhne.Hunter píše:No doufejme, ze twn setrvak to nebude Jinak jsem si jeste vsiml, ze obcas spojka zabira dost dole, ale jenom pri prvnich rozjezdech, pak se to uz jevi v pohode Jeste mi prosim rekni, jak se muze stat, ze se urve ten setrvak? A ta spojka kostuje asi kolik?
Ceny ti zjistím, až budu v práci.
Nevím jestli tě to uklidní, ale podobné problémy mám taky. Když jedu dlouhou štreku 200 - 300 km po dálnici a pak třeba na parkovišti chci popojet tak mám pocit že mi spojku někdo ukrad. Teď o víkendu jsem udělal stejnou zkušenost v horách. Dva dny Landy stál a pak vyřadit zpátečku a dát za jedna byl porod. 10 metrů jízdy a bylo vše OK. Tak jsem koukal jak jelen! PetrHunter píše:Jinak zacim nabyvat dojmu, ze s tim proste jeste neumim jezdit, protoze kdyz se snazim, tak rozjezd probehne normalne. Nejlepsi by bylo, kdybych se svezl v jinem a bylo by to jasny. A nebo sehnat a automatem a byl by klid
Landy je pro fandy !!!
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se dnes vratil z Vrchlabi, a nechat par penez. Jinak jako ostatni zde mohu Mejznar servis jedine doporucit, pristup sqely, a prace, to se vlastne jeste uvidi, ale asi taky. Jenom kdyby LR servis mel mensi sazbu na praci nez tech 900 Dobra zprava pro mne je, ze zadny urvany setrvak neni. Vymenene desticky a bubny, naplne... A s tim rozjezdem uz se lepsim, proste si zvykam. Jenom si porad nemuzu zvyknout na to, jak se to rozjizdi pomalu, jak tu zminovala i Moni. Mozna delam i chybu pri rozjezdu proto, ze nevim, pri jakych otackach preradit. resp. na kolik to vytocit. Ale snad na to casem prijdu