Freelander 2
Moderátor: Safraporte
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Freelander 2
Téměř deset let trvalo, než bude přestavena druhá generace tohoto nejmenšího zástupce rodiny Land Roverů.
Oproti předchozímu modelu "trochu" přibral. Délka/Šířka/Výška 4600/ 1910/1740 mm.
Vpřed (pochopitelně i vzad) ho bude pohánět výkonný šestiválec 3,2 V6 o výkonu 171 kW (233 k), který můžeme najít v koncernovém Volvu S80. Naftu bude zastupovat moderní common-railový čtyřválec o objemu 2,2 litru s výkonem 118 kW (160 k) a točivým momentem 400 Nm. Ten lze prozněnu najít ve Fordu Mondeo, nebo Jaguaru X-type.
V nabídce se časem snad objeví i velký naftový šestiválec o objemu 2,7 litru s výkonem 150 kW (204 k) známý z Discovery III.
Z převodovek bude na výběr šestistupňová manuální i automatická převodovka. Stejně jako v první generaci dostane Freelander náhon na všechna kola. Nebude se však jednat o připojitelný systém, ale bude disponovat trvalým náhonem, takže si bude moci troufnout i do většího terénu než jeho starší bratr.
První dostuné fotky najdete na http://www.mejznar.cz/new/fre2/galer.htm
Oproti předchozímu modelu "trochu" přibral. Délka/Šířka/Výška 4600/ 1910/1740 mm.
Vpřed (pochopitelně i vzad) ho bude pohánět výkonný šestiválec 3,2 V6 o výkonu 171 kW (233 k), který můžeme najít v koncernovém Volvu S80. Naftu bude zastupovat moderní common-railový čtyřválec o objemu 2,2 litru s výkonem 118 kW (160 k) a točivým momentem 400 Nm. Ten lze prozněnu najít ve Fordu Mondeo, nebo Jaguaru X-type.
V nabídce se časem snad objeví i velký naftový šestiválec o objemu 2,7 litru s výkonem 150 kW (204 k) známý z Discovery III.
Z převodovek bude na výběr šestistupňová manuální i automatická převodovka. Stejně jako v první generaci dostane Freelander náhon na všechna kola. Nebude se však jednat o připojitelný systém, ale bude disponovat trvalým náhonem, takže si bude moci troufnout i do většího terénu než jeho starší bratr.
První dostuné fotky najdete na http://www.mejznar.cz/new/fre2/galer.htm
Včera jsem byl na ofi představení v ČR...
...pěkný auto, pěkná akce - na zimáku, nejdřív promenáda aut na ledě, pak bruslení a raut. Přikládám foto.
Na obrázku vypadá míň do terénu než předchozí typ. Hlavně mi chybí rezerva na zadních dveřích, jinak jsem viděl obrázky i z interieru a je vidět, že došlo k posunu, působí to hodně luxusně, přibližuje se to Disco 3.
Je škoda, že nebude třídveřák s odnímatelným hardtopem, to byl jeden z důvodů, proč jsem si ho pořídil. Jaké budou ceny?
Je škoda, že nebude třídveřák s odnímatelným hardtopem, to byl jeden z důvodů, proč jsem si ho pořídil. Jaké budou ceny?
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Zdání klame Opak je prý pravdouDe Lite píše:Na obrázku vypadá míň do terénu než předchozí typ.
S rezervou je to už tak. Všechno z nynější produkce Land Roveru je krom Defíka s rezervou pod podlahouDe Lite píše: Hlavně mi chybí rezerva na zadních dveřích, jinak jsem viděl obrázky i z interieru a je vidět, že došlo k posunu, působí to hodně luxusně, přibližuje se to Disco 3.
Ze začátku budou hodně vysoké Počítej okolo jednoho megaDe Lite píše: Jaké budou ceny?
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Má to jen dva háčky Dveře se otevírají celé nahoru a druhý, že tam není moc místa kde se chytit. Bude to trošku oříšek na dodělání držáku. U Disco3 je dost širokej nárazník tam se to dá postavit na něm, navíc má půlený dveře. Do kastle vrtat nemůžeš, respektive můžeš ale ztrácíš garanci.Potapěč píše:Není žádnej problém udělat držák na rezervu dozadu tak jak má být.
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Šak u LandRovera má být správně reserva na haubně motoru, n'est ce pas?
(Já vím, já ji mám taky vzadu pod podlahou )
(Já vím, já ji mám taky vzadu pod podlahou )
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Tak já takhle mohl ovládat zadní okno v Plymouthu, a s tím problémy nebyly. Nedělá on pro Freelandera to ovládání zadního okna náhodou pořád Lucas?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
A jak? To jsem nezkoušel, já ho ovládám normálně z kabiny kolebkovým " čudlíkem ", co je na středovém tunelu. Takže když je problém, tak ho zavírám, okno dojede skoro až nahoru a pak si zase samo sjede dolu, bez ohledu na čudlík. To opakuji asi 10 - 25 X a pak jednou to zůstane pěkně nahoře. Pak to funguje tak měsíc, pak se to zase zblázní a zase kolem toho běhám, nadávám a provozuji freelandácký zaklínadla.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Právě jsem to ověřoval na jednom autě. Když odpojíš baterku, a okno ti sjede dolů, nebo když potřebuješ dát okno dolů stiskneš na dálkovém ovládání tlačítko odemčeno a držíš ho minimálně 5 sec. stisknuté. Pak ti okno sjede dolů. Nahoru ho dostaněš klíčem. Strčíš klíč do zámku zadních dveří a otočíš klíčem doprava. Po chvilce se ti začne okno zavírat.