Diff.

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Biemannek
Příspěvky: 29
Registrován: 11 úno 2019 21:40
tel.: 605964064
auto: Land rover freelande

Diff.

#1 Příspěvek od Biemannek » 16 úno 2019 14:49

:time prosím o Radu land rover freelander 1 rv. 2003 nemá na zadním diff vypustak, musí se olej vysát? Nebo rozdelat kolem do kola ty šroubky a znova nalepit na silikon? Předem díky. :muscle :hand :rofl

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Diff.

#2 Příspěvek od Hubert » 16 úno 2019 15:12

Přesně jak píšeš. Buť vysát nebo sundat víko.

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk

Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Martas74
Příspěvky: 122
Registrován: 16 čer 2016 19:20
tel.: 728203498
auto: LR Freelander TD4
Bydliště: Dobroměřice

Re: Diff.

#3 Příspěvek od Martas74 » 16 úno 2019 16:12

JJ nejlepší je to vysát. Já to tak dělal
Freelander r.v.2005 TD4

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Diff.

#4 Příspěvek od Hubert » 16 úno 2019 17:24

Nejlepší je sundat víko a pořádně vyčistit od obrusu.
Nejjednodušší je vysát.

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk

Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
bigbejcek
Příspěvky: 44
Registrován: 19 črc 2018 15:16
auto: Friťák TD4 Sport
Bydliště: Praha 4

Re: Diff.

#5 Příspěvek od bigbejcek » 16 úno 2019 19:21

Zdravím, zeptám se tady ať nezakládám nové téma.

Hučí mi diff. Měl jsem ho venku a nic špatně na něm není. Je zajímavé, že když střihnu zatáčku tak hučení přestane. Prostě když diferák diferákuje tak nehučí. Nějaká rada po čem jít?
Díky za Váš čas.

Uživatelský avatar
Mailen
Příspěvky: 93
Registrován: 23 říj 2018 09:24
tel.: 608403899
auto: Free 1 TD4 2006
Bydliště: Třinec

Re: Diff.

#6 Příspěvek od Mailen » 18 úno 2019 12:55

To by mě taky zajímalo, začíná mi to hučet kolem 60km/h. On to není hukot, ale spíš to zní jako vítr za okny doma. :shock: a při plném rejdu, při parkování se zezadu od pružin kol ozývá takové divné kovové skřípání, podle toho na kterou stranu točím. No asi načase výměnit visco.

Krasty
Příspěvky: 511
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Diff.

#7 Příspěvek od Krasty » 19 úno 2019 12:40

Otazka je, jeslti opravdu huci differak nebo treba pneumatiky, loziska, ...
Zaklad asi je v tom tam mit dostatek kvalitniho oleje. Ja osobne bych uz jen vysaval a lil novy...teda muj diff ma skoro 300 tis km. Tam by hrozilo po uplnem vycisteni, ze se zbavim mikrozaplat a muze to pak mit nejake vule, ktere za ty leta jsou zalepene :-)
Jinak kovovy zvuk pri zataceni... budto sundat visko (kardan) a vysledovat to nebo rovnou visko na repas. Kovovy zvuk pri zataceni neni moc dobry...
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Uživatelský avatar
Mailen
Příspěvky: 93
Registrován: 23 říj 2018 09:24
tel.: 608403899
auto: Free 1 TD4 2006
Bydliště: Třinec

Re: Diff.

#8 Příspěvek od Mailen » 19 úno 2019 18:22

Tak jsem dneska sundal kardany, ložiska a visco. Vycucnul olej z Difu co šlo a nalil nový. Visco jsem už zpátky nedával. Hukot kolem 60km/h ustal a prakticky není slyšet. Takže asi bych to tipoval na ty ložiska u visco. Skřípění při plném rejdu a couvání nulové, takže asi Vicsco na repas bych řekl. Akorát bych potřeboval vědět (nikde jsem to nenašel) jak se pozná Visco, která už byla repasovaná? Z boku pláště není nic vidět, akorát zepředu tam jsou nějaká čísla a v jednom místě malá dírka a uvnitř jakoby malá kulička. Auto má najeto nějakých 140 000 km. Kdyby byla po repasu cca ve 100 000km, nechce se mi věřit, že by tak rychle odcházela.

Krasty
Příspěvky: 511
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Diff.

#9 Příspěvek od Krasty » 20 úno 2019 06:06

Nepises, jeslti si to byl napred po sundani kardanu projet. Ono to huceni mohlo prestat i bez vymeny oleje v difu. Ale tou vymenou si nic nepokazil. Ted se ale muze stat, ze kardan nandas a huceni bude zpatky. Dle meho nazoru to jsou unasece (loziska u visko)

A na to se vykasli jeslti byl repas nebo nebyl a v kolika km. Budto repas potrebujes nebo ne a to poznas, kdyz na rovince nekde na parkovisti (na asfaltu) zatocis plnej rejd a uvidis jak "volne" ti auto popojizdi. Pokud to jde vylozene na krev, nedejboze auto ma tendenci poskakovat (pneumatiky se drou o asfalt), tak je visko v hajzlu. Pak se to taky da udelat, ze zvednes zadek auta (mylsim, ze staci jedno kolo) a pokusis se s nim otocit jako s volantem. Musis teda dost zabrat a mel by se kardan protacet ve visko. Pokud s tim za zadnou cenu nehnes, tak dalsi signal, ze je visko v haji.
Na druhou stranu muze byt visko ok, ale uz mas nacnutou rozvodovku, ale v tom se moc nevyznam. Kovovy zvuk muze byt cokoliv uplne mimo pohon. Dobra funkce visko je, ze se v urcitem momentu protoci.
Nandej kardan zpatky a uvidis.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Odpovědět