Diff.
Moderátor: Safraporte
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diff.
Přesně jak píšeš. Buť vysát nebo sundat víko.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diff.
Nejlepší je sundat víko a pořádně vyčistit od obrusu.
Nejjednodušší je vysát.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Nejjednodušší je vysát.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Diff.
Zdravím, zeptám se tady ať nezakládám nové téma.
Hučí mi diff. Měl jsem ho venku a nic špatně na něm není. Je zajímavé, že když střihnu zatáčku tak hučení přestane. Prostě když diferák diferákuje tak nehučí. Nějaká rada po čem jít?
Díky za Váš čas.
Hučí mi diff. Měl jsem ho venku a nic špatně na něm není. Je zajímavé, že když střihnu zatáčku tak hučení přestane. Prostě když diferák diferákuje tak nehučí. Nějaká rada po čem jít?
Díky za Váš čas.
- Mailen
- Příspěvky: 93
- Registrován: 23 říj 2018 09:24
- tel.: 608403899
- auto: Free 1 TD4 2006
- Bydliště: Třinec
Re: Diff.
To by mě taky zajímalo, začíná mi to hučet kolem 60km/h. On to není hukot, ale spíš to zní jako vítr za okny doma. a při plném rejdu, při parkování se zezadu od pružin kol ozývá takové divné kovové skřípání, podle toho na kterou stranu točím. No asi načase výměnit visco.
Re: Diff.
Otazka je, jeslti opravdu huci differak nebo treba pneumatiky, loziska, ...
Zaklad asi je v tom tam mit dostatek kvalitniho oleje. Ja osobne bych uz jen vysaval a lil novy...teda muj diff ma skoro 300 tis km. Tam by hrozilo po uplnem vycisteni, ze se zbavim mikrozaplat a muze to pak mit nejake vule, ktere za ty leta jsou zalepene
Jinak kovovy zvuk pri zataceni... budto sundat visko (kardan) a vysledovat to nebo rovnou visko na repas. Kovovy zvuk pri zataceni neni moc dobry...
Zaklad asi je v tom tam mit dostatek kvalitniho oleje. Ja osobne bych uz jen vysaval a lil novy...teda muj diff ma skoro 300 tis km. Tam by hrozilo po uplnem vycisteni, ze se zbavim mikrozaplat a muze to pak mit nejake vule, ktere za ty leta jsou zalepene
Jinak kovovy zvuk pri zataceni... budto sundat visko (kardan) a vysledovat to nebo rovnou visko na repas. Kovovy zvuk pri zataceni neni moc dobry...
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
- Mailen
- Příspěvky: 93
- Registrován: 23 říj 2018 09:24
- tel.: 608403899
- auto: Free 1 TD4 2006
- Bydliště: Třinec
Re: Diff.
Tak jsem dneska sundal kardany, ložiska a visco. Vycucnul olej z Difu co šlo a nalil nový. Visco jsem už zpátky nedával. Hukot kolem 60km/h ustal a prakticky není slyšet. Takže asi bych to tipoval na ty ložiska u visco. Skřípění při plném rejdu a couvání nulové, takže asi Vicsco na repas bych řekl. Akorát bych potřeboval vědět (nikde jsem to nenašel) jak se pozná Visco, která už byla repasovaná? Z boku pláště není nic vidět, akorát zepředu tam jsou nějaká čísla a v jednom místě malá dírka a uvnitř jakoby malá kulička. Auto má najeto nějakých 140 000 km. Kdyby byla po repasu cca ve 100 000km, nechce se mi věřit, že by tak rychle odcházela.
Re: Diff.
Nepises, jeslti si to byl napred po sundani kardanu projet. Ono to huceni mohlo prestat i bez vymeny oleje v difu. Ale tou vymenou si nic nepokazil. Ted se ale muze stat, ze kardan nandas a huceni bude zpatky. Dle meho nazoru to jsou unasece (loziska u visko)
A na to se vykasli jeslti byl repas nebo nebyl a v kolika km. Budto repas potrebujes nebo ne a to poznas, kdyz na rovince nekde na parkovisti (na asfaltu) zatocis plnej rejd a uvidis jak "volne" ti auto popojizdi. Pokud to jde vylozene na krev, nedejboze auto ma tendenci poskakovat (pneumatiky se drou o asfalt), tak je visko v hajzlu. Pak se to taky da udelat, ze zvednes zadek auta (mylsim, ze staci jedno kolo) a pokusis se s nim otocit jako s volantem. Musis teda dost zabrat a mel by se kardan protacet ve visko. Pokud s tim za zadnou cenu nehnes, tak dalsi signal, ze je visko v haji.
Na druhou stranu muze byt visko ok, ale uz mas nacnutou rozvodovku, ale v tom se moc nevyznam. Kovovy zvuk muze byt cokoliv uplne mimo pohon. Dobra funkce visko je, ze se v urcitem momentu protoci.
Nandej kardan zpatky a uvidis.
A na to se vykasli jeslti byl repas nebo nebyl a v kolika km. Budto repas potrebujes nebo ne a to poznas, kdyz na rovince nekde na parkovisti (na asfaltu) zatocis plnej rejd a uvidis jak "volne" ti auto popojizdi. Pokud to jde vylozene na krev, nedejboze auto ma tendenci poskakovat (pneumatiky se drou o asfalt), tak je visko v hajzlu. Pak se to taky da udelat, ze zvednes zadek auta (mylsim, ze staci jedno kolo) a pokusis se s nim otocit jako s volantem. Musis teda dost zabrat a mel by se kardan protacet ve visko. Pokud s tim za zadnou cenu nehnes, tak dalsi signal, ze je visko v haji.
Na druhou stranu muze byt visko ok, ale uz mas nacnutou rozvodovku, ale v tom se moc nevyznam. Kovovy zvuk muze byt cokoliv uplne mimo pohon. Dobra funkce visko je, ze se v urcitem momentu protoci.
Nandej kardan zpatky a uvidis.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)