kontrolka přehřátí převodovky
Moderátor: Miky_CZ
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Koukni do Microcatu nebo RAVE
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: kontrolka přehřátí převodovky
A kde to najdu?Stejně si myslím že budu mít problém spíš v elektrice.Jelikož se mi to rozsvicí kdy chce.Už se mi dvakrát stalo že jsem ujel 1km a už to na mě svítilo a po chvíli zhaslo.Dnes jsem vyjížděl z křižovatky a jen to na mě dvakrát bliklo.
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Jelikož oba fungují jako spínač a myslím kostry, viděl bych to na prošoupanou izolaci.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: kontrolka přehřátí převodovky
eliott píše:Jelikož oba fungují jako spínač a myslím kostry, viděl bych to na prošoupanou izolaci.
Mě se to dotýkalo kostry u čidla přímo ( byla uvolněná ta objímka,co drží olejovou trubku ) . Stačilo jen popotáhnout trubku,aby se to té kostry nedotýkalo a utáhnout objímku . A už to funguje jak má .
p.s. to čidlo je vespod vlevo po směru jízdy,jako by za chladičem ,o který to kostřilo ..... a de o D1 teda
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Ahoj přátelé, prosím vás o radu...mám DII automat...
Včera jsem jel 270 km z Bratislavy domů s nově namontovaným pevnostňákem. Po pár kilometrech jsem si všiml, že svítí kontrolka přehřátí převodovky a ne a ne zhasnout...a když tak jen na 15 sekund třeba. Netáhl jsem žádný vlek a s autem jel opatrně. SPZ nově umístěnou na mřížku před chladičem jsem pro jistotu sundal, aby lépe proudil vzduch (nevím, jak je převodovka chlazená?) Ničemu to však nepomohlo.
Po hodinové odstávce cca. po 30 km (u Patrika v Grobu na husačince tímto mu děkuji za pomoc) kontrolka zhasla, ale po dalších 10 km se rozsvítíla znovu. Zbylých 200 km jsem vysledoval přibližně to, že když se na dálnici zamknul měnič na 4, tak kontrolka zhasla po 5 min, jak jsem ale sjel z dálnice, 3-4 přeřezaní a hned se zase rozsvítila
Převodovka je čerstvě vyservisovaná (výměna filtrů, oleje - odborně v Kojetíně) cca před 1500 km. Dole maličko sákne, ale jen visí kapky, ale loužička na zemi nikdy žádná, takže jen nepatrně. Momentálně když jedu po městě tak kontrolka chvíli svítí chvíli ne...na zbláznění...
Koncem týdne se snad ještě znova dostanu do Kojetína...přesto budu vděčný za každou radu...od Vánoc jsem si ještě nezajezdil jak furt něco řeším
Díky Benja
Včera jsem jel 270 km z Bratislavy domů s nově namontovaným pevnostňákem. Po pár kilometrech jsem si všiml, že svítí kontrolka přehřátí převodovky a ne a ne zhasnout...a když tak jen na 15 sekund třeba. Netáhl jsem žádný vlek a s autem jel opatrně. SPZ nově umístěnou na mřížku před chladičem jsem pro jistotu sundal, aby lépe proudil vzduch (nevím, jak je převodovka chlazená?) Ničemu to však nepomohlo.
Po hodinové odstávce cca. po 30 km (u Patrika v Grobu na husačince tímto mu děkuji za pomoc) kontrolka zhasla, ale po dalších 10 km se rozsvítíla znovu. Zbylých 200 km jsem vysledoval přibližně to, že když se na dálnici zamknul měnič na 4, tak kontrolka zhasla po 5 min, jak jsem ale sjel z dálnice, 3-4 přeřezaní a hned se zase rozsvítila
Převodovka je čerstvě vyservisovaná (výměna filtrů, oleje - odborně v Kojetíně) cca před 1500 km. Dole maličko sákne, ale jen visí kapky, ale loužička na zemi nikdy žádná, takže jen nepatrně. Momentálně když jedu po městě tak kontrolka chvíli svítí chvíli ne...na zbláznění...
Koncem týdne se snad ještě znova dostanu do Kojetína...přesto budu vděčný za každou radu...od Vánoc jsem si ještě nezajezdil jak furt něco řeším
Díky Benja
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: kontrolka přehřátí převodovky
... tak zrejme ti pevnostak nepusti vzduch na chladic oleja automatu. Co mas za pevnostak ?
- Přílohy
-
- DII.JPG (65.87 KiB) Zobrazeno 8681 x
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Mám nárazník od ORC z Bratislavy. Naviják je těsně pod hlavním chladičem a když vlezu pod auto, tak za navijákem ani nárazníkem žádný chladič, kterému by to bránilo v přívodu vzduchu už nevidím...musím se podívat pořádně Je tedy hlavní chladič a někde před ním úplně v dolní části je umístěn chladic převodovky? Auto jsem bohužel bez nárazníku neviděl nikdy a je pravda tedy, že pod navijákem mám plotnu, která není nějak perforovaná, takže chladič nemůže sát moc vzduchu zespoda.
Ten samý nárazník s navijákem už má na automat třeba maryan už přes rok a tuším, že žádné problémy nezaznamenal...tak je mi to divný, před montáží jsem to s ním konzultoval a o žádných takových problémech nemluvil a to s autem jezdí denně.
Ten samý nárazník s navijákem už má na automat třeba maryan už přes rok a tuším, že žádné problémy nezaznamenal...tak je mi to divný, před montáží jsem to s ním konzultoval a o žádných takových problémech nemluvil a to s autem jezdí denně.
- Přílohy
-
- nár.JPG
- (197.28 KiB) Staženo 443 x
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Řešil tu už někdo přemístění chladiče automatické převodovky?
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: kontrolka přehřátí převodovky
nez resit premisteni kdyz na jinem aute to funguje, co takhle zkusit prvni tech chladic zkouknout, jestli neni plny bahna, pripadne zkusit mu tam nejak dostat vice vzduchu
pripadne koupit teto chladic, je sice pro pridavnou prevodovku ale pry o neco snizi teplotu oleje i v hlavni prevodovce
http://www.offroad4x4shop.cz/detail/dis ... ovku-lt230" onclick="window.open(this.href);return false;
http://land-rover.eliott.in/nahradni-di ... t230/1024/" onclick="window.open(this.href);return false;
pripadne koupit teto chladic, je sice pro pridavnou prevodovku ale pry o neco snizi teplotu oleje i v hlavni prevodovce
http://www.offroad4x4shop.cz/detail/dis ... ovku-lt230" onclick="window.open(this.href);return false;
http://land-rover.eliott.in/nahradni-di ... t230/1024/" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Mrknu na to, už mě to taky napadlo. Bahno tam nebude určitě...při instalaci to bylo čistý a do terénu jsem nejel...budu muset ten nárazník asi sundat a podívat se jak to tam pořádně je...Miky_CZ píše:nez resit premisteni kdyz na jinem aute to funguje, co takhle zkusit prvni tech chladic zkouknout, jestli neni plny bahna, pripadne zkusit mu tam nejak dostat vice vzduchu
pripadne koupit teto chladic, je sice pro pridavnou prevodovku ale pry o neco snizi teplotu oleje i v hlavni prevodovce
http://www.offroad4x4shop.cz/detail/dis ... ovku-lt230" onclick="window.open(this.href);return false;
http://land-rover.eliott.in/nahradni-di ... t230/1024/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemohlo by to být jenom čidlo nebo podobně? I když to by byla moc velká náhoda, že to začlo hned po instalaci nárazníku..
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: kontrolka přehřátí převodovky
jeste nez bych zacal neco kuchat tak se zkus podivat, jestli je tam dost oleje
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: kontrolka přehřátí převodovky
... aby si mal predstavu kde je ten chladic
- Přílohy
-
- DII.JPG (80.87 KiB) Zobrazeno 8627 x
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: kontrolka přehřátí převodovky
jj to bylo první co mě napadlo...Miky_CZ píše:jeste nez bych zacal neco kuchat tak se zkus podivat, jestli je tam dost oleje
Právě mi psal maryan....že on i Ivan Jezbera mají úplně stejné nárazníky a ještě k tomu SPZ na mřížce před chladičem a žádný problém - oba mají automaty. Takže je možné, že je to opravdu náhoda a chyba bude někde jinde....že by opravdu to čidlo nebo nějaké kontakty na něm? To, že byla odpojená baterka by snad nemělo mít žádný vliv předpokládám?
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Díky moc Dano, dneska jsem se konečně trochu zorientoval v Rave a našel stejné obrázky....vypadá to ale, že chladičem to nebude, na ostatních autech to funguje...DanoDEF píše:... aby si mal predstavu kde je ten chladic
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
-
- Příspěvky: 14941
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Šel bych nejdřív po tom čidle a drátech k němu. Jestli se nepletu, tak je to jenom spínač. Jestli po něm někdo ťuknul nebo ho trošku víc líznul wapkou při umývání před instalací, může to teď blbnout.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: kontrolka přehřátí převodovky
A ukáže něco takového i nanocom? Jak jsi na tom koncem týdne Tomáši? Pátek, sobota? Když seženu ten starý nanocom, tak bych se stavil...MadTom píše:Šel bych nejdřív po tom čidle a drátech k němu. Jestli se nepletu, tak je to jenom spínač. Jestli po něm někdo ťuknul nebo ho trošku víc líznul wapkou při umývání před instalací, může to teď blbnout.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Já měl v háji dráty k tomu čidlu.Prošoupaly se mezi chladičem vody chladičovou stěnou.
Re: kontrolka přehřátí převodovky
libovka píše:Já měl v háji dráty k tomu čidlu.Prošoupaly se mezi chladičem vody chladičovou stěnou.
A pak to svítilo pořád? Pujdu nejdřív po drátech, taky doufám, že je to čidlo.
Jen mne mate to, že se to zhasínalo na dálnici, kdy se zamknul hydroměnič na 4 rychlosti nad 80kmh a ochladila se převodovka a zase rozsvicovalo ve meste, kde auto začlo řadit...to mě trochu nahlodává...že to dává vesměs smysl, ta pravidelnost rozsvěcení kontrolky
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: kontrolka přehřátí převodovky
No mě se to rozsvicelo třeba po 1 kilometru jízdy.Prostě si to dělalo co chtělo.
Re: kontrolka přehřátí převodovky
Tak jsem se dneska k tomu poprvé aspoň na chvíli dostal. Umístěním navijáku to není - ten je az pod chladiči a proudění vzduchu na chladič nebrání a stejně tak by to nemělo být novým nárazníkem.
Zbývají dvě možnosti:
1) čidlo a dráty k němu
2) nespouští větrák
Dnes jsem ujel cca 10 km, pak auto odstavil a po 20 min se mi zdály motor i převodovka stále nadměrně zahřáté, proto mám obavy jestli se větrák vůbec spouští. Pokud by se nespouštěl, tak by ale měla vylítnout i teplota motoru ne krom rozsvěcení kontrolky přehřátí převodovky? Na druhou stranu vím, že rafička teploty v Disco II za moc nestojí, ale přeci jenom?
Je nějaký snadný způsob, jak poznám, že je větrák funkční? Třeba to mám nechat blafat na volnoběh jestli se spustí po chvíli nebo nějaký jiný fígl? Zítra jedu 300km, tak z toho nemám nejlepší pocit
Díky za každou radu.
Zbývají dvě možnosti:
1) čidlo a dráty k němu
2) nespouští větrák
Dnes jsem ujel cca 10 km, pak auto odstavil a po 20 min se mi zdály motor i převodovka stále nadměrně zahřáté, proto mám obavy jestli se větrák vůbec spouští. Pokud by se nespouštěl, tak by ale měla vylítnout i teplota motoru ne krom rozsvěcení kontrolky přehřátí převodovky? Na druhou stranu vím, že rafička teploty v Disco II za moc nestojí, ale přeci jenom?
Je nějaký snadný způsob, jak poznám, že je větrák funkční? Třeba to mám nechat blafat na volnoběh jestli se spustí po chvíli nebo nějaký jiný fígl? Zítra jedu 300km, tak z toho nemám nejlepší pocit
Díky za každou radu.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz