CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je stř říj 18, 2017 04:41

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 31 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 16:34 
Offline

Registrován: sob zář 12, 2009 15:13
Příspěvky: 14
Zdravím, můžete mi prozradit na kolik tlakujete tyto pneu?
235 85 R16 (cooper discoverer)
je na nich uveden tlak 5,5 atmosféry(max)
Hustit je tedy jako nějaké ty dodávkové kolem 4?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 16:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 08, 2007 11:41
Příspěvky: 830
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
V návodu na obsluhu je psáno na 235/70R16 předek 1,8 a zadek 2,3, což se mi zdá málo. Já dávám 2,5. Na 4 atm to si myslím, že je docela dost.

_________________
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 17:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 25, 2007 08:44
Příspěvky: 1818
Bydliště: Bratislava
ja davam BFG MT( moje cestne) tak 2.3atm. Simex tak 2.1atm na ceste a cca 1 - 1.2 atm v terene.

_________________
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 21:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 09, 2008 13:32
Příspěvky: 341
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě
No u D II má být 1,9 vpředu a 2,6 vzadu při normálních provozních podmínkách.

_________________
LR Disco II TD5 auto


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 19, 2009 20:51
Příspěvky: 154
tel.: +421905917322
auto: DI 200 TDI
Bydliště: žilina
cau, mam 205 16 a cestu jazdim za 2,3, teren okolo 1,7. kamos jazdi 33 na ceste az na 2,7. ako sa ti bude auto spravat musis objavit sam, rozstrel medzi 2,3 az 2,7 dava celkom dost casu na vyskum. soson

_________________
DI, 250 TDI, proste improvizacia za jazdy...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
Příspěvky: 4535
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
mam 265/75R16 a foukam na 2,3 na taky to letani po okreskach na dalkovou vzdycky prifouknu na 2,5

_________________
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 18, 2009 08:07
Příspěvky: 162
tel.: +421908162506
auto: discovery 1 300tdi
Bydliště: lipt.mikulas
ked som prezuval KM2 (235/70R16)tak mi v servise natlakovali 3,5 a neslo to udrzat na ceste.bol som stoho zufali ,lebo som bol v tom,ze ma pochopili a dali pozadovany tlak... :hmm: tak som odmeral a dal som to tak ako ma D1 byt 1,8-2,3 a zrazu uplne v poho.inak je obrovsky rozdiel v spotrebe a aj v chovani sa na ceste.tvrdsie idu podstatne lepsie a aj spotreba je GOOD.no trocha hrbov a nanic.mam tlak ako pisu a jeto pre mna asi tak akurat.isto ked idem do "lesa dam menej...ozaj a mal som halucinaciu s PSI a BAR.nejak som si nevsimol imperialisticke jednotky :lol:

_________________
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: úte črc 27, 2010 15:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2010 11:11
Příspěvky: 85
auto: discovery1
Citace:
Zdravím, můžete mi prozradit na kolik tlakujete tyto pneu?
235 85 R16 (cooper discoverer)
je na nich uveden tlak 5,5 atmosféry(max)
Hustit je tedy jako nějaké ty dodávkové kolem 4?
nazdar...4 urcite nedavaj..to niesu pneu s oznacenim C takze ich fukni ako tu pisu ostatni okolo 2,1 - 2,3 vlastne najlepsie ked vyskusa sam ako sa to sprava...ale ved aj to tu uz spominali...

_________________
unimogy, traktore a nejake offroady


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: úte črc 27, 2010 15:34 
Offline

Registrován: sob kvě 29, 2010 15:07
Příspěvky: 29
auto: LR Disco III
Na DIII je na dveřích pro všechny schválený rozměry předek 2,3; zadek normálně 2,5 plný 2,9; já to foukám:
255/55 R19 Good Wrangler 2,3/2,5 a je to super
235/70 R17 Cooper Disco ATR 2,3/2,5 a tam budu zkoušet přidávat po desetinkách, zdá se mi to moooc měkký, ale to je možná tím profilem.

_________________
LR Disco III TDV6


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 17:37 
Offline

Registrován: sob kvě 29, 2010 15:07
Příspěvky: 29
auto: LR Disco III
Citace:
Na DIII je na dveřích pro všechny schválený rozměry předek 2,3; zadek normálně 2,5 plný 2,9; já to foukám:
255/55 R19 Good Wrangler 2,3/2,5 a je to super
235/70 R17 Cooper Disco ATR 2,3/2,5 a tam budu zkoušet přidávat po desetinkách, zdá se mi to moooc měkký, ale to je možná tím profilem.
Takže upravuji 235/70 R17 Cooper Disco ATR jezdím teď 2,5/2,7, je to teď o chlup menší "plyšák", ale lepší odezva do zatáček.

_________________
LR Disco III TDV6


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 19:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
Příspěvky: 4751
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK
hustím pod+a návodu a nemám s tým problém. Ak som to nafúkal na 2,3 bolo cítiť každý šutrík. Takže aj pre komponenty nápravy je lepšie ak niečo tá mäkšia pneu utlmí.

_________________
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 05:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 24, 2006 18:09
Příspěvky: 8480
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren
Dávám na všech kolech 2,5 atm a to na obouch Disco ( I i IIII ) na silnici :hi

_________________
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 08:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 25, 2008 17:40
Příspěvky: 711
Bydliště: České Budějovice
Citace:
Citace:
Na DIII je na dveřích pro všechny schválený rozměry předek 2,3; zadek normálně 2,5 plný 2,9; já to foukám:
255/55 R19 Good Wrangler 2,3/2,5 a je to super
235/70 R17 Cooper Disco ATR 2,3/2,5 a tam budu zkoušet přidávat po desetinkách, zdá se mi to moooc měkký, ale to je možná tím profilem.
Takže upravuji 235/70 R17 Cooper Disco ATR jezdím teď 2,5/2,7, je to teď o chlup menší "plyšák", ale lepší odezva do zatáček.
...také jsem nezávisle skončil na těchto hodnotách :wink: mám to samé obutí :)

_________________
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 08:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
Příspěvky: 4751
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK
Citace:
...........
Takže upravuji 235/70 R17 Cooper Disco ATR jezdím teď 2,5/2,7, je to teď o chlup menší "plyšák", ale lepší odezva do zatáček.
...také jsem nezávisle skončil na těchto hodnotách :wink: mám to samé obutí :)[/quote]

Len je dosť reálne, že sa bude viac opotrebovávať stred dezénu. Myslím, že doporučené hustenie má opodstatnenie. A potom, tvrdá guma horšie brzdí, hlavne ak je mokro alebo sneh.

_________________
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 10:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 07, 2009 10:35
Příspěvky: 2468
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
na asfalte jazdim 2.5atm obe napravy, v terene idem podla potreby az na 1atm(piesok)...

v rusku som napriklad jazdil 2.0atm stale, kedze cesty boli miestami minimalne zaujimave;-)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 11:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát dub 09, 2010 08:12
Příspěvky: 220
auto: Discovery 2
Bydliště: Malacky, SR
tlak 1,9-2,2 je asi najidealnejsi, vyssi ako pise Acon ma za nasledok zhorsenie jazdnych a brzdnych vlastnosti. Poźor - pri tomto tlaku sa mozu na niektorych pneu urobit vlnky (vyzeraju ako splasnute) ale je to v pohode, netreba sa toho bat


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 14:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 24, 2006 18:09
Příspěvky: 8480
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren
Citace:
na asfalte jazdim 2.5atm obe napravy, v terene idem podla potreby az na 1atm(piesok)...
Moje řeč ..... :yes ( 0,3 atm není vůbec poznat )

_________________
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 25, 2008 17:40
Příspěvky: 711
Bydliště: České Budějovice
Citace:
Len je dosť reálne, že sa bude viac opotrebovávať stred dezénu. Myslím, že doporučené hustenie má opodstatnenie. A potom, tvrdá guma horšie brzdí, hlavne ak je mokro alebo sneh.
...no oni zrovna tyhle ATR na moc tvrdé nevypadají...v létě vypadají i na měkké :wink: ...a v zimě hustím tak jak se má, pokud je sněhu hodně a mám tu jezdit po městě a nejen po městě, jako posledně než to tu po týdnu trochu poklidili tak jsem i šel pod...jsou to skvělý gumy :)

_________________
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 04:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 10, 2014 17:31
Příspěvky: 110
tel.: 774tři44858
auto: D2 Fiona
Bydliště: Bobrovníky
Omlouvam se za mozna nicotny dotaz, nikde nemuzu najit na kolik foukat pneu Cooper Discoverer STT PRO | 235/85 R16 na D2. Pri tlaku 2,5 atm vypadaji furt jako podhustene a vic mam strach dat, at jim neublizim..... nevíte nekdo na kolik je nafoukat ??

dik

Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Huštění pneumatik
PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 05:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 13, 2013 20:17
Příspěvky: 205
auto: Discovery I
Bydliště: BS
Citace:
Omlouvam se za mozna nicotny dotaz, nikde nemuzu najit na kolik foukat pneu Cooper Discoverer STT PRO | 235/85 R16 na D2. Pri tlaku 2,5 atm vypadaji furt jako podhustene a vic mam strach dat, at jim neublizim..... nevíte nekdo na kolik je nafoukat ??

dik

Obrázek
Ja mam rozmer 245/75 a fukam ich tiež na 2,5atm a bohate stači. Takže kludne jazdi dalej :muscle :)

_________________
LR DI 300 Tdi


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 31 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz