DII td5 automat najednou je bez výkonu
Moderátor: Miky_CZ
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII td5 automat najednou je bez výkonu
Kouknu na to. Parametry těch čidel najdu v RAVE že jo? Děkuju!
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DII td5 automat najednou je bez výkonu
Nejsou, v RAVE jsou jenom parametry čidel teploty - ono to stejně nejde moc změřit. Já jsem to kontroloval na běžícím motoru přes live-data diagnostikou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII td5 automat najednou je bez výkonu
Aha. No live data načtu, to není problém, ale v jakých rozmezích se to má pohybovat..?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII td5 automat najednou je bez výkonu
Čím čistíš MAP sensor? Benzín tomu doufám neublíží..?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DII td5 automat najednou je bez výkonu
MAP i MAF jsem pokaždé vzal čističem na brzdy ve spreji a zatím jsem s tím neměl nikdy problém. Hlavně u MAF je to o mechanickém poškození, takže proto spej.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII td5 automat najednou je bez výkonu
Mám benzín v rozprašovači, takže jako sprej.
MAP byl hodně zanesený, zřejmě důsledek přítomnosti EGRu. EGR demontován, turbo po repasi, jede to líp, ale pořád je ten nárůst výkonu znatelný až od cca 1500 ot. Do 1500ot je to katastrofálně lenivý.
Taky nerozumím tomu, proč se tlak v airboxu (Ambient Presure) téměř nemění. Neměl by být jednak v záporných hodnotách, ale taky se v rozsahu otáček motoru zásadně měnit?
Live data ukazují Ambient Pressure/ (RAW) při nula otáčkách 96,4/ 97kPa, volnoběh 96,3kPa/ 97kPa, plné zatížení při 2623ot 93,8/ 94,5.
Neměl by být mezi tlakem při zastaveném motoru a při max výkonu řádový/ zásadní rozdíl?
Bohužel nemůžu načíst průběh napětí čidla .
MAP byl hodně zanesený, zřejmě důsledek přítomnosti EGRu. EGR demontován, turbo po repasi, jede to líp, ale pořád je ten nárůst výkonu znatelný až od cca 1500 ot. Do 1500ot je to katastrofálně lenivý.
Taky nerozumím tomu, proč se tlak v airboxu (Ambient Presure) téměř nemění. Neměl by být jednak v záporných hodnotách, ale taky se v rozsahu otáček motoru zásadně měnit?
Live data ukazují Ambient Pressure/ (RAW) při nula otáčkách 96,4/ 97kPa, volnoběh 96,3kPa/ 97kPa, plné zatížení při 2623ot 93,8/ 94,5.
Neměl by být mezi tlakem při zastaveném motoru a při max výkonu řádový/ zásadní rozdíl?
Bohužel nemůžu načíst průběh napětí čidla .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DII td5 automat najednou je bez výkonu
Tlak v airboxu je tlak okolního vzduchu. Při plném výkonu motoru (tedy za jízdy), může lehce poklesnout, jak motor začne sát, ale to je tak vše. Nasimulovat by to šlo přicpáním sání.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII td5 automat najednou je bez výkonu
Díky za osvětlení. Aha, takže to vlastně měří ucpaný filtr . Když to čidlo odpojím tak si jednotka asi sama nastaví hodnotu 100kpa, takže je to normál.
Budu to tedy považovat za hotové protože jsem asi vyčerpal většinu možností.
Konektory vstřiků zamačkány (hodnoty korekcí minimální), egr a klapka vymontována, turbo po repasi, intercooler vypláchnutý benzínem. MAP vyčištěný, ještě vyčistím pro formu i MAF, i když mi připadá že mu nic není.
Výkon auta se celkově zvednul, ale vystřelí až cca 1750 otáček.
Jestě jsem si všimnul že parametr "Idle Speed Error" se pohybuje +- 8-13 otáček. Vyčetl jsem že to je rozdíl mezi otáčkami volnoběhu které by měly být a které jsou- a tedy opět čistota MAP a MAF...
Budu to tedy považovat za hotové protože jsem asi vyčerpal většinu možností.
Konektory vstřiků zamačkány (hodnoty korekcí minimální), egr a klapka vymontována, turbo po repasi, intercooler vypláchnutý benzínem. MAP vyčištěný, ještě vyčistím pro formu i MAF, i když mi připadá že mu nic není.
Výkon auta se celkově zvednul, ale vystřelí až cca 1750 otáček.
Jestě jsem si všimnul že parametr "Idle Speed Error" se pohybuje +- 8-13 otáček. Vyčetl jsem že to je rozdíl mezi otáčkami volnoběhu které by měly být a které jsou- a tedy opět čistota MAP a MAF...
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DII td5 automat najednou je bez výkonu
Idle speed error souvisí i s teplotou - u studeného motoru si to prostě trošku přidá. MAF určitě vyčistit - teď jsem to na jedné D2 dělal a podle live dat to před vyčištěním vytáhlo na MAF maximálně 380 a po vyčištění 500. A to ještě tlačí málo turbo, protože někdo odstranil wastegate modulátor.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo