Co to kvičí?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

Co to kvičí?

#1 Příspěvek od Jarys » 03 dub 2007 23:47

Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#2 Příspěvek od karel » 04 dub 2007 06:29

Mě se tak ozývá futro setrvačníku, ale hlavně pokud jsi v redukcích a potřebuješ jet víc pod plynem.Je potřeba to pouzdro vyměnit, ale není to akutní.Až budu dělat spojku tak ho vyměním.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Jouzef

#3 Příspěvek od Jouzef » 04 dub 2007 07:14

To muze byt turbo taky ne kdy to kvici pouze pri zatahjhu ptz turbo sepina pouze pri zatahu jinak je vypnuto pomoci ventilu :wink:

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Kvičení

#4 Příspěvek od Miloš II » 04 dub 2007 08:06

No mě odešlo před týdnem ložisko na kladce u kompresoru. Soudruzi v UK tam dali pěknej šmej. Nejen, že to ložisko nemá ani číslo, ale bylo vystředěno promáčknutou plechovou podložkou a na ní visí celý tah hlavního řemenu. Pro zajímavost je to číslo 6303-2RHS/C. Místo plechových krytek ložiska jsem volil gumové něco na spůsob gufera. Zdraví Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Potapěč

Re: Co to kvičí?

#5 Příspěvek od Potapěč » 04 dub 2007 09:50

Jarys píše:Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
Buď f klidu je to turbo. :idea:

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Admin » 05 dub 2007 10:21

Tak jak jsi to napsal, tak je to zvuk turba. Pokud se ti zdá že píská víc než kdykoliv předtím, zkontroluj si těšnění, vzduchové hadice a intercooler jestli nemáš netěsnost.

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#7 Příspěvek od Jarys » 06 dub 2007 10:15

Taky bych to viděl na to turbo a jelikož zvuk neustává tak musím do servisu. Jsem jeden z těch co si nevymění ani žárovku a demontáž sedmého sedadla byla na hranici mých možností, co se oprav týče. :oops: Jo ale ježdění to je jiná... 8)
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Admin » 06 dub 2007 14:48

Jarys píše:... demontáž sedmého sedadla byla na hranici mých možností, co se oprav týče. :oops:
Sqvělý ještě pár takových kroků a už nebudeš potřebovat servis. Mě se zdá že se podceňuješ :wink:

Potapěč

#9 Příspěvek od Potapěč » 06 dub 2007 21:06

Jarys píše:Taky bych to viděl na to turbo a jelikož zvuk neustává tak musím do servisu....
Turbo kvičet musí, na můj fkus by mohlo i víc.
Naposledy upravil(a) Potapěč dne 07 dub 2007 11:15, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to kvičí?

#10 Příspěvek od Luboš M. » 06 dub 2007 22:03

Jarys píše:Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
Já mám ten samej problém u Defu. Když auto zatáhne tak mi začíná neco pištět. Mám podezření na Intercoler, protože na hadice jsem již sahal a nikde neuchází.

Potapěč

#11 Příspěvek od Potapěč » 07 dub 2007 11:17

Sahni si na hlavu, :roll: kolikrát sem eště musim napsat, že to dělá turbo a je to ok. :roll: Mnohem horší by bylo, dyby slyšet nebylo. :idea:

BigTwin Jirka

#12 Příspěvek od BigTwin Jirka » 07 dub 2007 13:06

Zajímavá debata o problémech u auťáků s turbem.

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 357
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#13 Příspěvek od Kocur » 07 dub 2007 13:38

Si nekdy poslechnete starou karosu nobo podobnej vehykl :lol: proti tomu je to vase jak mysi pisknuti :wink:

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#14 Příspěvek od Jarys » 09 dub 2007 23:47

To jsem si všimnul hned při koupi, že turbo pěkně hvízdá, ale teď se zvuk opravdu podobá kvílení klíňáku, což určitě není v normálu. Jen si najít čas na ten servis.
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#15 Příspěvek od Jarys » 17 dub 2007 21:34

Tak jsem udělal 110000km servis. No nedopadl jsem zrovna nejlépe. Tlumiče, gufero na předním diferenciálu, tlumič řízení. No a co je nejhorší v přídavné převodovce bylo jen pul litru oleje a mnoho železných pilin. No uvidíme co to udělá.
To kvičení snad způsobuje těsnění motor - výfuk. Je to objednané, tak až bude práce dodělaná dám vědět jestli kvičení přestalo. Turbo je prý v pořádku.
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od motohanz » 17 dub 2007 23:45

Potapěč píše:
Jarys píše:Taky bych to viděl na to turbo a jelikož zvuk neustává tak musím do servisu....
Turbo kvičet musí, na můj fkus by mohlo i víc.
si tam dej ventilek ne? :)

Odpovědět