Stránka 7 z 8

Re: Topení Discovery

Napsal: 03 pro 2012 19:21
od brunko
taaakze....odpor som nasiel vybral ale vypada uplne inak ako tie originaly. ma to nejaku bielu skatulku ktora sa tvari ako keramicka ale je to zrejme nejaky tvrdeny plast, chyba bola v porusenom kontakte ktory uz bol pred tym pajkovany a teda asi upravovany.
Pocul som ze nefunkcny odpor sa da prepojenim drotov nejak obist a regulator rychlosti tym sfunkcnit. Co je na tom pravdy?
Fotku ma nenapadlo urobit.

Re: Topení Discovery

Napsal: 24 úno 2013 12:39
od Wojto
Disko II
Po spustení kúrenia mi chvíľu píska ventilátor. Prepínaním rýchlostí sa mení aj pískanie, vyzerá to že ložisko je na odchode...
Neviete niekto číslo toho ložiska?

Re: Topení Discovery

Napsal: 24 úno 2013 16:07
od habakuk
Wojto píše:Disko II
Po spustení kúrenia mi chvíľu píska ventilátor. Prepínaním rýchlostí sa mení aj pískanie, vyzerá to že ložisko je na odchode...
Neviete niekto číslo toho ložiska?
Na DII mě taky pískal ventilátor je u nohou spolujezdce a stačí oddělat 3 šroubky a povytáhnout ven a prostříkat nějakým mazadlem práce tak na 15min a mám klid.

Re: Topení Discovery

Napsal: 25 úno 2013 16:22
od snusmumrik
Môžeš dať foto? Tiež mám piskľúňa.

Re: Topení Discovery

Napsal: 25 úno 2013 18:37
od habakuk
No fotky nemám. Sundá se krycí plast a pod nohama spolujezdce myslím, že drží to na 3 plastovévh čepech páčil jsem je jídelním nožem. Tím se odkryje prostor kde jsou umístěny řídící jednotky a topení. Větrák je ten válec co prochází skrz ten krycí plast do interiéru. Drží po obvodu na 3 šroubech a po odklonění kabeláže co jde kolem něho se dá celej rotor větráku vytáhnout ven. Já jsem pak na hulváta prostříkal WD40 celou část kde je ložisko a zatím 8 měsíců je klid.

Re: Topení Discovery

Napsal: 26 úno 2013 20:11
od Wojto
Tak som to rozobral.
ventilator kurenia (Small).jpg
Nie je tam klasické ložisko. Po zvážení všetkých pre a proti som sa to rozhodol nakoniec len namazať.

Re: Topení Discovery

Napsal: 13 dub 2013 11:41
od dava
Kubrtos píše:Nene, vnitřní cirkulaci jsem zkoušel jako projev zoufalství taky zapnout, ale je vypnutá. A okna jsem pucoval, nicméně možná né dost, ale auto nesmrdí kouřem, vnitřek je uťapanej a zaprášenej, ale po popelu ani stopa.
Já nevím, ale pokud se to mlží, pustím klimu a je to ok, resp. by to topení mělo umět, pokud je to ten automat. Stačí dát polohu na sušení oken. Přepne se to na recirkulaci, klima vymrazí vodu a radiátor ohřeje suchej vzduch. Voda odteče kanálkem, za hodinku je v autě sucho.
Podle toho co píšou by to DII měla normálně umět, u manuálního ovládání to jde nastavit ručně, prostě jen dátrecirkulaci, zapnout klimu a topení nastavit naplno .
Pokud tam máš automat topení, pohlídej abys nebyl v režimu econ, pak neběží kompresor.Takže jen AUTO a pak symbol okna. Jakmile se natlakuje klima a motor už je zahřátej aby to topilo, okna jsou hned suchý, přední tak do 2 minut celý.

Re: Topení Discovery

Napsal: 13 dub 2013 13:24
od MadTom
No a navíc D2 může mít vyhřívané čelní sklo a to ještě odmlžování urychlí.

Re: Topení Discovery

Napsal: 13 dub 2013 13:49
od dava
MadTom píše:No a navíc D2 může mít vyhřívané čelní sklo a to ještě odmlžování urychlí.
Jak to poznám, pro zajímavost? Ale moje to asi nemá, je to taková skorosocka. I když, webasto tam je.

Re: Topení Discovery

Napsal: 13 dub 2013 16:14
od habakuk
Nad tlačítkem vyhřívání zadního okna by jsi měl to přední.
Auto v odkazu je má vyhřívaný.
http://im.sauto.cz/image/201212/1212/c3 ... g?type=im2" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Topení Discovery

Napsal: 13 dub 2013 18:00
od fidzi
dava píše:
MadTom píše:No a navíc D2 může mít vyhřívané čelní sklo a to ještě odmlžování urychlí.
Jak to poznám, pro zajímavost? Ale moje to asi nemá, je to taková skorosocka. I když, webasto tam je.
Při bližším pohledu na sklo jsou vidět drátky uvnitř.

Re: Topení Discovery

Napsal: 13 dub 2013 18:22
od dava
nu, nemáme... nevadí

Re: Topení Discovery

Napsal: 13 dub 2013 18:58
od habakuk
dava píše:nu, nemáme... nevadí
No co až rozbiješ tak dáš vyhřívaný je to super.

Re: Topení Discovery

Napsal: 13 dub 2013 18:58
od habakuk
dava píše:nu, nemáme... nevadí
No co až rozbiješ tak dáš vyhřívaný je to super.

Re: Topení Discovery

Napsal: 14 dub 2013 08:54
od MadTom
Přesně tak, dráty už tam jsou, takže potom stačí přidat tlačítko do palubovky, relátko a pojistku do motorového prostoru a povolit to v diagnostice.
Mám to ve všech autech a nechtěl bych jinak. Jak odmlžování v celém rozměru skla, tak odlepení námrazy zvenku a její lehké setření.

Re: Topení Discovery

Napsal: 27 zář 2013 23:51
od dabartos
Bohužel u 200tdi se kuli topení musí vyndat palubka.... taky mě to čeká kuli ventilátoru.......

Re: Topení Discovery

Napsal: 28 led 2015 21:26
od Kusto
Dneska jsem se už rozčílil na sladě fungující topení a po jízdě sáhl na hodice co vedou do radiatoru a vratka studená :coze: Tak jsem odpojil hadice od motoru a do vratky fouk kompresorem, to co vylítalo do kyblíku :puke no prostě bahno. Vzal jsem 5l kanystr od nemrzky dal 4 polévkové lžíce prášku na prádlo a horkou vodu. Se strachem jsem to tam dal a zas vyfouk kompresorem a tak dokola po směru i protisměru dokud netekla čistá voda. Našel jsem kus těsnění, silikonu a dost písečku. Pak jsem to proplách horkou vodou a dvakrát dal ocet. Uvolnilo se spousta vodního kamene a pořád jsem nalejval a profukoval dokud tekl bordel. No a zatím to radiator vydržel a teplo jako nikdy. Takže pokud to máte taky na výměnu a nejni co stratit, vřele doporučuji :rock

Re: Topení Discovery

Napsal: 13 led 2017 14:54
od Forsttimber
Chlapi mne to velmi slabo fuka. Musim to mat na 3 a 4 rychklosti aby to fukalo. Kde sa ten radiator nachadza. Predpokladam ze bude asi zapchany privod vzduchu. D1300

Re: Topení Discovery

Napsal: 18 led 2017 13:57
od Forsttimber
Neskusali ste niekto demontovat radiator a naliat dnu vriacu vodu s octom?

Kde sa ten radiator navhadza?

Re: Topení Discovery

Napsal: 24 led 2017 09:13
od Tomy H.
Ako vám v týchto mrazoch topia Td5ky?
Mám Td5 s vyhodeným EGR a webastom. Keď bolo okolo nuly, tak mi to pekne kúrilo, niekedy až príliš. Teraz, keď je ráno okolo tých -10, mi fúka len vlažný vzduch, a to aj po prejdení cca 15 km ( s predhrevom nezávislým kúrením ). Všimol som si, že mi chýba cca 2dl v expanzke, tak som to doplnil. Z odvzdušňováku pomaly vyviera voda, bez bublín. Tá vrchná hadica je síce teplá, no udržatelná holou rukou. Ručičku teploty motora po cca 3 km mám v strednej polohe. Je to normálne, či je niekde problém?