Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Petr XIX
Příspěvky: 76
Registrován: 11 črc 2010 14:01
tel.: +420 603560763
auto: DII TD5 aut
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#41 Příspěvek od Petr XIX » 18 srp 2010 07:17

Zkoušeli jste někdo taky jak to po novu tahá? Myslím vleky 3,0 nebo 3,5 tuny.
Se standartem (malým) to občas řadí dost chaoticky a občas si to neumí vybrat kterej ten kvalt tam nechat. :Ale fuuj:

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#42 Příspěvek od Acon » 18 srp 2010 09:39

Petr XIX píše:Zkoušeli jste někdo taky jak to po novu tahá? Myslím vleky 3,0 nebo 3,5 tuny.
Se standartem (malým) to občas řadí dost chaoticky a občas si to neumí vybrat kterej ten kvalt tam nechat. :Ale fuuj:
To zatial nie. No mne chaoticky neradila ani pôvodná. V manuáli sa píše, že pri ťahaní ťažšieho prívesu sa nesmie radiť D ale iba 3. Možno je to tým. A samozrejme v nižších rýchlostiach, alebo jazde po meste, obmedziť radenie hore tým, že predvolíš 1 alebo 2. Alebo navoliť S mód, radí to menej a drží to motor vo vyšších otáčkach.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

maryan
Příspěvky: 136
Registrován: 01 pro 2009 08:14
auto: Disco 3 & 4
Bydliště: BA, SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#43 Příspěvek od maryan » 20 srp 2010 01:09

To Acon: Bol som presvedceny ze ta opantal zvuk V8. Ok, tak vitaj naspat... Dolezite je ze si spokojny s tym medium menicom. Je to super...

To Petr XIX: Tahal som s tym len asi 1,2 tony a skoro to nebolo ani citit. Prevodovka radila bez problemov. Mal som ale zaradenu 3-ku, tak ako pise Acon. Pri jazde na 3-ku sa totiz po dosiahnuti cca 70km/h zamkyna menic. Pri zaradenom D-cku sa menic zamkyna iba na stvorke pri cca 82 km/h....
Disco 3

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#44 Příspěvek od Acon » 20 srp 2010 07:45

maryan píše:To Acon: Bol som presvedceny ze ta opantal zvuk V8. ....
To platí, len okolnosti sa zvrtli inak :( takže V8 musí počkať
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#45 Příspěvek od Acon » 30 srp 2010 12:51

dovolím si pár postrehov k meniču "medium".
V porovnaní so sériovým meničom, okrem toho, že pri rovnako svižnej jazde teraz radí okolo 2000ot tak pri jazde do kopcov s odomknutým meničom, motor točí o cca 600 ot. menej. Napr, ku mne domov ide cesta do stúpania a na tempomate pri 50km/h motor točil cca 2500ot. Teraz je to 1700-1800. PVšade tam, kde kvôli aj minimálnemu stúpaniu (do 5%) stúpli otáčky nad 2000 tak teraz si vystačím s 1500-1600. Jazda po meste-rovina 50km/h 1 200-1 300ot. Cúvanie ku mne do dvora, dosť prudké stúpanie, otáčky mi išli na 3000, radšej som cúval na redukcii, teraz do 2000. Normálne prebiehanie pri cca 70km otáčky do 3000, pôvodne do 4000. Pri svižnom rozjazde síce otáčky stúpnu na 2 700-2 800ot ale len na veľmi krátko a radenie 1,2,3 prebehne veľmi rýchlo pretože tých napr. 60km dosiahnem teraz veľmi rýchlo. A terén? pred tým to aj na redukcii točilo na môj vkus zbytočne veľa, teraz brnkačka na 1300-1800ot.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Xakru
Příspěvky: 24
Registrován: 04 čer 2010 18:12
auto: LR Disko II TD5
Bydliště: HK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#46 Příspěvek od Xakru » 13 zář 2010 10:42

Jak to hnulo se spotřebou ? Diky za info
Petr

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#47 Příspěvek od Acon » 13 zář 2010 11:23

nedokážem porovnať to isté auto. Pôvodné odišlo ako bolo a druhé som kúpil už s väčším meničom. Motoricky myslím, že sú rovnaké (nemyslím typ motora, ale to ako jazdí). S malým meničom som spotrebu meral len raz tankovaním do plna a po okružnej jazde po SK (Orava, Liptov, NizkeTatry, Slov. Raj) mi vyšla spotreba 10,4l výletným tempom. Teraz s väčším meničom som tiež meral len raz a to zmiešaná prevádzka 100km dialnica 120km/h, 200km okresky cez horský prechod Šturec, 600km mesto a prímestie. Spotreba tiež 10,4. Myslím, že s medium meničom to bude o niečo menej. Jazdím normálne. Žiadna brzda na ceste ani nemusím byť 1. na semaforoch. Skôr dávam prednosť plynulej jazde.

Včera som si vyšiel na Zobor. Na 1km prevýšenie cca 300m, miestami veľké 0,5m výmoly a krátke prudké stúpania po dosť kamenistej ceste. Na pôvodnom aute by som určite zaradil redukciu, lebo by ma znervózňovali vysoké otáčky, teraz som si na redukciu spomenul až cestou späť keď som nedokázal brzdiť motorom. Až hore som si to vybrnkal na 1 pri 1500-1800ot. No redukciu radiť treba. Výrobca tvrdí: redukciu radiť vždy, keď jazdíte nižšou rýchlosťou ako 30km/h
Obrázek
Obrázek
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Xakru
Příspěvky: 24
Registrován: 04 čer 2010 18:12
auto: LR Disko II TD5
Bydliště: HK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#48 Příspěvek od Xakru » 13 led 2011 20:58

Tak jsem se rozhodl a jdu do toho.
Vyměnu mi udělají chlapi v servisu prej není problém delají servis automatů. Jen jsem nenašel ten konvertor jako samostatný artikl. Všude je to jen jako servis celé převodovky. Nemá někdo kdo to dělal link nebo seznam potřebných dílů. Koukal jsem na link na začátku vlákna, ale už není funkční.
Moje technická angličtina není nic moc a nerad bych si koupil něco do šuplíku.
Na stránkách Ashcroft Transmissions jsem samotný měnič k prodeji už nenašel.
Díky za pomoc / radu / cokoliv co pomůže.

Případně pokud je jiné řešení (výměna / repas celého automatu) výhodnější.
Jedná se mi i taky trochu i o finance zatím nejsem Bill Gates.

Petr
Naposledy upravil(a) Xakru dne 13 led 2011 22:16, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#49 Příspěvek od masar » 13 led 2011 21:00

Xakru píše:Tak jsem se rozhodl a jdu do toho.
Vyměnu mi udělají chlapi v servisu prej není problém delají servis automatů. Jen jsem nenašel ten konvertor jako samostatný artikl. Všude je to jen jako servis celé převodovky. Nemá někdo kdo to dělal link nebo seznam potřebných dílů. Koukal jsem na link na začátku vlákna, ale už není funkční.
Moje technická angličtina není nic moc a nerad bych si koupil něco do šuplíku.
Na stránkách Ashcroft Transmissions jsem samotný měnič k prodeji už nenašel.
Díky za pomoc / radu / cokoliv co pomůže.

Petr


Edit: prispevek porusuje pravidla fora
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#50 Příspěvek od Acon » 13 led 2011 21:45

Xakru píše:Tak jsem se rozhodl a jdu do toho.
Vyměnu mi udělají chlapi v servisu prej není problém delají servis automatů. Jen jsem nenašel ten konvertor jako samostatný artikl. Všude je to jen jako servis celé převodovky. Nemá někdo kdo to dělal link nebo seznam potřebných dílů. Koukal jsem na link na začátku vlákna, ale už není funkční.
Moje technická angličtina není nic moc a nerad bych si koupil něco do šuplíku.
Na stránkách Ashcroft Transmissions jsem samotný měnič k prodeji už nenašel.
Díky za pomoc / radu / cokoliv co pomůže.

Petr
pozri v obsahu :arrow: nabídka služeb a zboží.... Je tam určite predajca, ktorý to ponúka. Priamy odkaz na neho v téme je porušenie pravidiel o komercii.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#51 Příspěvek od PavelU » 13 led 2011 22:01

Jo jo Acon má pravdu... :x
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#52 Příspěvek od masar » 13 led 2011 22:06

Omlouvám se, že to rozebírám tady, ale čtu ty pravidla už potřetí a pořád bych řekl, že pokud sem umístím přímý odkaz na prodejce (díl) tak já osobně pravidla neporušuji ani s nimi nejsem v rozporu, nebo se pletu? Nejde o mě, ale přjde mi to komplikovaný pro toho kdo se ptá.
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Xakru
Příspěvky: 24
Registrován: 04 čer 2010 18:12
auto: LR Disko II TD5
Bydliště: HK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#53 Příspěvek od Xakru » 13 led 2011 22:22

Pokud jsem něco porušil tak se moc omlouvám procházel jsem vlákno a tam puvodně byl
link na dodavatele i s cenou a nikdo neprotestoval, ale než jsem se rozhoupal tak už stránka
není aktivní (byla tam i cena). Takže napíšu jinam.
Diky za info určítě se polepším.

Petr

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#54 Příspěvek od masar » 13 led 2011 22:23

Xakru píše:Pokud jsem něco porušil tak se moc omlouvám procházel jsem vlákno a tam puvodně byl
link na dodavatele i s cenou a nikdo neprotestoval, ale než jsem se rozhoupal tak už stránka
není aktivní (byla tam i cena). Takže napíšu jinam.
Diky za info určítě se polepším.

Petr
Nejde o tebe, pravidla jsem "porušil" já.
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Xakru
Příspěvky: 24
Registrován: 04 čer 2010 18:12
auto: LR Disko II TD5
Bydliště: HK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#55 Příspěvek od Xakru » 13 led 2011 22:27

Nějak mi to není jasné tak proč to bylo u mého příspěvku? Diky za osvětlení.
Petr

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#56 Příspěvek od masar » 13 led 2011 22:30

Xakru píše:Nějak mi to není jasné tak proč to bylo u mého příspěvku? Diky za osvětlení.
Petr
Vlevo nahoře máš zprávy, tak máš rozuzlení tam.
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#57 Příspěvek od Miky_CZ » 13 led 2011 22:34

Xakru píše:Nějak mi to není jasné tak proč to bylo u mého příspěvku? Diky za osvětlení.
Petr
omlouvam se za mateni, ja jsem akorat zedioval masarovu zpravu, kde dal primo odkaz, ty jsi nic neporusil:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#58 Příspěvek od jezbera ivan » 15 led 2011 13:28

Xakru píše:Tak jsem se rozhodl a jdu do toho. Petr
Nepotrebujes nic, iba vacsi hydromenic. Kupis ho tam, kde aj my co ho mame, vsak "nemenovaneho" vyrobcu, resp. upravcu poznas. Je to hydromenic "medium" alebo oni to hovoria aj "uprated". Je upraveny tak, ze ho len vymenis za ten co tam mas. Doporucujem si objednat vsetky prevodovkove a rozvodovkove gufera a pri robote ich preventivne vymenit. Aj zadne klukove. Budes velmi prekvapeny, aka zmena nastane! Drzim palce.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#59 Příspěvek od zbynek » 15 led 2011 14:00

Nepochybuji o tom že to funguje, ale napadá mě otázka, proč ve výrobě montují jiný konvertor, když tento medium je lepší ??????
Všechno má svůj čas........

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#60 Příspěvek od Acon » 15 led 2011 21:01

zbynek píše:Nepochybuji o tom že to funguje, ale napadá mě otázka, proč ve výrobě montují jiný konvertor, když tento medium je lepší ??????
blbá logistika. Do dieslov dávali malý, lebo diesle nemali dosť výkonu na väčší. No medzičasom dieslové motory dosiahli parametre starých benzíňákov a Ing. v LR to nejako nedocvaklo, že aj 200ročnú prevodovku by chcelo upgradovať.
Osobne nechápem, prečo sa do toho nedávala AP aspoň s obmedzeným preklzom. TD5 na to má o benzínoch ani nehovorím. Na druhej strane je tá stará prevodovka spolahlivá a pri troche starostlivosti prežije celé auto.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět