Elektrika

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Elektrika

#1 Příspěvek od default » 08 bře 2007 09:28

Jak jsem tady tak prochazel ruzna temata, narazil jsem napr. na moznost odpojeni TC (vyndanim pojistky) ale prece kdyby bylo schema zapojeni tak by nebyl problem vytahnout do kokpitu vypinac...
Dtto - spery - misto mechanickeho ovladani bych to udelal elektricky... nebude to drazsi...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrika

#2 Příspěvek od Miloš II » 08 bře 2007 09:45

default píše:Jak jsem tady tak prochazel ruzna temata, narazil jsem napr. na moznost odpojeni TC (vyndanim pojistky) ale prece kdyby bylo schema zapojeni tak by nebyl problem vytahnout do kokpitu vypinac...
Dtto - spery - misto mechanickeho ovladani bych to udelal elektricky... nebude to drazsi...
Stačí odvést napětí za pojistkou přes vypínač spátky na pojistku a na to nepotřebuješ schena :idea: :lol: Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Elektrika

#3 Příspěvek od DanoDEF » 08 bře 2007 09:46

default píše:Jak jsem tady tak prochazel ruzna temata, narazil jsem napr. na moznost odpojeni TC (vyndanim pojistky) ale prece kdyby bylo schema zapojeni tak by nebyl problem vytahnout do kokpitu vypinac...
Tak si jednoducho do serie s tou poistkou zarad vypivac a je to. Ta poistka sluzi na napajanie elektroniky uvedenych systemov a nie silovej casti.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od default » 08 bře 2007 09:59

Tim ovsem vyradim i ABS. Ja jsem udelat vypinac jen na TC (ev. prepinac) napr:
poloha 0 TC ano ABS ano
poloha 1 TC ne ABS ano
poloha 2 TC ne ABS ne
poloha 3 TC ano ABS ne
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od discover » 08 bře 2007 10:03

Milosi,
ale ty to preci muzes udelat elegantne bez zasahu do elektriky. Jednoduse pred pootocenim klice v zapalovani zapnes CDL a nastartujes. Pocitac zaregistruje CDL a vypne ABC a TC. Pak muzes CDL pakou vypnout a jsi v rezimu, kdy nepracuje ani CDL ani TC a ABS. Jak proste a funguje to. :lol: Standa

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Admin » 08 bře 2007 10:30

discover píše:Milosi,
ale ty to preci muzes udelat elegantne bez zasahu do elektriky. Jednoduse pred pootocenim klice v zapalovani zapnes CDL a nastartujes. Pocitac zaregistruje CDL a vypne ABC a TC. Pak muzes CDL pakou vypnout a jsi v rezimu, kdy nepracuje ani CDL ani TC a ABS. Jak proste a funguje to. :lol: Standa
:hmm: Jednoduchý. Pokud nemáš mezinápravu tak ti zůstane jen pojistka.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Admin » 08 bře 2007 10:35

Ruku na srdce, kolikrát potřebujete vypnout TC? Na to abych se patlal s vypínačem, bych si tu pojistku vytáhnul a až jí nepotřeboval zase vrátil.V terénu na trávě nebo blátě je stejně ABS jen přítěží. Proto mi příjde vytvářet vypínač na zvlášť na ABS a TC docela nesmysl :roll:

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Miloš II » 08 bře 2007 10:53

Admin píše:Ruku na srdce, kolikrát potřebujete vypnout TC? Na to abych se patlal s vypínačem, bych si tu pojistku vytáhnul a až jí nepotřeboval zase vrátil.V terénu na trávě nebo blátě je stejně ABS jen přítěží. Proto mi příjde vytvářet vypínač na zvlášť na ABS a TC docela nesmysl :roll:
Já to taky neřeším mám ho tam a Defíky jsem D2 proháněl i s TC a ABS, ale když jsme u té elektriky chci se zaptat Admine na jednu věc s řídící jednotky na vstřiky jde ovládací napětí nebo tam jdou data, Jak jsem měl ten problém s řídící jednotkou tak jsem si ji tak pro sebe změřil co de na vstřiky přímo na otevřené ŘJ a na digitálmím měřáku mě to ukazoval od 2,6 do 3,4 V na všech vstřicích při volnoběhu. Díky Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

BigTwin Jirka

#9 Příspěvek od BigTwin Jirka » 08 bře 2007 11:02

Jdou tam pulzy a ty se obyčejným měřákem nedají změřit. Pomůže leda tak osciloskop pro zobrazení průběhu.

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Napětí ŘJ

#10 Příspěvek od Miloš II » 08 bře 2007 11:17

BigTwin Jirka píše:Jdou tam pulzy a ty se obyčejným měřákem nedají změřit. Pomůže leda tak osciloskop pro zobrazení průběhu.
Jo jasně že to obyč měřákem přesně nezměříš ale měl jsem podezření, že mě odešla ŘJ respektive výstup s ŘJ na jeden vstřik a při měření mit o ukazovalo kolísavé napětí na všech vstřikách stejný a přitom mi šel motor na 4 válce :idea: Nakonec to byl volný konektor v patici co nasadíš na ŘJ. Ale pro zjištění že ŘJ je v pořádku mi to stačilo. Mě spíš zajímalo skutečné napětí nebo co tam jde na vtřiky Díky Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#11 Příspěvek od DanoDEF » 08 bře 2007 11:36

Admin píše: ...Proto mi příjde vytvářet vypínač na zvlášť na ABS a TC docela nesmysl :roll:
stotoznujem sa s tymto nazorom.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět