Elektrika
Moderátor: Miky_CZ
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Elektrika
Jak jsem tady tak prochazel ruzna temata, narazil jsem napr. na moznost odpojeni TC (vyndanim pojistky) ale prece kdyby bylo schema zapojeni tak by nebyl problem vytahnout do kokpitu vypinac...
Dtto - spery - misto mechanickeho ovladani bych to udelal elektricky... nebude to drazsi...
Dtto - spery - misto mechanickeho ovladani bych to udelal elektricky... nebude to drazsi...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika
Stačí odvést napětí za pojistkou přes vypínač spátky na pojistku a na to nepotřebuješ schena Miloš IIdefault píše:Jak jsem tady tak prochazel ruzna temata, narazil jsem napr. na moznost odpojeni TC (vyndanim pojistky) ale prece kdyby bylo schema zapojeni tak by nebyl problem vytahnout do kokpitu vypinac...
Dtto - spery - misto mechanickeho ovladani bych to udelal elektricky... nebude to drazsi...
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Re: Elektrika
Tak si jednoducho do serie s tou poistkou zarad vypivac a je to. Ta poistka sluzi na napajanie elektroniky uvedenych systemov a nie silovej casti.default píše:Jak jsem tady tak prochazel ruzna temata, narazil jsem napr. na moznost odpojeni TC (vyndanim pojistky) ale prece kdyby bylo schema zapojeni tak by nebyl problem vytahnout do kokpitu vypinac...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Tim ovsem vyradim i ABS. Ja jsem udelat vypinac jen na TC (ev. prepinac) napr:
poloha 0 TC ano ABS ano
poloha 1 TC ne ABS ano
poloha 2 TC ne ABS ne
poloha 3 TC ano ABS ne
poloha 0 TC ano ABS ano
poloha 1 TC ne ABS ano
poloha 2 TC ne ABS ne
poloha 3 TC ano ABS ne
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Jednoduchý. Pokud nemáš mezinápravu tak ti zůstane jen pojistka.discover píše:Milosi,
ale ty to preci muzes udelat elegantne bez zasahu do elektriky. Jednoduse pred pootocenim klice v zapalovani zapnes CDL a nastartujes. Pocitac zaregistruje CDL a vypne ABC a TC. Pak muzes CDL pakou vypnout a jsi v rezimu, kdy nepracuje ani CDL ani TC a ABS. Jak proste a funguje to. Standa
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Já to taky neřeším mám ho tam a Defíky jsem D2 proháněl i s TC a ABS, ale když jsme u té elektriky chci se zaptat Admine na jednu věc s řídící jednotky na vstřiky jde ovládací napětí nebo tam jdou data, Jak jsem měl ten problém s řídící jednotkou tak jsem si ji tak pro sebe změřil co de na vstřiky přímo na otevřené ŘJ a na digitálmím měřáku mě to ukazoval od 2,6 do 3,4 V na všech vstřicích při volnoběhu. Díky Miloš IIAdmin píše:Ruku na srdce, kolikrát potřebujete vypnout TC? Na to abych se patlal s vypínačem, bych si tu pojistku vytáhnul a až jí nepotřeboval zase vrátil.V terénu na trávě nebo blátě je stejně ABS jen přítěží. Proto mi příjde vytvářet vypínač na zvlášť na ABS a TC docela nesmysl
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Napětí ŘJ
Jo jasně že to obyč měřákem přesně nezměříš ale měl jsem podezření, že mě odešla ŘJ respektive výstup s ŘJ na jeden vstřik a při měření mit o ukazovalo kolísavé napětí na všech vstřikách stejný a přitom mi šel motor na 4 válce Nakonec to byl volný konektor v patici co nasadíš na ŘJ. Ale pro zjištění že ŘJ je v pořádku mi to stačilo. Mě spíš zajímalo skutečné napětí nebo co tam jde na vtřiky Díky Miloš IIBigTwin Jirka píše:Jdou tam pulzy a ty se obyčejným měřákem nedají změřit. Pomůže leda tak osciloskop pro zobrazení průběhu.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park