DISCO na co si dat pozor!

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 357
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#81 Příspěvek od Kocur » 08 bře 2007 19:20

motohanz píše:aha....takze ta uzaverka je tam na to aby se ty napravy jako tocili stejne....chapu to tak dobre? jinak jsou teda pohaneny furt obe....
Jo chapes to dobre, obe se budou tocit stejne-tagze min 2 kola ti budou hrabat, jinak tu paku sem mel taky zatuhlou, rozebrat tunel, odrezit, rozhybat, namazat a bude to ok

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#82 Příspěvek od motohanz » 08 bře 2007 19:44

Kocur píše:
motohanz píše:aha....takze ta uzaverka je tam na to aby se ty napravy jako tocili stejne....chapu to tak dobre? jinak jsou teda pohaneny furt obe....
Jo chapes to dobre, obe se budou tocit stejne-tagze min 2 kola ti budou hrabat, jinak tu paku sem mel taky zatuhlou, rozebrat tunel, odrezit, rozhybat, namazat a bude to ok
ok diky udelam to, tak ted este to huceni.....nemuze to byt kapalinou v diferaku? omlouvam se jestli nekdy melu blbosti ale s offroadem zacinam, predtim jsem delal pouze bmw a alfy....

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od motohanz » 08 bře 2007 19:50

teslo píše:Popis presnejsie ako Ti trhlo volantom...
Na asfalte nezaraduj uzavierky :!: Vznika tam dost velke pnutie a niektore kolo musi presmykovat( aj ked ides pomaly).
Pri zaradenej uzavierke nieje auto take ochotne zatacat, tak to "trhnutie" moze byt prave to presmyknutie kolies... :idea:
V kazdom pripade si poriadne prestuduj manualy a materialy na internete. Je kopec dobrych stranok odkial mozes cerpat napady a mudrosti.
Diskoteka je postavena na rovnakej koncepcii ako Def, RRC, takze by som sa az tak o nu nebal. Su to vynikajuce auta, ale zas vyzaduju aj pozornost majitela. A my ako majitelia sa o tieto auta s radostou starame( aj ked to tak niekedy nevyzera) :D
takze je teda normalni ze kdzy se mi ta uzaverka podarila zaradit na asfaltu tak ze to do zatacky jako trhalo kolama a pri rovny jizde ne, je te normal? A jakto ze ten clovek co del land rovery rikal ze to je jen dvoukolka a tim priradim predni napravu? :shock:

p.s. jinak ver tomu ze ja jsem puntickar a prave jsem si koupil takovy typ auta abych se o nej staral..mel jsem pred casem bouracku na motorce tak se vrham jinym smerem....
Naposledy upravil(a) motohanz dne 08 bře 2007 19:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#84 Příspěvek od DanoDEF » 08 bře 2007 19:53

motohanz píše: A jakto ze ten clovek co del land rovery rikal ze to je jen dvoukolka a tim priradim predni napravu? :shock:
... tak potom asi tvoj je prvy Land Rover co opravuje.... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od motohanz » 08 bře 2007 20:05

DanoDEF píše:
motohanz píše: A jakto ze ten clovek co del land rovery rikal ze to je jen dvoukolka a tim priradim predni napravu? :shock:
... tak potom asi tvoj je prvy Land Rover co opravuje.... :D
no ty blaho tak oni maj reklamu ze se specializujou na rover a land-rover.... :shock:

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od default » 08 bře 2007 20:10

delal se vubec nekdy nejaky LR, ktery by nebyl full time 4x4???
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od zbynek » 08 bře 2007 20:11

motohanz píše:
DanoDEF píše: ... tak potom asi tvoj je prvy Land Rover co opravuje.... :D
no ty blaho tak oni maj reklamu ze se specializujou na rover a land-rover.... :shock:
to Motohanz: Děj sem kontatk na toho povedéného servismana, ať si naněj dají ostatní pozor.
Všechno má svůj čas........

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#88 Příspěvek od motohanz » 08 bře 2007 20:12

zbynek píše:
motohanz píše: no ty blaho tak oni maj reklamu ze se specializujou na rover a land-rover.... :shock:
to Motohanz: Děj sem kontatk na toho povedéného servismana, ať si naněj dají ostatní pozor.
jojo uz posilam... http://www.k-car-c.cz/

Libor

#89 Příspěvek od Libor » 08 bře 2007 20:27

NEVER VSEMU CO KDO REKLAMUJE!JINAK K TE UZAVERCE.POUZIVEJ JI JEN V NEJAKEM BLATE NA SNEHU NO PROSTE V DALSICH PODOBNYCH PODMINKACH.MUZES JI POUZIT TAKY PRI NEJAKYCH PRUDKYCH STOUPANICH A TO I KDYZ TO NEBUDE ZA VYSE ZMINOVANYCH PODMINEK ALE NA TAKOVEM TVRDEM POVRCHU SE VYVARUJ ZATACENI NEBO V NEJLEPSIM PRIPADE STR HNES POLOOSU.ZKUS TO PROMITNOUT,DALS UZAVERKU DIFF.TEDY JSI ZAVREL DIFERENCIAL A JEDES DO LEVE ZATACKY KTERE KOLO JEDE PO VETSI KRUZNICI-_?SAMOZREJME PRAVE A CO TED STIM LEVYM KDYZ JE DIF.ZAVRENEJ?NO A TEN ROZDILNY POMER RESI PRAVE DIFER.ALE KDYZ JE NA TVRDO TAK CO TO MUZE ASI UDELAT KDYZ SE SNAZI TY KOLA VTE ZATACCE TOCIT STEJNE PO STEJNEM POLOMERU.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#90 Příspěvek od motohanz » 08 bře 2007 20:40

Libor píše:NEVER VSEMU CO KDO REKLAMUJE!JINAK K TE UZAVERCE.POUZIVEJ JI JEN V NEJAKEM BLATE NA SNEHU NO PROSTE V DALSICH PODOBNYCH PODMINKACH.MUZES JI POUZIT TAKY PRI NEJAKYCH PRUDKYCH STOUPANICH A TO I KDYZ TO NEBUDE ZA VYSE ZMINOVANYCH PODMINEK ALE NA TAKOVEM TVRDEM POVRCHU SE VYVARUJ ZATACENI NEBO V NEJLEPSIM PRIPADE STR HNES POLOOSU.ZKUS TO PROMITNOUT,DALS UZAVERKU DIFF.TEDY JSI ZAVREL DIFERENCIAL A JEDES DO LEVE ZATACKY KTERE KOLO JEDE PO VETSI KRUZNICI-_?SAMOZREJME PRAVE A CO TED STIM LEVYM KDYZ JE DIF.ZAVRENEJ?NO A TEN ROZDILNY POMER RESI PRAVE DIFER.ALE KDYZ JE NA TVRDO TAK CO TO MUZE ASI UDELAT KDYZ SE SNAZI TY KOLA VTE ZATACCE TOCIT STEJNE PO STEJNEM POLOMERU.

no joooo, proto to skubalo... :oops: a piskla si i guma parkrat....ja jsem strevo.... :oops:

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 357
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#91 Příspěvek od Kocur » 08 bře 2007 21:20

default píše:delal se vubec nekdy nejaky LR, ktery by nebyl full time 4x4???
Jo series mely priraditelnej predek

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 357
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#92 Příspěvek od Kocur » 08 bře 2007 21:22

motohanz píše:
Kocur píše: Jo chapes to dobre, obe se budou tocit stejne-tagze min 2 kola ti budou hrabat, jinak tu paku sem mel taky zatuhlou, rozebrat tunel, odrezit, rozhybat, namazat a bude to ok
ok diky udelam to, tak ted este to huceni.....nemuze to byt kapalinou v diferaku? omlouvam se jestli nekdy melu blbosti ale s offroadem zacinam, predtim jsem delal pouze bmw a alfy....
A copak ti huci? Predni dif?? Tak mas x moznosti.. fprdeli loziska , vhajzlu dif-vylamany zuby....
A prosimte co si za to dal?? Jestli to neni teda tajny :wink: musela to pri tomhle stavu bejt docela libova cena

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#93 Příspěvek od motohanz » 08 bře 2007 21:35

vis co ono ten stav celkove je neni nijak spatnej, ted uz vim ze skubani je vlstne spravne i to s tim mezinapravovym diferakem ze tam moc nejde...koroze neni do hloubky a to vyresi ten muj restaurator, kastle je pekna a interier jak novej....cena byla 185.....ono se s tim akorat nejelo ten pul rok a to utrpel ten spodek....
to huceni nevim odkud jde, huci to jen v tahu a je to zavisly na rychlosti ale automat jde zas jak po masle

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 357
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#94 Příspěvek od Kocur » 08 bře 2007 21:49

No cenofka neni z nejstrasnejsich, to huceni muzou bejt dify a nebo prevodovka, me huci taky predni dif :wink: uz se na nej pekne dlouho chystam

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od motohanz » 08 bře 2007 21:56

Kocur píše:No cenofka neni z nejstrasnejsich, to huceni muzou bejt dify a nebo prevodovka, me huci taky predni dif :wink: uz se na nej pekne dlouho chystam
zkusim vymenit naplne jestli to nepomuze a pak uvidim....to huceni je fakt otrava ale znam to z bawa tam mi taky hucel ale tak nejak jinak....doufam ze to nebude prevodovka ale neukazuje to moc na ni....jak maj ve predu vypadat ty kinetaky? maj bejt namazany? nemam to udelat takovym tim mazadlem na kinetycký klouby?

Libor

#96 Příspěvek od Libor » 08 bře 2007 22:18

V KAZDEM PRIPADE TO NAMAZ A ZAS UTRI AT SE TI NA TO NELIPI PRACH ALE MEZI NAMI TA KOMPOZICE JE V PR--LI.CO TEN OLEJ REKL TI NEKDO K TOMU NECO JAK JE TO POTECENY?

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 357
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#97 Příspěvek od Kocur » 08 bře 2007 22:24

No ty kinetaky maj bejt porad namazany, nesmej bejt zrezly, jinak ti nebude tesnit gufero a budes mit pochcany kola :? z tech fotek to ale nevypada vubec dobre, je to hloubkovy, jinak ja tam leju hodne hustej volej oznaceni ti nereknu :?:

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#98 Příspěvek od Rover » 08 bře 2007 22:50

default píše:delal se vubec nekdy nejaky LR, ktery by nebyl full time 4x4???
Samozřejmě se dělal, první kdo měl stálý náhon na všechny 4 byl RRC a pak Disco a 90 a 110, jinak S1, S2 a S3 všechno stálý zadek a přiřaditelný předek.
Country boy...

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od motohanz » 09 bře 2007 00:18

ten olej zatim vypada ze tece z nadobky ze serva po hadicich dolu pod motor a ochcava to tam, dalsi hloubkova kontrola bude....a jak mam namazat ty kinetaky? kam olej nalit nebo tak?

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#100 Příspěvek od karel » 09 bře 2007 06:21

Tekoucí servo je klasická "závada" většiny LR, stačí vyměnit hadice a pořádně přepáskovat.Pokud by ti teklo přes gufero tak vyměnit i to.
Olej se dolévá do koulí,měl by tam být čtyřhran, ten vyšroubuješ a leješ až po tento otvor.Možná se ti to bude pod tou rzí špatně hledat, ale je tam.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Odpovědět