Jo chapes to dobre, obe se budou tocit stejne-tagze min 2 kola ti budou hrabat, jinak tu paku sem mel taky zatuhlou, rozebrat tunel, odrezit, rozhybat, namazat a bude to okmotohanz píše:aha....takze ta uzaverka je tam na to aby se ty napravy jako tocili stejne....chapu to tak dobre? jinak jsou teda pohaneny furt obe....
DISCO na co si dat pozor!
Moderátor: Miky_CZ
ok diky udelam to, tak ted este to huceni.....nemuze to byt kapalinou v diferaku? omlouvam se jestli nekdy melu blbosti ale s offroadem zacinam, predtim jsem delal pouze bmw a alfy....Kocur píše:Jo chapes to dobre, obe se budou tocit stejne-tagze min 2 kola ti budou hrabat, jinak tu paku sem mel taky zatuhlou, rozebrat tunel, odrezit, rozhybat, namazat a bude to okmotohanz píše:aha....takze ta uzaverka je tam na to aby se ty napravy jako tocili stejne....chapu to tak dobre? jinak jsou teda pohaneny furt obe....
takze je teda normalni ze kdzy se mi ta uzaverka podarila zaradit na asfaltu tak ze to do zatacky jako trhalo kolama a pri rovny jizde ne, je te normal? A jakto ze ten clovek co del land rovery rikal ze to je jen dvoukolka a tim priradim predni napravu?teslo píše:Popis presnejsie ako Ti trhlo volantom...
Na asfalte nezaraduj uzavierky Vznika tam dost velke pnutie a niektore kolo musi presmykovat( aj ked ides pomaly).
Pri zaradenej uzavierke nieje auto take ochotne zatacat, tak to "trhnutie" moze byt prave to presmyknutie kolies...
V kazdom pripade si poriadne prestuduj manualy a materialy na internete. Je kopec dobrych stranok odkial mozes cerpat napady a mudrosti.
Diskoteka je postavena na rovnakej koncepcii ako Def, RRC, takze by som sa az tak o nu nebal. Su to vynikajuce auta, ale zas vyzaduju aj pozornost majitela. A my ako majitelia sa o tieto auta s radostou starame( aj ked to tak niekedy nevyzera)
p.s. jinak ver tomu ze ja jsem puntickar a prave jsem si koupil takovy typ auta abych se o nej staral..mel jsem pred casem bouracku na motorce tak se vrham jinym smerem....
Naposledy upravil(a) motohanz dne 08 bře 2007 19:54, celkem upraveno 1 x.
jojo uz posilam... http://www.k-car-c.cz/zbynek píše:to Motohanz: Děj sem kontatk na toho povedéného servismana, ať si naněj dají ostatní pozor.motohanz píše: no ty blaho tak oni maj reklamu ze se specializujou na rover a land-rover....
NEVER VSEMU CO KDO REKLAMUJE!JINAK K TE UZAVERCE.POUZIVEJ JI JEN V NEJAKEM BLATE NA SNEHU NO PROSTE V DALSICH PODOBNYCH PODMINKACH.MUZES JI POUZIT TAKY PRI NEJAKYCH PRUDKYCH STOUPANICH A TO I KDYZ TO NEBUDE ZA VYSE ZMINOVANYCH PODMINEK ALE NA TAKOVEM TVRDEM POVRCHU SE VYVARUJ ZATACENI NEBO V NEJLEPSIM PRIPADE STR HNES POLOOSU.ZKUS TO PROMITNOUT,DALS UZAVERKU DIFF.TEDY JSI ZAVREL DIFERENCIAL A JEDES DO LEVE ZATACKY KTERE KOLO JEDE PO VETSI KRUZNICI-_?SAMOZREJME PRAVE A CO TED STIM LEVYM KDYZ JE DIF.ZAVRENEJ?NO A TEN ROZDILNY POMER RESI PRAVE DIFER.ALE KDYZ JE NA TVRDO TAK CO TO MUZE ASI UDELAT KDYZ SE SNAZI TY KOLA VTE ZATACCE TOCIT STEJNE PO STEJNEM POLOMERU.
Libor píše:NEVER VSEMU CO KDO REKLAMUJE!JINAK K TE UZAVERCE.POUZIVEJ JI JEN V NEJAKEM BLATE NA SNEHU NO PROSTE V DALSICH PODOBNYCH PODMINKACH.MUZES JI POUZIT TAKY PRI NEJAKYCH PRUDKYCH STOUPANICH A TO I KDYZ TO NEBUDE ZA VYSE ZMINOVANYCH PODMINEK ALE NA TAKOVEM TVRDEM POVRCHU SE VYVARUJ ZATACENI NEBO V NEJLEPSIM PRIPADE STR HNES POLOOSU.ZKUS TO PROMITNOUT,DALS UZAVERKU DIFF.TEDY JSI ZAVREL DIFERENCIAL A JEDES DO LEVE ZATACKY KTERE KOLO JEDE PO VETSI KRUZNICI-_?SAMOZREJME PRAVE A CO TED STIM LEVYM KDYZ JE DIF.ZAVRENEJ?NO A TEN ROZDILNY POMER RESI PRAVE DIFER.ALE KDYZ JE NA TVRDO TAK CO TO MUZE ASI UDELAT KDYZ SE SNAZI TY KOLA VTE ZATACCE TOCIT STEJNE PO STEJNEM POLOMERU.
no joooo, proto to skubalo... a piskla si i guma parkrat....ja jsem strevo....
A copak ti huci? Predni dif?? Tak mas x moznosti.. fprdeli loziska , vhajzlu dif-vylamany zuby....motohanz píše:ok diky udelam to, tak ted este to huceni.....nemuze to byt kapalinou v diferaku? omlouvam se jestli nekdy melu blbosti ale s offroadem zacinam, predtim jsem delal pouze bmw a alfy....Kocur píše: Jo chapes to dobre, obe se budou tocit stejne-tagze min 2 kola ti budou hrabat, jinak tu paku sem mel taky zatuhlou, rozebrat tunel, odrezit, rozhybat, namazat a bude to ok
A prosimte co si za to dal?? Jestli to neni teda tajny musela to pri tomhle stavu bejt docela libova cena
vis co ono ten stav celkove je neni nijak spatnej, ted uz vim ze skubani je vlstne spravne i to s tim mezinapravovym diferakem ze tam moc nejde...koroze neni do hloubky a to vyresi ten muj restaurator, kastle je pekna a interier jak novej....cena byla 185.....ono se s tim akorat nejelo ten pul rok a to utrpel ten spodek....
to huceni nevim odkud jde, huci to jen v tahu a je to zavisly na rychlosti ale automat jde zas jak po masle
to huceni nevim odkud jde, huci to jen v tahu a je to zavisly na rychlosti ale automat jde zas jak po masle
zkusim vymenit naplne jestli to nepomuze a pak uvidim....to huceni je fakt otrava ale znam to z bawa tam mi taky hucel ale tak nejak jinak....doufam ze to nebude prevodovka ale neukazuje to moc na ni....jak maj ve predu vypadat ty kinetaky? maj bejt namazany? nemam to udelat takovym tim mazadlem na kinetycký klouby?Kocur píše:No cenofka neni z nejstrasnejsich, to huceni muzou bejt dify a nebo prevodovka, me huci taky predni dif uz se na nej pekne dlouho chystam
Tekoucí servo je klasická "závada" většiny LR, stačí vyměnit hadice a pořádně přepáskovat.Pokud by ti teklo přes gufero tak vyměnit i to.
Olej se dolévá do koulí,měl by tam být čtyřhran, ten vyšroubuješ a leješ až po tento otvor.Možná se ti to bude pod tou rzí špatně hledat, ale je tam.
Olej se dolévá do koulí,měl by tam být čtyřhran, ten vyšroubuješ a leješ až po tento otvor.Možná se ti to bude pod tou rzí špatně hledat, ale je tam.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!