DISCO na co si dat pozor!

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#141 Příspěvek od teslo » 15 bře 2007 19:42

radsej ano, ale aj tak dobre...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#142 Příspěvek od coroner » 15 bře 2007 20:04

motohanz píše:jen olej...filtr bych mel asi taky co? jenze ten jsem nemel....
Nevím jak to má disco, to bude vědět asi Admin, ale třeba u RR P38 se filtr v automatu mění pouze jednou, po prvních 40ti tisících a pak už se mění jen olej.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#143 Příspěvek od teslo » 15 bře 2007 23:00

Meni aj filter. Kazdych 40k km.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#144 Příspěvek od teslo » 15 bře 2007 23:15

servisne intervaly
Bohuzial je to v mizernej kvalite, ale pri troche snahy to hadam je aspon trosku citatelne. Je to pre RRC, Disco.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#145 Příspěvek od motohanz » 17 bře 2007 11:47

diky moc....jen to huceni se zmirnilo ale este trochu tam je....bud davat komplet zadek i predek novy brzdy....a potrebuju este tenhle doraz nevite kde ho sehnat?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#146 Příspěvek od teslo » 18 bře 2007 00:14

skus anglicanov...ak to klasicky doraz napravy, tak nemusi mat takyto tvar
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#147 Příspěvek od motohanz » 18 bře 2007 01:11

teslo píše:skus anglicanov...ak to klasicky doraz napravy, tak nemusi mat takyto tvar
:oops: ted ti moc nerozumim....

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#148 Příspěvek od teslo » 18 bře 2007 08:35

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#149 Příspěvek od motohanz » 19 bře 2007 09:11

teslo píše:skus anglicanov...ak to klasicky doraz napravy, tak nemusi mat takyto tvar
aha uz jsem to pochopil...je to doraz napravy...a nevis jakej tam dat treba jinej?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#150 Příspěvek od teslo » 19 bře 2007 09:15

To je jedno. Len som chcel povedat, ze ked v ponuke budu mat iny tvar, tak ho kludne mozes zobrat.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#151 Příspěvek od motohanz » 19 bře 2007 19:26

Potreboval bych asi ty gufera na predni kinetaky, pravej trochu tece ale nevim jesti to neni tim ze se tam dal moc ridkej olej...nevite kde nebo u koho sehnat? Diky kluci....

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 357
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#152 Příspěvek od Kocur » 19 bře 2007 22:29

Napis adminovi posle ti je taky sem je nedavno bral :wink:

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#153 Příspěvek od motohanz » 20 bře 2007 09:38

Diky a kolik te to stalo?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#154 Příspěvek od teslo » 20 bře 2007 15:06

Ved prave preto som Ti povedal, aby si tam dal olej. Aby si zistil ci to netecie. Totiz ak Ti nieco tecie von, znamena, ze moze aj nieco vtiect dovnutra :idea: . tazke vymen tie gufera a si v suchu. Ak si uz budes isty ze to mas v poriadku, tak tam mozes dat vazelinu( ta Ti nevytecie), ale ja som zastancom toho, nech radsej vidim, ze je to poskodene, ako byt potom nemilo prekvapeny, ked zistim, ze sa mi homokinetaky kupu v brusnej paste :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#155 Příspěvek od motohanz » 20 bře 2007 18:43

teslo píše:Ved prave preto som Ti povedal, aby si tam dal olej. Aby si zistil ci to netecie. Totiz ak Ti nieco tecie von, znamena, ze moze aj nieco vtiect dovnutra :idea: . tazke vymen tie gufera a si v suchu. Ak si uz budes isty ze to mas v poriadku, tak tam mozes dat vazelinu( ta Ti nevytecie), ale ja som zastancom toho, nech radsej vidim, ze je to poskodene, ako byt potom nemilo prekvapeny, ked zistim, ze sa mi homokinetaky kupu v brusnej paste :wink:
jasne chapu....mam podobnej pristup.... :wink: akorat nevim jaky tz gufera tam menit...admin mi psal ze jich je tam nejak povicero....

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 357
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#156 Příspěvek od Kocur » 20 bře 2007 19:53

Cenu presne nevim bral sem toho povicero to velky tusim neco kolem 3 stovek, ja vymenil v naprave uplne vsechno :wink: vyplati se to, pak uz te nic nevysplouchne

Saul
Příspěvky: 183
Registrován: 23 srp 2016 09:04

Re: DISCO na co si dat pozor!

#157 Příspěvek od Saul » 09 zář 2016 11:19

Nechci to tu zasívat dalším vláknem, tak to zkusím tady.
Nějaké ty zkušenosti s offy jsem už posbíral (převážně Toyoty), ale potřeboval bych radu "na míru"

po asi dvouleté přestávce jsem dospěl k závěru, že nutně potřebuju offroad
primární určení - denní užívání, lehký terén, zimní/letní dovolená (alpy/korsika)
na prasení mám starýho Patrola bez PP
po určení veškerejch požadavků (tuhý nápravy, vinutý pružiny, stálá 4x4, diesel) se výběr zúžil na pár možností (HDJ80, MB-G, Discovery, Jeep), první dva se vyřadily pořizovací cenou i provozníma nákladama a zbyla pouze Diskotéka (Jeebku nechci).

otázka zní: "potřebuju DI, nebo DII?" Je tam nějaký rozdíl ve vhodnosti pro každodenní používání? Potřebuju v případě D2 uzávěrku mezinápravy? Automat bych ráth, ale asi není nutností.
v inzercích je hrozně často zmínka o fouklých těsněních pod hlavou - to je prostě vlastnost LR, nebo to jedinci utahaj na dálnici?

Ideální auto bohužel neexistuje....

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: DISCO na co si dat pozor!

#158 Příspěvek od Acon » 09 zář 2016 11:35

Z užívateľského hladiska považujem D2 za spolahlivé auto na denné jazdenie. Ja som do nej síce nasypal teraz doť peňazí no roky som menil len olej, ťahal drevo v lese, často z miest kde som príves spustil na lane, potom auto na lane a potom to zasa na lane ťahal von. Takže skor pracovné auto. Teraz sa riešili veci na ktoré má 17r. auto nárok. Skrinka riadenia, silenbloky, čapy riadenia, 2 náboje kolies, čidlo ABS, volnobežka prevodovky, preventívne všetky hadice vodného okruhu a aby som nezabudol, prdol mi chladič oleja. No ako hovorím, 7r. som do neho nedal ani ťuk. Po kúpe pred 7r som repasoval prevodovku výmenným sposobom za 450€ + vačší menič.A to som ho kúpil v dosť zbedačenom stave za málo peňazí (pred 7r. za 4500€)
Za mňa úplne normálne auto na ktorom sa fajn jazdí kdekoľvek.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: DISCO na co si dat pozor!

#159 Příspěvek od MadTom » 09 zář 2016 13:31

Se v těch autech projeď ať víš do čeho jdeš. Na rozdíl od Defendera tady naštěstí nehrozí, že po usednutí do auta utrpíš kulturní šok. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Beendak
Příspěvky: 3
Registrován: 16 led 2019 03:16
auto: Fiat marea

Re: DISCO na co si dat pozor!

#160 Příspěvek od Beendak » 16 led 2019 22:12

Ahoj , mám prosbu . Několik měsíců hledám optimální auto pro mě. Čas mám ještě dalších několik měsíců , než mi skončí technická. Moje výběr se zůžil na jimny , pajero a hle mi zaujalo discovery 1 ,líbí se mi ...moc.
Potřebuji auto na cesta z práce do práce/7km město/. ,rybářím tak se dostat do míst kam se s osobákem nedostanu. a občas si zajet nějaký ten terén.
Důležité je spolehlivost auta , motor se mi líbí 300Tdi . . . je možnost sehnat za cenu cca +- 100000Kč slušné auto? Je tu někdo Prosím s discovery 1 v okolí Plzně nejlépe , ale i rád někam dojedu s možností si auto vyzkoušet a dostat nějaké konkrétní informace o problematice daného auta . Díky moc všem za případnou odpověď.

Odpovědět