Čerpadlo paliva TD5

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Čerpadlo paliva TD5

#21 Příspěvek od libovka » 09 dub 2010 20:43

Jak vysoký tlak má dávat to čerpadlo.Je to třeba jako u benzínu?Tam umí čerpadlo tlačit třeba 6barů,ale regulátor to drží kolem 3barů.

Jak je to u td5????

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Čerpadlo paliva TD5

#22 Příspěvek od DanoDEF » 09 dub 2010 20:44

libovka píše:Jak vysoký tlak má dávat to čerpadlo.Je to třeba jako u benzínu?Tam umí čerpadlo tlačit třeba 6barů,ale regulátor to drží kolem 3barů.

Jak je to u td5????
... viac ako 4bary.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Čerpadlo paliva TD5

#23 Příspěvek od libovka » 09 dub 2010 21:25

DanoDEF píše:
libovka píše:Jak vysoký tlak má dávat to čerpadlo.Je to třeba jako u benzínu?Tam umí čerpadlo tlačit třeba 6barů,ale regulátor to drží kolem 3barů.

Jak je to u td5????
... viac ako 4bary.
...tlačí čerpadlo?takže teoreticky by šlo použít to čerpadlo z benzínu.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo paliva TD5

#24 Příspěvek od eliott » 04 kvě 2010 20:22

čerpadlo u TD5 je dvoustupňové, první nízkotlaký stupeň žene naftu přes filtr zpět do nádržového modulu do vysokotlakého řerpadla a pak teprve do motoru. nestojí to za tu práci to zkoušet předělávat.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
matuss.by
Příspěvky: 148
Registrován: 28 čer 2010 21:48
tel.: +421902178808
auto: Discovery II, 2003
Bydliště: Slovakia, Bytča

Re: Čerpadlo paliva TD5

#25 Příspěvek od matuss.by » 03 srp 2010 22:30

Ahoj ..... možno to nemá s čerpadlom nič spoločné, ale mám problém. Disco II 2003 facelift TD5 po naštartovaní sa v aute šíri naftový smrad a niekedy aj počas jazdy. čo s tým? Diky
matuss :cool

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Čerpadlo paliva TD5

#26 Příspěvek od DanoDEF » 04 srp 2010 07:07

... hladaj temu o regulatore tlaku paliva.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

mirobb
Příspěvky: 10
Registrován: 19 kvě 2011 17:57
auto: dII Td5

Re: Čerpadlo paliva TD5

#27 Příspěvek od mirobb » 04 čer 2011 22:19

Ahojte cerpadlo hlucne v ktorom pocut neustale vzduch. bublinky ako by sa neustale zavzdusnovalo a po kontrole filtra a hadic urcite odporucam okruzky vztrekovacov hlavne medene podlozky maju po dlhsom case vsebe mikrotrhlinky a kompresne tlaky cez ne prenikaju rovno do nafty a nafta ich taha do cerpadla a to je ten zahadny ukaz td5
:whew

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Čerpadlo paliva TD5

#28 Příspěvek od DanoDEF » 05 čer 2011 12:35

mirobb píše: ... urcite odporucam okruzky vztrekovacov hlavne medene podlozky maju po dlhsom case vsebe mikrotrhlinky
... co je dlhsi cas ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
raven.99
Příspěvky: 220
Registrován: 09 dub 2010 09:12
auto: Discovery 2
Bydliště: Malacky, SR

Re: Čerpadlo paliva TD5

#29 Příspěvek od raven.99 » 06 čer 2011 11:14

DanoDEF píše:
mirobb píše: ... urcite odporucam okruzky vztrekovacov hlavne medene podlozky maju po dlhsom case vsebe mikrotrhlinky
... co je dlhsi cas ?

si to tu trochu chalan pletie nie?
Asi má na mysli problém s Euro 3 hlavami, to je ale v nesprávnej téme...

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo paliva TD5

#30 Příspěvek od visby » 06 čer 2011 11:18

raven.99 píše:si to tu trochu chalan pletie nie?
Asi má na mysli problém s Euro 3 hlavami, to je ale v nesprávnej téme...
nepletie si to, tato vec sa tyka aj euro2 motorov...

niekedy proste odidu medene podlozky a kompresia vytlaca vzduch do palivoveho systemu. s hlavou alebo euro normou to nic nema. nie je to pravidlo, ale niekedy sa to proste stane...

Uživatelský avatar
raven.99
Příspěvky: 220
Registrován: 09 dub 2010 09:12
auto: Discovery 2
Bydliště: Malacky, SR

Re: Čerpadlo paliva TD5

#31 Příspěvek od raven.99 » 09 čer 2011 11:04

visby píše:
raven.99 píše:si to tu trochu chalan pletie nie?
Asi má na mysli problém s Euro 3 hlavami, to je ale v nesprávnej téme...
nepletie si to, tato vec sa tyka aj euro2 motorov...

niekedy proste odidu medene podlozky a kompresia vytlaca vzduch do palivoveho systemu. s hlavou alebo euro normou to nic nema. nie je to pravidlo, ale niekedy sa to proste stane...
ano odist podlozky mozu, ale nieje to zvykom.

Pokial viem tak disko po FL malo ine vstrekovace s inym ulozenim a preto dochadza k presakovaniu nafty do oleja - to mal chalan na mysli, alebo??

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo paliva TD5

#32 Příspěvek od visby » 09 čer 2011 11:12

raven.99 píše: ano odist podlozky mozu, ale nieje to zvykom.

Pokial viem tak disko po FL malo ine vstrekovace s inym ulozenim a preto dochadza k presakovaniu nafty do oleja - to mal chalan na mysli, alebo??
imho mal namysli zavzdusnovanie motora pocas jeho behu (bezi, zavzdusni sa a skape)...

presakovanie nafty do oleja je sposobene nie medenymi podlozkami, ale O-kruzkami na vstrekoch alebo priamo hlavou.

mirobb
Příspěvky: 10
Registrován: 19 kvě 2011 17:57
auto: dII Td5

Re: Čerpadlo paliva TD5

#33 Příspěvek od mirobb » 09 čer 2011 21:35

Bingo majitelia LR sa jeho opravami dostavaju do levelu spickovych odbornikov to o majiteloch inych znaciek vozov sa neda povedat :chuckle

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva TD5

#34 Příspěvek od MadTom » 15 úno 2012 20:21

Tak mi nejspíš odešlo znovu čerpadlo. Začalo to nevinně - tekla chladící kapalina z chladiče paliva. Klasickej problém s O kroužky. Takže chladič ven, O kroužky vyměnit, chladič zpět, odvzdušnit a nastartovat. Nenastartovalo, takže odpojit naftovou hadici na výstupu chladiče - teče, ale nějak málo. Na vstupu chadiče - to samé, na vstupu do motoru (u regulátoru tlaku paliva), teče trochu víc, ale nic moc. Na deklarovaných 180l/hodinu to nevypadalo, byl to spíš takovej čúrek, mež aby to z toho stříkalo. Takže dovést druhé čerpadlo, vyměnit, odvzdušnit opakovaně, nabít baterku a při druhém delším startování to nakonec chytlo.
Čerpadlo tam bylo od léta a byla to replika, kupovaná nová. Bud muset zkusit, co je špatně, ale typuju to na nefungující druhej stupeň čerpadla. Začalo se to asi projevovat už dřív - jednou mi auto nechtělo nastarovat, i když bylo v nádrži ještě asi 15l nafty, nakonec chytlo. Dál to na dálnici nešlo roztáhnout přes 140, a přitom v létě nebyl problém 160, limitovaly mě pneumatiky. Nechtělo se tomu ani na 4ku přes 3500otáček. Takže tipuju, že čerpadlo dávalo málo nafty a nezvládlo odvzdušnit. Když odešlo to předchozí, tak se netočilo vůbec a motor šel maximálně na 3000otáček a auto na 80km/h, tentokrát jsem to moc nepoznal.
Z telefonních dotazů jsem se při zjišťování co se děje dozvěděl následující - je třeba měřit tlak, kolik to čerpadlo doopravdy dává (Land Jirka) a při startování tomu lze u zavzdušněného motoru pomoc startovacím sprejem, ať se netrápí stratér (MilošII). Oběma děkuji za pomoc a konzultace.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Čerpadlo paliva TD5

#35 Příspěvek od Benjamin » 15 úno 2012 20:34

Tak to teda ta replika moc dlouho nevydržela :?
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Čerpadlo paliva TD5

#36 Příspěvek od patrik » 15 úno 2012 21:12

MadTom píše:Tak mi nejspíš odešlo znovu čerpadlo. Začalo to nevinně - tekla chladící kapalina z chladiče paliva. Klasickej problém s O kroužky. Takže chladič ven, O kroužky vyměnit, chladič zpět, odvzdušnit a nastartovat. Nenastartovalo, takže odpojit naftovou hadici na výstupu chladiče - teče, ale nějak málo. Na vstupu chadiče - to samé, na vstupu do motoru (u regulátoru tlaku paliva), teče trochu víc, ale nic moc. Na deklarovaných 180l/hodinu to nevypadalo, byl to spíš takovej čúrek, mež aby to z toho stříkalo. Takže dovést druhé čerpadlo, vyměnit, odvzdušnit opakovaně, nabít baterku a při druhém delším startování to nakonec chytlo.
Čerpadlo tam bylo od léta a byla to replika, kupovaná nová. Bud muset zkusit, co je špatně, ale typuju to na nefungující druhej stupeň čerpadla. Začalo se to asi projevovat už dřív - jednou mi auto nechtělo nastarovat, i když bylo v nádrži ještě asi 15l nafty, nakonec chytlo. Dál to na dálnici nešlo roztáhnout přes 140, a přitom v létě nebyl problém 160, limitovaly mě pneumatiky. Nechtělo se tomu ani na 4ku přes 3500otáček. Takže tipuju, že čerpadlo dávalo málo nafty a nezvládlo odvzdušnit. Když odešlo to předchozí, tak se netočilo vůbec a motor šel maximálně na 3000otáček a auto na 80km/h, tentokrát jsem to moc nepoznal.
Z telefonních dotazů jsem se při zjišťování co se děje dozvěděl následující - je třeba měřit tlak, kolik to čerpadlo doopravdy dává (Land Jirka) a při startování tomu lze u zavzdušněného motoru pomoc startovacím sprejem, ať se netrápí stratér (MilošII). Oběma děkuji za pomoc a konzultace.
A nemože byť aj toto moj problem ? 4ka 3500 a viac ani ť uk . Nema niekto v okoli Blavy urobeny merač tlaku paliva . čerpadlo som menil asi pred rokom koli plavaku .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Čerpadlo paliva TD5

#37 Příspěvek od DanoDEF » 15 úno 2012 21:25

patrik píše:Nema niekto v okoli Blavy urobeny merač tlaku paliva . čerpadlo som menil asi pred rokom koli plavaku .
... ja. :mrgreen:
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Čerpadlo paliva TD5

#38 Příspěvek od patrik » 15 úno 2012 21:48

DanoDEF píše:
patrik píše:Nema niekto v okoli Blavy urobeny merač tlaku paliva . čerpadlo som menil asi pred rokom koli plavaku .
... ja. :mrgreen:
No pekne - tak dame zajtra kavu v Košecoch :mrgreen:
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Čerpadlo paliva TD5

#39 Příspěvek od DanoDEF » 15 úno 2012 21:56

patrik píše: No pekne - tak dame zajtra kavu v Košecoch :mrgreen:
... ale musis prist doobedu bo o 12:00 mam byt v Rožňave.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva TD5

#40 Příspěvek od MadTom » 15 úno 2012 22:49

Patriku, taky mě to napadlo, když jsem včera přemýšlel, co všechno mi to vlastně pořádně nedělá. Než budeš řešit měřák, mohlo by stačit opojit trubku co leze z chladiče paliva zpět do nádrže a pustit čerpadlo a kouknout, kolik z toho teče. Mělo by to být 180l/hodinu, takže za 20 vteřin 1 litr. U mě se to dá pěkně pustit do PET flašky, tobě bude trochu zavazet webasto. Případně to porovnat s jiným autem. Akorát to chce druhýho člověka, co ti bude točit klíčkem v zapalování, jinak je to docela hoňka to stíhat. Jo a pokud budeš mít to co já, tak si dej auto tak, aby ti nezavazelo, protože jak se to zavzdušní, tak už to se špatným čerpadlem nechytne - neodvzdušní se to.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět