Stránka 54 z 63

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 06 zář 2016 10:28
od habakuk
Tak já jim to neberu, ale každá generace měla nějaké Disco geny byť nějak upraveny postupně zjemněny, ale byly tam. Tady snad zůstala jen vyvýšená část na kapotě prostě zvětšený Disco sport.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 06 zář 2016 10:31
od Mahatma
[/quote]Jak prostě nic? To je pokrok směrem k bezpečnosti chodců, nižším emisím, menšímu odporu vzduchu... :D

Bohužel nový Defender i Discovery ztrácí svoji tvář...[/quote]

Jo, je to takové ... uhlazené. Pryč je ten tvar cihly.
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/a ... k=7RLpy0aQ

A ten hrb tam asi bude! :clap
http://carsdotreview.com/wp-content/upl ... 017-10.jpg

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 06 zář 2016 10:35
od Hubert
Už vidím jak po tom budou v lese krásně klózat halózky. :-)

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 06 zář 2016 11:15
od Maxsel
Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 06 zář 2016 21:34
od Hubert
Maxsel píše:Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.
Sem chtěl napsat to samé když jsem si nového sporta prohlížel na křižovatce. I se mě to líbí ale spíš by tomu slušel název Range Rover než Discovery

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 16 zář 2016 15:43
od visby
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/

ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 16 zář 2016 19:27
od komin
Ja si myslim ze disco 5 sa bude robit ako tuareg s 2 verziami pohonu 4x4 a full offroad s redukciamia a uzavierkami.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 16 zář 2016 20:30
od Acon
Ak má 8st a 2 spiatočky tak sa dá predpokladať, že redukcia nebude potrebná ak to bude vhodne odstupňované. U nákladiakov so 16kvaltami tiež vymizli redukované prevodovky lebo sa to jednoducho dá zprevodovať tak, že vie ísť 3km/h aj 90km/h a vystačí si rozsahom 600ot. Ten 2oj liter má rozsah tak 2000ot a to myslím 8st dá

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 17 zář 2016 13:08
od Phulc
visby píše:http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/

ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.
A co bys čekal ? Doba offroudová je dávno pryč , nastala doba suvéčková . :envy

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 10:44
od tomáš štěpnička
tak ona není potřeba ....ona hlavní převodovka má tolik stupňů,že ty první jsou tak pomalé že statečně redukci adaptují . navíc ty motory maj dost krouťáku .....ani nemluvím o tom že dnes si to lidi kupujou do města :lol:

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 10:59
od pojir
Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 11:56
od Hanys_a_Kaca
já bych taky přídafku vyhodil, nechal bych jenom low range, kdo chce spěchat, ať so koupí fábii :-)

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 12:16
od MadTom
Jo tak 10 nebo 8 rychlostí, místo 2*5 rychlostí by se mi také líbilo víc, pokud by rozsah zpřevodování zůstal stejnej. To že v D2 není redukce synchronizovaná je jedna z mála věcí, co ni na to autě chybí. Takže jestli to tak udělají, a bude to mít nějaké inteligentní řízení, tak proč ne.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 12:53
od visby
pojir píše:Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.
zabudol si dodat, ze 1x10 ma podstatne nizsi rozsah prevodov ako 3x8...

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 14:43
od habakuk
Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 15:08
od Mahatma
habakuk píše:Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11. U redukce to vidím podobně. U automatu ji použiju jen opravdu vyjímečně pro R, 2 a 3. Když mi to vhodně poskládaná převodovka nahradí, není co řešit.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 15:14
od habakuk
Tak 2x10 opravdu neznamená 22 převodů :grin:, ale věř, že moderní 2x10 zvládají celý rozsah jsou na to navrhovány. Mám takto osazené kolo doma a jezdím úplně všechny rychlosti bez žádného omezení.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 15:21
od petmic
Mahatma píše:No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11.
Podla mna nejde ani tak o celkovy pocet rychlosti a ale hlavne o to ze pomer najlahsi/najtazsi prevod je u 2x10 o 70% vacsi ako u 1x11.

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 15:31
od Hanys_a_Kaca
já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...

Re: Discovery 100x jinak

Napsal: 19 zář 2016 16:09
od Trewor - ségra
Hanys_a_Kaca píše:já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...
Tou dobu tu...místní staromilci a odpůrci nového, budou psát jaký byly ty starý káry (současná generace) suprový a jednoduchý na opravu a byly tam jen desítky kurvítek místo stovek s desetinovou životností.
Pak se tu začnou objevovat závady jako promítání průhledný kapoty na displayi na palubce a naopak na kapotě bude nastavení klimatizace...a uber pak v létě topení když to bude dotykový :roll: :lol:
Aspoň už přeskočenej řetěz nebude tak fatální závada :D