Discovery 100x jinak

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 824
Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Discovery 100x jinak

#1061 Příspěvek od habakuk » úte zář 06, 2016 09:28

Tak já jim to neberu, ale každá generace měla nějaké Disco geny byť nějak upraveny postupně zjemněny, ale byly tam. Tady snad zůstala jen vyvýšená část na kapotě prostě zvětšený Disco sport.
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 267
Registrován: čtv pro 13, 2007 19:23
tel.: jedině Xperia V
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Discovery 100x jinak

#1062 Příspěvek od Mahatma » úte zář 06, 2016 09:31

[/quote]Jak prostě nic? To je pokrok směrem k bezpečnosti chodců, nižším emisím, menšímu odporu vzduchu... :D

Bohužel nový Defender i Discovery ztrácí svoji tvář...[/quote]

Jo, je to takové ... uhlazené. Pryč je ten tvar cihly.
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/a ... k=7RLpy0aQ

A ten hrb tam asi bude! :clap
http://carsdotreview.com/wp-content/upl ... 017-10.jpg

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 1568
Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1063 Příspěvek od Hubert » úte zář 06, 2016 09:35

Už vidím jak po tom budou v lese krásně klózat halózky. :-)
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 2883
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
Bydliště: Highland

Re: Discovery 100x jinak

#1064 Příspěvek od Maxsel » úte zář 06, 2016 10:15

Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.
Range Rover Sport TDV6
Discovery III TDV6
Range Rover Vogue 4.2 Supercharged

https://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 1568
Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1065 Příspěvek od Hubert » úte zář 06, 2016 20:34

Maxsel píše:Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.
Sem chtěl napsat to samé když jsem si nového sporta prohlížel na křižovatce. I se mě to líbí ale spíš by tomu slušel název Range Rover než Discovery
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2472
Registrován: úte dub 07, 2009 10:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1066 Příspěvek od visby » pát zář 16, 2016 14:43

http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/

ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 602
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1067 Příspěvek od komin » pát zář 16, 2016 18:27

Ja si myslim ze disco 5 sa bude robit ako tuareg s 2 verziami pohonu 4x4 a full offroad s redukciamia a uzavierkami.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4761
Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery 100x jinak

#1068 Příspěvek od Acon » pát zář 16, 2016 19:30

Ak má 8st a 2 spiatočky tak sa dá predpokladať, že redukcia nebude potrebná ak to bude vhodne odstupňované. U nákladiakov so 16kvaltami tiež vymizli redukované prevodovky lebo sa to jednoducho dá zprevodovať tak, že vie ísť 3km/h aj 90km/h a vystačí si rozsahom 600ot. Ten 2oj liter má rozsah tak 2000ot a to myslím 8st dá
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"

Uživatelský avatar
Phulc
Příspěvky: 328
Registrován: pát srp 28, 2009 16:25
Bydliště: LIBEREC

Re: Discovery 100x jinak

#1069 Příspěvek od Phulc » sob zář 17, 2016 12:08

visby píše:http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/

ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.
A co bys čekal ? Doba offroudová je dávno pryč , nastala doba suvéčková . :envy
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1071
Registrován: čtv srp 14, 2008 08:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Discovery 100x jinak

#1070 Příspěvek od tomáš štěpnička » pon zář 19, 2016 09:44

tak ona není potřeba ....ona hlavní převodovka má tolik stupňů,že ty první jsou tak pomalé že statečně redukci adaptují . navíc ty motory maj dost krouťáku .....ani nemluvím o tom že dnes si to lidi kupujou do města :lol:

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 940
Registrován: pát zář 20, 2013 11:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1071 Příspěvek od pojir » pon zář 19, 2016 09:59

Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 3990
Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF-98+D2-00=2xTD5
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Discovery 100x jinak

#1072 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » pon zář 19, 2016 10:56

já bych taky přídafku vyhodil, nechal bych jenom low range, kdo chce spěchat, ať so koupí fábii :-)
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 8837
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Discovery 100x jinak

#1073 Příspěvek od MadTom » pon zář 19, 2016 11:16

Jo tak 10 nebo 8 rychlostí, místo 2*5 rychlostí by se mi také líbilo víc, pokud by rozsah zpřevodování zůstal stejnej. To že v D2 není redukce synchronizovaná je jedna z mála věcí, co ni na to autě chybí. Takže jestli to tak udělají, a bude to mít nějaké inteligentní řízení, tak proč ne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2472
Registrován: úte dub 07, 2009 10:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1074 Příspěvek od visby » pon zář 19, 2016 11:53

pojir píše:Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.
zabudol si dodat, ze 1x10 ma podstatne nizsi rozsah prevodov ako 3x8...

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 824
Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Discovery 100x jinak

#1075 Příspěvek od habakuk » pon zář 19, 2016 13:43

Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 267
Registrován: čtv pro 13, 2007 19:23
tel.: jedině Xperia V
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Discovery 100x jinak

#1076 Příspěvek od Mahatma » pon zář 19, 2016 14:08

habakuk píše:Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11. U redukce to vidím podobně. U automatu ji použiju jen opravdu vyjímečně pro R, 2 a 3. Když mi to vhodně poskládaná převodovka nahradí, není co řešit.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 824
Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Discovery 100x jinak

#1077 Příspěvek od habakuk » pon zář 19, 2016 14:14

Tak 2x10 opravdu neznamená 22 převodů :grin:, ale věř, že moderní 2x10 zvládají celý rozsah jsou na to navrhovány. Mám takto osazené kolo doma a jezdím úplně všechny rychlosti bez žádného omezení.
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 549
Registrován: pon říj 08, 2012 09:49
auto: LR D2 Td5 2004
Bydliště: SK

Re: Discovery 100x jinak

#1078 Příspěvek od petmic » pon zář 19, 2016 14:21

Mahatma píše:No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11.
Podla mna nejde ani tak o celkovy pocet rychlosti a ale hlavne o to ze pomer najlahsi/najtazsi prevod je u 2x10 o 70% vacsi ako u 1x11.
if it ain't broke, don't fix it

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 3990
Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF-98+D2-00=2xTD5
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Discovery 100x jinak

#1079 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » pon zář 19, 2016 14:31

já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Trewor - ségra
Příspěvky: 248
Registrován: ned úno 10, 2013 11:45
auto: bez landroveru
Bydliště: Praha

Re: Discovery 100x jinak

#1080 Příspěvek od Trewor - ségra » pon zář 19, 2016 15:09

Hanys_a_Kaca píše:já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...
Tou dobu tu...místní staromilci a odpůrci nového, budou psát jaký byly ty starý káry (současná generace) suprový a jednoduchý na opravu a byly tam jen desítky kurvítek místo stovek s desetinovou životností.
Pak se tu začnou objevovat závady jako promítání průhledný kapoty na displayi na palubce a naopak na kapotě bude nastavení klimatizace...a uber pak v létě topení když to bude dotykový :roll: :lol:
Aspoň už přeskočenej řetěz nebude tak fatální závada :D

Odpovědět