CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Oficiální sraz LR fóra - Highland Meeting 19.-21.5 2017 Jihlava
Právě je čtv kvě 25, 2017 15:10

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 1145 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 152 53 54 55 5658 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: úte zář 06, 2016 09:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
Příspěvky: 739
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko
Tak já jim to neberu, ale každá generace měla nějaké Disco geny byť nějak upraveny postupně zjemněny, ale byly tam. Tady snad zůstala jen vyvýšená část na kapotě prostě zvětšený Disco sport.

_________________
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: úte zář 06, 2016 09:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 13, 2007 19:23
Příspěvky: 261
tel.: jedině Xperia V
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava
[/quote]Jak prostě nic? To je pokrok směrem k bezpečnosti chodců, nižším emisím, menšímu odporu vzduchu... :D

Bohužel nový Defender i Discovery ztrácí svoji tvář...[/quote]

Jo, je to takové ... uhlazené. Pryč je ten tvar cihly.
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/a ... k=7RLpy0aQ

A ten hrb tam asi bude! :clap
http://carsdotreview.com/wp-content/upl ... 017-10.jpg


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: úte zář 06, 2016 09:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
Příspěvky: 1457
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Už vidím jak po tom budou v lese krásně klózat halózky. :-)

_________________
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: úte zář 06, 2016 10:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
Příspěvky: 2676
Bydliště: Highland
Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.

_________________
Range Rover Sport TDV6
Range Rover Classic V8

https://www.youtube.com/maxselcz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: úte zář 06, 2016 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
Příspěvky: 1457
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Citace:
Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.
Sem chtěl napsat to samé když jsem si nového sporta prohlížel na křižovatce. I se mě to líbí ale spíš by tomu slušel název Range Rover než Discovery

_________________
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pát zář 16, 2016 14:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 07, 2009 10:35
Příspěvky: 2453
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/

ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pát zář 16, 2016 18:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 31, 2010 13:45
Příspěvky: 594
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Ja si myslim ze disco 5 sa bude robit ako tuareg s 2 verziami pohonu 4x4 a full offroad s redukciamia a uzavierkami.

_________________
LR DEFENDER 110 SW


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pát zář 16, 2016 19:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
Příspěvky: 4742
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK
Ak má 8st a 2 spiatočky tak sa dá predpokladať, že redukcia nebude potrebná ak to bude vhodne odstupňované. U nákladiakov so 16kvaltami tiež vymizli redukované prevodovky lebo sa to jednoducho dá zprevodovať tak, že vie ísť 3km/h aj 90km/h a vystačí si rozsahom 600ot. Ten 2oj liter má rozsah tak 2000ot a to myslím 8st dá

_________________
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2016 12:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 28, 2009 16:25
Příspěvky: 327
Bydliště: LIBEREC
Citace:
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/

ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.
A co bys čekal ? Doba offroudová je dávno pryč , nastala doba suvéčková . :envy

_________________
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 09:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 14, 2008 08:37
Příspěvky: 1039
Bydliště: Nový Jáchymov
tak ona není potřeba ....ona hlavní převodovka má tolik stupňů,že ty první jsou tak pomalé že statečně redukci adaptují . navíc ty motory maj dost krouťáku .....ani nemluvím o tom že dnes si to lidi kupujou do města :lol:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 09:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 20, 2013 11:29
Příspěvky: 683
tel.: 602727915
auto: DI + DII
Bydliště: Brno Kohoutovice
Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.

_________________
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 10:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
Příspěvky: 3801
tel.: 775 173 983
auto: DEF-98+D2-00=2xTD5
Bydliště: Prachatice / Budějice
já bych taky přídafku vyhodil, nechal bych jenom low range, kdo chce spěchat, ať so koupí fábii :-)

_________________
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 11:16 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8423
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Jo tak 10 nebo 8 rychlostí, místo 2*5 rychlostí by se mi také líbilo víc, pokud by rozsah zpřevodování zůstal stejnej. To že v D2 není redukce synchronizovaná je jedna z mála věcí, co ni na to autě chybí. Takže jestli to tak udělají, a bude to mít nějaké inteligentní řízení, tak proč ne.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 11:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 07, 2009 10:35
Příspěvky: 2453
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Citace:
Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.
zabudol si dodat, ze 1x10 ma podstatne nizsi rozsah prevodov ako 3x8...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 13:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
Příspěvky: 739
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko
Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.

_________________
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 14:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 13, 2007 19:23
Příspěvky: 261
tel.: jedině Xperia V
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava
Citace:
Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11. U redukce to vidím podobně. U automatu ji použiju jen opravdu vyjímečně pro R, 2 a 3. Když mi to vhodně poskládaná převodovka nahradí, není co řešit.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 14:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
Příspěvky: 739
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko
Tak 2x10 opravdu neznamená 22 převodů :grin:, ale věř, že moderní 2x10 zvládají celý rozsah jsou na to navrhovány. Mám takto osazené kolo doma a jezdím úplně všechny rychlosti bez žádného omezení.

_________________
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 14:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 08, 2012 09:49
Příspěvky: 545
tel.: +421 918 031838
auto: LR D2 Td5 2004
Bydliště: IL-SK
Citace:
No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11.
Podla mna nejde ani tak o celkovy pocet rychlosti a ale hlavne o to ze pomer najlahsi/najtazsi prevod je u 2x10 o 70% vacsi ako u 1x11.

_________________
if it ain't broke, don't fix it


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 14:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
Příspěvky: 3801
tel.: 775 173 983
auto: DEF-98+D2-00=2xTD5
Bydliště: Prachatice / Budějice
já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...

_________________
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Discovery 100x jinak
PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2016 15:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 10, 2013 11:45
Příspěvky: 246
auto: bez landroveru
Bydliště: Praha
Citace:
já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...
Tou dobu tu...místní staromilci a odpůrci nového, budou psát jaký byly ty starý káry (současná generace) suprový a jednoduchý na opravu a byly tam jen desítky kurvítek místo stovek s desetinovou životností.
Pak se tu začnou objevovat závady jako promítání průhledný kapoty na displayi na palubce a naopak na kapotě bude nastavení klimatizace...a uber pak v létě topení když to bude dotykový :roll: :lol:
Aspoň už přeskočenej řetěz nebude tak fatální závada :D


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 1145 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 152 53 54 55 5658 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz