Houstone tady Discovery, máme problém.
Moderátor: Miky_CZ
Houstone tady Discovery, máme problém.
Disco Td5 v automatu r.v.2000 najeto 116000km - po fčerejším prvním celodením mrazu kamošova Disco nastartuje na první votočení, ale nejde víc než na volnoběh. Na palubce se rozsvítila kontrolka motoru + obě kontrolky převodovky (ozubená kolečka). Nechali jsem ji vrčet asi půl hodiny a žádná změna. Motor neklepe, nekucká, nekouří, plynulý chod jen nereaguje na přidání plynu. Můj názor je špatná nafta (voda), starej filtr nepropustí dostatek nafty a starší nebo málo oleje v převodovce. Další možnost problém s el. reostatem plynového pedálu-čerpadla. Co vy na to?
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
No já mám taky rok 00 v ruce ale tohle se mi ještě nestalo. Skus změřit analog vstup co dedo řídící jednotky 0-5V očíslování patic posílal kudrnáč do fora. Mohl by to být ten reostat nebo špatný kontakt,přerušený reostat. Nic jinýho mě nenapadá Miloš IIPotapěč píše:Nigdo neporadí, ani Admin?
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Nemá něgdo záložní termostat na D II r.v.2000?
Kolega má na své DII problém s teplotou motoru a nevíme zda je závada ve vodním čerpadle nebo termostatu, případně viskospojce vrtule chlazení. Při pomalejší jízdě = pod 2500 ot/min stoupne teplota na třičtvrtě ukazatele a po nějaké době je nutno dolít chladící kapalinu, něgdy stačí jen litr, jindy musí dolít tři. Při tomto stavu řídící jednotka omezý chod motoru do 2000ot/min. Vadný plastový odvzdušňovací šroub na hadici výstupu z chladiče jsme již nahradili vsazením nerezové trubky s vevařeným domečkem na závit mosazného odvzdušňovacího šroubu. Při dnešním bádání jsme zjistili, že se chladič nerovnoměrně zahřívá.
Kolega má na své DII problém s teplotou motoru a nevíme zda je závada ve vodním čerpadle nebo termostatu, případně viskospojce vrtule chlazení. Při pomalejší jízdě = pod 2500 ot/min stoupne teplota na třičtvrtě ukazatele a po nějaké době je nutno dolít chladící kapalinu, něgdy stačí jen litr, jindy musí dolít tři. Při tomto stavu řídící jednotka omezý chod motoru do 2000ot/min. Vadný plastový odvzdušňovací šroub na hadici výstupu z chladiče jsme již nahradili vsazením nerezové trubky s vevařeným domečkem na závit mosazného odvzdušňovacího šroubu. Při dnešním bádání jsme zjistili, že se chladič nerovnoměrně zahřívá.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Potapěč"]Nemá něgdo záložní termostat na D II r.v.2000?
Kolega má na své DII problém s teplotou motoru a nevíme zda je závada ve vodním čerpadle nebo termostatu, případně viskospojce vrtule chlazení. Při pomalejší jízdě = pod 2500 ot/min stoupne teplota na třičtvrtě ukazatele a po nějaké době je nutno dolít chladící kapalinu, něgdy stačí jen litr, jindy musí dolít tři. Při tomto stavu řídící jednotka omezý chod motoru do 2000ot/min.
Skus ten termostat proklemovat (pokud to je chlazením) ale ta stráta kapaliny to je něký divný to by ten motor musel vařit a ještě tolik Nerovnoměrná teplota chladiče může být zavzdušněním nebo jsou ucpané kapiláry v chladiči. Mě se strácela taky kapalina ale bylo to špatnou sponkou na výměníku topení v prostoru motoru Miloš II
Kolega má na své DII problém s teplotou motoru a nevíme zda je závada ve vodním čerpadle nebo termostatu, případně viskospojce vrtule chlazení. Při pomalejší jízdě = pod 2500 ot/min stoupne teplota na třičtvrtě ukazatele a po nějaké době je nutno dolít chladící kapalinu, něgdy stačí jen litr, jindy musí dolít tři. Při tomto stavu řídící jednotka omezý chod motoru do 2000ot/min.
Skus ten termostat proklemovat (pokud to je chlazením) ale ta stráta kapaliny to je něký divný to by ten motor musel vařit a ještě tolik Nerovnoměrná teplota chladiče může být zavzdušněním nebo jsou ucpané kapiláry v chladiči. Mě se strácela taky kapalina ale bylo to špatnou sponkou na výměníku topení v prostoru motoru Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Kolegovi mizí voda přepadem z expanzní nádoby a teplota na budíku nigdy nešla do červeného vždy jen lehce nad třičtvrtě a to ještě nepravidelně, tzn. ne při každé jízdě. Odvzdušňoval jsem to snad stokrát. Termostat je dole na hadicích, mezi chladičem a motorovým prostorem, vývody ve tvaru Y, takže poklemování není jednodoché, asi budu muset svařit z nerezových trubek nějakou náhražku. Nejvíc mne zaráží, že to nedělá pod plným plynem, ale vždy až po zpomalení.
Admin si asi něgde válí kulky, zkušenosti servizu by přišly vhod.
Admin si asi něgde válí kulky, zkušenosti servizu by přišly vhod.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Hele ještě mě napadlo už jsem se stím setkal že byl špatnej uzávěr na expan. funguje taky jak pojšťovák, prostě už povoloval při menším tlaku, pokud máš možnost tak ho prohoď. Proklemování jsem myslel to el. čidlo aby fukar běžel pořád jestli ten motor vrtule uchladí Miloš IIPotapěč píše:Kolegovi mizí voda přepadem z expanzní nádoby a teplota na budíku nigdy nešla do červeného vždy jen lehce nad třičtvrtě a to ještě nepravidelně, tzn. ne při každé jízdě. Odvzdušňoval jsem to snad stokrát. Termostat je dole na hadicích, mezi chladičem a motorovým prostorem, vývody ve tvaru Y, takže poklemování není jednodoché, asi budu muset svařit z nerezových trubek nějakou náhražku. Nejvíc mne zaráží, že to nedělá pod plným plynem, ale vždy až po zpomalení.
Admin si asi něgde válí kulky, zkušenosti servizu by přišly vhod.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park