Spotreba

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od Stavros » 17 srp 2007 07:51

Pri brzdeni motorem by tam nemelo nic jit.

Potapěč

#82 Příspěvek od Potapěč » 17 srp 2007 12:16

Tak, tak, vono by to totiž ani nebrzdilo, dyby tam něco šlo. :idea:

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od default » 17 srp 2007 14:20

Potapěč píše:Tak, tak, vono by to totiž ani nebrzdilo, dyby tam něco šlo. :idea:
Neni zcela pravda, zalezi na zapojeni pocitace. Pokud si vzpomenete na stara auta (Skoda, Zigulik, apod), tak ty take dokazaly brzdit motorem, ale stale tam teklo palivo (podtlakem primo z karburatoru). Moderni pocitace zcela uzavrou vstriky. Otazka je jestli to dela i pocitac TD5 :?:
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#84 Příspěvek od DanoDEF » 17 srp 2007 14:22

default píše:Otazka je jestli to dela i pocitac TD5 :?:
...urcite
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od default » 17 srp 2007 14:23

DanoDEF píše:
default píše:Otazka je jestli to dela i pocitac TD5 :?:
...urcite
"urcite je nazor nebo fakt?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#86 Příspěvek od DanoDEF » 17 srp 2007 14:26

default píše:
DanoDEF píše: ...urcite
"urcite je nazor nebo fakt?
...fakt...pri dlhsej jazde ked brzdis motorom aj cerpadlo sa vypina.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od default » 17 srp 2007 14:27

DanoDEF píše:
default píše:"urcite je nazor nebo fakt?
...fakt...pri dlhsej jazde ked brzdis motorom aj cerpadlo sa vypina.
Jezisi to je ale sikulka, skocim dolu a dam mu pusu na haubnu :D
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#88 Příspěvek od DanoDEF » 17 srp 2007 14:31

default píše:
DanoDEF píše: ...fakt...pri dlhsej jazde ked brzdis motorom aj cerpadlo sa vypina.
Jezisi to je ale sikulka, skocim dolu a dam mu pusu na haubnu :D
popripade si to vyskusaj dole tiahlym klesanim zarad 5ku a po chvili vypni klucik...ci ucitis rozdiel....POZOR...je to zivotu nebezpecne.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#89 Příspěvek od default » 17 srp 2007 14:44

popripade si to vyskusaj dole tiahlym klesanim zarad 5ku a po chvili vypni klucik...ci ucitis rozdiel....POZOR...je to zivotu nebezpecne.[/quote] Proc - ze by posilovace? Muzu to testnout klidne hned - patecni provoz po Praze je na to jak delany :D
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#90 Příspěvek od DanoDEF » 17 srp 2007 14:46

default píše:popripade si to vyskusaj dole tiahlym klesanim zarad 5ku a po chvili vypni klucik...ci ucitis rozdiel....POZOR...je to zivotu nebezpecne.
Proc - ze by posilovace? Muzu to testnout klidne hned - patecni provoz po Praze je na to jak delany :D[/quote]

a najlepsie niekde s Petřina...(tusim tak sa to tam vola uz to je peknych par rokov co som tam bol... :D )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#91 Příspěvek od default » 17 srp 2007 16:37

DanoDEF píše:
default píše:popripade si to vyskusaj dole tiahlym klesanim zarad 5ku a po chvili vypni klucik...ci ucitis rozdiel....POZOR...je to zivotu nebezpecne.
Proc - ze by posilovace? Muzu to testnout klidne hned - patecni provoz po Praze je na to jak delany :D
a najlepsie niekde s Petřina...(tusim tak sa to tam vola uz to je peknych par rokov co som tam bol... :D )[/quote] To je napad. Pujdu se tam podivat. Mozna to bude prvni Land Rover, ktery by sjel Petrin podel lanovky. Nema nekdo telefon na nejakou televizi?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#92 Příspěvek od motohanz » 17 srp 2007 16:57

to neni potreba oni uz ji na tebe zavolaj az pojedes nahoru... :)
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 20
Registrován: 08 kvě 2007 07:32
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

#93 Příspěvek od Juraj » 18 srp 2007 07:35

Ked sme uz pri spotrebe, ako je na tom so spotrebou Defik? Zaujima ma hlavne 110 TDI. Vdaka
We make a living by what we get,
we make a life by what we give.
Winston Churchill

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#94 Příspěvek od DanoDEF » 18 srp 2007 08:06

Juraj píše:Ked sme uz pri spotrebe, ako je na tom so spotrebou Defik? Zaujima ma hlavne 110 TDI. Vdaka
Priblizne rovnako ako Defik TD5 ale vsetko zalezi od vonkalsich faktorov.

Ja osobne som sa s Tdi pohyboval niekde nedzi 11-12l podla okolnosti ale dalo sa zijst aj pod 11 a zase aj nad 12.

Velku cast spotreby robi stresny nosic cca 1l. Taktiez rozmer kolies ti skresluje spravnost tachometru.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od default » 20 srp 2007 00:10

Jeste jednou k brzdeni motorem. Omegy zacinaji pouste benzin do motoru kdyz klesnou otacky pod 2000. Netusi nekdo kdy se oteviraji vstriky u TD5?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Odpovědět