Jaké disco?????

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
jaris

Jaké disco?????

#1 Příspěvek od jaris » 04 led 2009 23:27

Ahoj kluci, když jsem si tady pročítal při shánění mého nového Discovery různě diskuze a články, mám trochu zamotanou šišku z toho, co za motor vlastně v tomhle autě preferovat... V některých diskuzích se haní td5... Proč?
Chtěl bych naftu a Discovery 2...
Díky za vaše názory

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jan Kucera » 04 led 2009 23:30

mam naftu 2000 bez mechu a zatim musim zaklepat motor OK

nekdy bejvaj prusery u nekterejch motoru prolina olej pres kabely od vstriku az do konektoru buhvi kam k ŘJ a to pak blbne
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
-buri-
Příspěvky: 245
Registrován: 28 led 2008 16:43
auto: Disco II
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od -buri- » 05 led 2009 00:15

Mam taky TD5 s machama, a spokojenost. Motor nema chybu. Prolinani oleje do ridici jednotky jsem jeste nepoznal na funkci auta. Celkove spokojenost, ovsem pro moje kraveni ho udu zvedat a delat jine upravy...
Disco II, 265:75:16, 2" lift, Safari Snorkel, CB, pevnostní nárazník, naviják.....

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#4 Příspěvek od RudaK » 05 led 2009 07:00

Jestli chceš D 2,tak jinou volbu jak TD5 myslím nemáš.Nebál bych se toho,jak píšou druzí.A to prolínání oleje do kabeláže...Není to tak častej jev a v pohodě opravitelnej. :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od zbynek » 05 led 2009 07:07

Myslím, že se tady častěji řeší jiné problémy než motory Td5
Všechno má svůj čas........

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#6 Příspěvek od RudaK » 05 led 2009 07:08

Já myslím,že se to mnohokráte dramatizuje a ve skutečnosti de vo prd. :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2580
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#7 Příspěvek od patrik » 05 led 2009 08:41

RudaK...... SPRAVNY POSTREH.....
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od DjALF » 05 led 2009 14:57

RudaK píše:Jestli chceš D 2,tak jinou volbu jak TD5 myslím nemáš.Nebál bych se toho,jak píšou druzí.A to prolínání oleje do kabeláže...Není to tak častej jev a v pohodě opravitelnej. :wink:

:idea: jak rikas
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#9 Příspěvek od Jarys » 05 led 2009 23:40

Mám DII 2003 Td5 - prolínání oleje se řešilo preventivně za 1200Kč v Nové Pace v servisu.

Jinak už mám třikrát dělanou hlavní převodovku a dvakrát redukčku. Váhu těchto závad bych především přiznal tomu, že ne všichni mechanici mají zkušenosti a vrhají se po hlavě do toho co neumí.

Další věci jako jsou kardan, ložiska v kolech, těsnění na diferenciálech, motorek stěrače, posilovač řízení (dvakrát), spojka, žhavení sedaček, nespravitelný park asistant a milión nesmyslných zvůku, které se z auta ozývají pomíjím. Prostě auto je spotřební věc a ve 130000km je při mém způsobu zacházení potřeba všechno vyměnit. Auto je absolutně nespolehlivé a víc času mi tráví v servisu než doma. Ale mám ho rád... notno podotknout že mám i jiné vozy. Abych na Discoveře nebyl závislý...
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

#10 Příspěvek od cyril » 06 led 2009 01:11

Na 300 95´v automatu se mi občas taky něco podělá, ale zatím to byla vždycky spíš moje chyba, protože jí docela trápím v terénu. Teď jezdím i s TD5-2003 a je jasný, že výkon, xicht a interiér je lepší. Chybí mi tam uzávěra mezinápravy, ale to se dá za peníze vyřešit. (nemám ji ani v přípravě) Když si však uvědomím, na co to auto vlastně mám - na terén, vítězí jasně 300TDi. Ale určitě bych doporučoval model se 122PS. Jako první jsem si totiž koupil slabší 113PS verzi a je to v off úpravě docela dost znát na výkonu. Auto jede po silnici max. 125km/hod, což je na daleký přesuny docela nuda. (Všechna auta mám automat) Je to asi taky tím, že mám velký kola. Pořídil jsem si však další, novější model 300 se 122PS, s ARB, Webastem a dalšími vychytávkami, tak jsem zvědavej, jestli až tam naházím (s Land jirkou 8) ) všechny ty doplňky, to nezačně bejt podobně líný. TD5 má horší nájezdový-výjezdový úhel vzadu, páč má delší zadek. Zase to je určitě výhoda na spaní...prostě všechno má svoje pro i proti. Možná i ta D2 elektronika, která pokud funguje, moc pomáhá...Jde jen o to, na co to auto fakt budeš mít a kolik peněz jsi ochoten navždy odepsat....každopádně si myslím, že koupit si Land Rovera je dobrej nápad, mě to taky moc chytlo.. :lol: Nakonec budeš spokojenej stejně s tím, co si koupíš....je to srdeční záležitost... :idea:

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#11 Příspěvek od RudaK » 06 led 2009 07:48

Tak když to čtu,tak já jel s 300TDI po dálnici už i 140 km/hod ( možná by to jelo i víc,ale né vo moc ).Mám malý kola ( 33x12.5R15 ),tak to proměřuje cca 7-10 km a nuda po silnici nejni.Svislý čep na přední nápravě není svisle ( castor úhel ),tak se volant nevrací.Kdo to zná,tak ví vo co go. :lol: No a jízda v terénu to max vyváží !!!!! Jelikož to mám do terénu ( jen do terénu ),tak spokojenost ( s těma nájezdovýma a přejezdovýma úhlama se mě otevřely nové dimenze :shock: ) - na silnici mám D III. No a těším se na nějaké ten přesun za zahraničním terénem,určo to bude zážitek. :wink: p.s. ten cocpit na spaní nic moc... :cry: ( D III to není )asi to jistí nějaká ta ulita na střechu.... :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

#12 Příspěvek od cyril » 06 led 2009 09:44

Rychlost myslím skutečnou...podle GPS. Tacho mi ukazuje taky o dost víc.. :wink:

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#13 Příspěvek od RudaK » 06 led 2009 12:55

cyril píše:Rychlost myslím skutečnou...podle GPS. Tacho mi ukazuje taky o dost víc.. :wink:



Taky sem myslel podle GPS ( a nevím jestli to je skutečná,měřeno Garminem 278 :wink: ),tacho mi ukazuje o 6-10 km míň. ( kvůli těm kolům ) :P ,když sem to porovnával :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

jaris

#14 Příspěvek od jaris » 08 led 2009 19:37

Díky chlapi,
nejlepší je názor Jaryse....více-méně se mi všechno na celým autě posralo, ale je to fajn a auto je mazel :D
Doufám, že chytnu dobrý kus a budu v pohodě kroužit...

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#15 Příspěvek od RudaK » 08 led 2009 19:58

Tož s Jarysem nesouhlasím,bo já jsem odkázaný jen na Discoveru a co se mnou za krátkou dobu zažila a furt jede bez větších problémů.Jen jednou sem přijel na odtahovce kvůli prasklému homokineťáku,ale to jen proto,že u D III nelze ovlivnit mezinápravovou uzávěrku.Kdyby jó tak sem dojel taky.No a kdybych mohl ten homokineťák získat,tak se to prej dá vyměnit na koleně.Jinak NO PROBLEM zatím. :wink: Jó a teď mi říkejte,že mě to čeká...... :D
p.s. každýho to jednou čeká :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od zbynek » 08 led 2009 22:12

Jarys píše:Mám DII 2003 Td5 - prolínání oleje se řešilo preventivně za 1200Kč v Nové Pace v servisu.

Jinak už mám třikrát dělanou hlavní převodovku a dvakrát redukčku. Váhu těchto závad bych především přiznal tomu, že ne všichni mechanici mají zkušenosti a vrhají se po hlavě do toho co neumí.

Další věci jako jsou kardan, ložiska v kolech, těsnění na diferenciálech, motorek stěrače, posilovač řízení (dvakrát), spojka, žhavení sedaček, nespravitelný park asistant a milión nesmyslných zvůku, které se z auta ozývají pomíjím. Prostě auto je spotřební věc a ve 130000km je při mém způsobu zacházení potřeba všechno vyměnit. Auto je absolutně nespolehlivé a víc času mi tráví v servisu než doma. Ale mám ho rád... notno podotknout že mám i jiné vozy. Abych na Discoveře nebyl závislý...
Tak tohle je brutální. Ovšem je otázkou jaký přístup Jarys aplikuje na své vozy. Vlastně se o tom zmiňuje.
Všechno má svůj čas........

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od erik » 09 led 2009 14:59

Od tematu..

kolik ma disko2 delku a vysku?
Objednavam trajekt i pro kluky....
diky
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od zbynek » 09 led 2009 15:13

Nebyl jsem línej zapnout scaner. Sice jsem už na odchodu, ale co bych neudělal pro kolegu.
Přílohy
Dimension LR DII014.jpg
(140.52 KiB) Staženo 758 x
Všechno má svůj čas........

Odpovědět