Zasr... imobilizér, napadne někoho něco?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#21 Příspěvek od DanoDEF » 06 led 2009 17:53

... no ja len doplnim, ze nie vsetko co si mnohi myslia musi byt problem imobilzeru

... imobilizer v sebe zlucuje ...central + alarm + imobilizer

... u modelov 300tdi blokuje startovanie + privod nafty do cerpadla

... u TD5 modelov blokuje startovanie + komunikuje s riadiacou jednotkou motora ECU
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od eliott » 06 led 2009 18:04

Mít já 300tdi s elektronickým čerpadlem, tak letí do sudu se šrotem asi tak třetí den, co bych auto měl...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od eliott » 06 led 2009 18:14

DanoDEF píše:... no ja len doplnim, ze nie vsetko co si mnohi myslia musi byt problem imobilzeru

... imobilizer v sebe zlucuje ...central + alarm + imobilizer

... u modelov 300tdi blokuje startovanie + privod nafty do cerpadla

... u TD5 modelov blokuje startovanie + komunikuje s riadiacou jednotkou motora ECU
No taky se divím, že startér točí, ještě mne napadlo, jestli nemohl problém vzniknout tím, že mechanik při prvním ''startování'' neměl připojený snímač otáček a indukční cívky. Podotýkám, že se jedná o Discovery II 4.0 V8, vlastně už 4.6. Startérem se točilo motorem bez svíček (kompresí) dokud čerpadlo nenatlačilo olej do celého motoru, který je po celkvé repasi.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#24 Příspěvek od DanoDEF » 06 led 2009 18:25

eliott píše:
DanoDEF píše:... no ja len doplnim, ze nie vsetko co si mnohi myslia musi byt problem imobilzeru

... imobilizer v sebe zlucuje ...central + alarm + imobilizer

... u modelov 300tdi blokuje startovanie + privod nafty do cerpadla

... u TD5 modelov blokuje startovanie + komunikuje s riadiacou jednotkou motora ECU
No taky se divím, že startér točí, ještě mne napadlo, jestli nemohl problém vzniknout tím, že mechanik při prvním ''startování'' neměl připojený snímač otáček a indukční cívky. Podotýkám, že se jedná o Discovery II 4.0 V8, vlastně už 4.6. Startérem se točilo motorem bez svíček (kompresí) dokud čerpadlo nenatlačilo olej do celého motoru, který je po celkvé repasi.
... no benzin ti neporadim

... moje postrehy su pre Defikarov a to iba 300tdi a TD5
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od eliott » 06 led 2009 19:27

Ale jelikož je imo i DO centrálu v jedné jednotce, která se tváří stejně u všech zmiňovaných aut, snad se někam doberem, Každopádně program by měl být stejný s DII TD5
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#26 Příspěvek od DanoDEF » 06 led 2009 19:37

eliott píše:Ale jelikož je imo i DO centrálu v jedné jednotce, která se tváří stejně u všech zmiňovaných aut, snad se někam doberem, Každopádně program by měl být stejný s DII TD5
... je to mozne ale nemam rave CD na DII
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#27 Příspěvek od RudaK » 06 led 2009 22:46

eliott píše:Mít já 300tdi s elektronickým čerpadlem, tak letí do sudu se šrotem asi tak třetí den, co bych auto měl...


Eliote co ? To čerpadlo ?
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od eliott » 07 led 2009 08:19

RudaK píše:
eliott píše:Mít já 300tdi s elektronickým čerpadlem, tak letí do sudu se šrotem asi tak třetí den, co bych auto měl...


Eliote co ? To čerpadlo ?
Jo
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět