Jake brzdove kotouce a desticky na Discovery I 300TDi?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Jake brzdove kotouce a desticky na Discovery I 300TDi?

#1 Příspěvek od Frana » 21 pro 2008 10:09

Nevim, kdyz mam vsechny ctyri kotouce obycejne, tak jestli je muzu vymenit za chlazene - je stejna tloustka kotouce? Vejde se pak kotouc do brzdice? Asi hloupa otazka novopeceneho majitele Diska... :-)

Co by jste (samozrejme krome origo LR) doporucili za znacku kotoucu a desticek? Obchodnici s dily mi klidne muzou poslat pres SZ zrovna nabidku na:

vsechny 4 kotouce + vsechny desticky + nutnou bizuterii k tomu


Predem dekuji za rady, tipy i nabidky.

Jinak musim verejne ocenit Eliottovu rychlost pri dodani kompletni sady rozvodu na Disco. V patek vecer poslal vlakem z Budejovic, v sobotu rano jsem to mel v Trutnove na nadrazi a za velice prijemnou cenu.



Jirka
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#2 Příspěvek od RudaK » 21 pro 2008 10:54

Podle mýho,ty obič kotouče sou dostačující.Naco duté ? Stejně když vjedeš do nejakých sraček tak se ty kanálky zaserou a bude to jako z plnýho matrošu,akorát místo ocele tam bude blato. :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Frana » 21 pro 2008 11:13

No ja to auto nemam na vylozeny bahneni, spis na cestovani. Myslim, ze se to jen tak nezacpe a pokud jo, tak to asi dost rychle vylita...
Mne jde spis o to, jestli jsou ty kotouce stejne silny.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#4 Příspěvek od karel » 21 pro 2008 11:24

Já bych se spíš zeptal proč tu změnu chceš, máš pocit že originál brzdí špatně? Jinak rozměrově ty ventilované kotouče neznám, ale dá se udělat ještě výměna brzdičů z Defíka 110, který má větší desky, aspoň tak mi to říkal Jarda Pešl.To je dobré použít, zvláště tam kde se přešlo na větší kola :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Frana » 21 pro 2008 11:29

Ne... mam pocit, ze ty co tam jsou jsou v hajz.u... :-) On to neni jen pocit, spis je to realita.
Zatim to brzdi, ale ty kotouce jsou nestejnomerne sjety, na nekterych je rozdil i 2-3mm na plose. No a desticky podle toho vypadaji - jsou jak schody do nebe.
Navic to auto ted prochazi komplet servisem, tak to chci mit z krku najednou, aby na to auto byl spoleh.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#6 Příspěvek od karel » 21 pro 2008 11:32

Frana píše:Ne... mam pocit, ze ty co tam jsou jsou v hajz.u... :-) On to neni jen pocit, spis je to realita.
Zatim to brzdi, ale ty kotouce jsou nestejnomerne sjety, na nekterych je rozdil i 2-3mm na plose. No a desticky podle toho vypadaji - jsou jak schody do nebe.
Navic to auto ted prochazi komplet servisem, tak to chci mit z krku najednou, aby na to auto byl spoleh.
Tak to ano, když musíš měnit tak rozhodně za to lepší :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#7 Příspěvek od karel » 21 pro 2008 11:39

Díval jsem se tak se nabízejí jiné brzdiče pro ventilované a jiné pro neventilované kotouče, takže z toho soudím, že bys musel měnit všechno
http://www.paddockspares.com/sp/abspage ... rakes.html
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Frana » 21 pro 2008 11:55

Tak tim je vyresena jedna cast... :-)
Myslel jsem si to.


Diky

Jirka
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#9 Příspěvek od karel » 21 pro 2008 11:58

Frana píše:Tak tim je vyresena jedna cast... :-)
A ta druhá?
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#10 Příspěvek od RudaK » 21 pro 2008 12:00

No já mám orig a brzdí to pěkně. A ohledně terénu,nikdy neříkej nikdy. :wink: Jestli jsou v hajzlu,tak bych tam dal ty co tam maj být a ušetřený peníz ( za změnu ) bych schoval na případné další ND.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Frana » 21 pro 2008 12:05

Druha je, jestli mi nekdo posle doporuceni, jakeho vyrobce zvolit, pripadne rovnou cenovou nabidku. Vim, ze to muzu objednat v Paddocku, ale treba na druhy auto na silnici kupuju veci na brzdy od ATE, treba mi nekdo rekne, kdo dela ty veci kvalitne a za rozumny penize, necham si poradit...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Land Jirka » 21 pro 2008 12:31

Chlazené kotouče mají i jiné třmeny, ale k tomu jste už došli i sami.
Jestli chceš lepší nechlazené brzdy, můžu nabídno za velmi slušnou cenu EBC
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

#13 Příspěvek od kryten » 21 pro 2008 13:50

Na svoje Disco jsem si dopředu dával brzdiče a chlazené kotouče z Defa 110,brzdí to znatelně líp.
S tím blátem má Ruda pravdu,když se dostane do žeber ventilovaných kotoučů a pěkně se tam zapeče,těžko se dostává ven.
Pokud ale nebahníš,neváhal bych.Nemusí se to ani předělávat na Defové brzdy,jde použít rozšiřovací podložky mezi půlky brzdiče,tak,jak je to originál a pak jde namontovat ventilovaný kotouč.
Ty brzdy EBC jak nabízí Jirka jsou výborné,taky už jsme je na pár aut montovali.A prach z destiček nešpiní disky tak jako standartní.
k.

Uživatelský avatar
Truck Rover
Příspěvky: 321
Registrován: 23 pro 2007 15:30
tel.: +421940860490
auto: LR 90
Bydliště: Hôrka nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

brzdy

#14 Příspěvek od Truck Rover » 24 pro 2008 11:05

Nazdar vsetci ja som kupoval z Nakatanengi na zadnú nápravu plné kotúče značky Delphi, destičky Mintex + zaistenie destiček a vyšlo ma to na 96 eur.

Plné som kupoval preto, lebo rád bahním :lol: po novom roku idem kupovat predné, tam uš to je zedrané do plechu. Zadné som mal tak zodrané, že destičky tam uš neboli, iba piestiky zodrané :cry:
LR 90

Odpovědět