Automat alebo Pridavna prevodovka pribeh !!!

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
michscho
Příspěvky: 52
Registrován: 22 led 2008 19:06
Bydliště: MARTIN SVK
Kontaktovat uživatele:

Automat alebo Pridavna prevodovka pribeh !!!

#1 Příspěvek od michscho » 20 lis 2008 22:02

Nazdar chlapi, mam jeden problem ktory ma v konecnom dosledku stal uz nemalo penazi a casu. Ked som auto kupil malo drobne zavady, ktore som si neskor kutilskym sposobom a citanim na fore poodstranoval sam, donutila ma k tomu zial aj osobna skusenost s jednym "servisakom" z vychodneho slovenska. Okrem ineho mi najviac vadilo, ze pri spomalovani a pribrzdovani napr. do krizovatky ked automat podraduje resp. vyraduje s autom mierne cukne a od prevodovky pocut vyrazne mechanicke cvaknutie. Vybral som sa teda s dobrou nadejou na vychod dvihli sme auto poskusali sme pozaradovat atd. atd. Nakoniec mi ukazal ze pri pokuse o opacnu rotaciu kardanov ma pridavna prevodovka velku volu, a ze to je jednoznacne pricina problemu. Vraj je vhodny repasovaci kit Original LR. A kedze auto malo nejednoznacnu servisnu historiu dohodli sme sa aj na vymene naplni. A ostatnych povedzme drobnosti ohladne elektriky, riadenia, uniku oleja atd atd. Odisiel som domov pockal na cenovu ponuku a termin. V dany termin som auto odovzdal zostalo v servise skoro dva tyzdne. Ked som si pre auto prisiel, hlavny problem sa zdal byt v poriadku. Naplne dufam vymenene, skrtiaca klapka pretesnena, elektrika a ostatne drobnosti tak na jednu stvrtinu. Koniec koncov auto koli elektrike zostavalo v servise asi o tri dni dlhsie. Toto vsetko sa odohralo asi pred rokom kedze som chcel aby auto v zime dobre sluzilo, lebo z toho dovodu bolo kupovane. Od tejto opravy auto spravilo okolo 2000 (slovom: dvetisíc) kilometrov a hlavny problem je tu zas a rovnako vyrazny a zima pred dverami. Takze PROSIM o radu, lebo zatial vsetky moje problemy som posilneny znalostami z fora odstranil.
Este jedna taka drobnost pan uz v servise nerobi a udajne uz auta nerobi vobec (co asi moc neverim) a zodpovednost nesie servis .... tu samozrejme pravdu ma ale ja som stratil akosi doveru a to hned koli niekolkym dovodom. Navyse je to od mojeho bydliska dobrych 300km
Ako hovorim posmeleny dobre mierenymi radami na fore, pomocou servisnych manualov a nakresov a schem som si vacsinu problemov odstranil sam. Takze napriklad praca zauctovana problem neodstraneny.
Pridavne svetlomety udajne na tom elektrikar pracoval ked som sa po niekolko noci v aute vrtal nedalo mi to rozobral som to a pri rozoberani ani naznak predosleho zasahu a ked som si v navode pozrel schemu zapojenia a odskusal som kable z kabiny do poistkoveho priestoru evidentne bola zavada v spinanom rele (taka mala pridavna skrinka) po vymene funguje ako hodinky. Keby sa bol na to co i len pozrel musel na to prist rovnako ako ja nehovoriac ze sa to dalo poriesit vypinacom a relatkom a nie spinanym rele.
Dalsi problem okolo rychlosti 60 az 80kmh sa volant akoby z nicoho nic rozochveje a trva mu dost dlho kym sa ukludni. Servis vymenil cap plus neake dristy o tom a o tom co sa vsetko urobilo a ze to by malo byt v poriadku. Samozrejme nebolo, i ked z druheho konca kupil som si OME tlmic riadenia vymenil a riadenie bolo ako nove ale chvenie zostalo, dal som vyvazit disky a vsetko ako lusk.
Stazoval som sa na trosku na V8 nepravidelny chod na volnobehu za tepla i za studena. Neodstranene ale tentokrat aspon bezvyhovoriek pretoze sa to nedalo objektivne posudit. Ale verim tomu ze vycistenie steppera to spravi.
Takze dost bolo stazovania navrhnite co s tym.
Kedze boli menene naplne a pod autom som zakazdym par kvapiek nasiel tipujem to na olej automatu alebo pridavnej prevodovky. Alebo jednoducho cakam na vase podnety co s tym. Kazda rada dobra. Pripadne to budem nuteny dat niekde spravit tak uz tu mam par ludi vytipovanych ktory urcite vedia o com hovoria ... dakujem vopred.
DII facelift V8 4.0l HSE G4 optik

Uživatelský avatar
michscho
Příspěvky: 52
Registrován: 22 led 2008 19:06
Bydliště: MARTIN SVK
Kontaktovat uživatele:

aaa este

#2 Příspěvek od michscho » 21 lis 2008 10:25

este ma tak napadlo, ze taka "drobna" kozmeticka vada, prosil som ho nech sa na to pozrie, auto povedzme po 3dnovom stati uplne padlo na stranu, bol to samozrejme netesny mech od vymeny ktoru ste mi tu na fore odporucili vsetko ok. No myslim ze "odbornik" by mal vediet taketo da sa povedat vseobecne zname neduhy a nespoliehat sa len na elektronicku diagnostiku. Skratka a dobre s cim vacsim casovym odstupom si myslim ze to bola maximalne odflaknuta oprava s cielom lahko si zarobit neaku tu korunu. Aj ked zodpovednost samozrejme nesie servis ako taky.
DII facelift V8 4.0l HSE G4 optik

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#3 Příspěvek od Jarys » 23 lis 2008 00:40

Prosím tě a co máš za dotaz?
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
michscho
Příspěvky: 52
Registrován: 22 led 2008 19:06
Bydliště: MARTIN SVK
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od michscho » 24 lis 2008 12:29

sorry, trochu som to prehnal ale problem je:

PRI SPOMALOVANI DO KRIZOVATKY, KED AUTOMAT VYRADUJE POCUT SPOD AUTA MECHANICKE CVAKNUTIE AUTOM SKLBNE

pridavna prevodovka bola repasovana pred cca 2000km vid clanok vyssie :D
cim by to mohlo byt automat, pridavna prevodovka alebo nieco ine?? Zaznamenal som mierny unik oleja ale neviem odkial. vopred dakujem
DII facelift V8 4.0l HSE G4 optik

Uživatelský avatar
Richard B
Příspěvky: 68
Registrován: 10 říj 2008 19:35
Bydliště: Slovensko/ Stupava

#5 Příspěvek od Richard B » 27 lis 2008 09:19

michscho píše:sorry, trochu som to prehnal ale problem je:

PRI SPOMALOVANI DO KRIZOVATKY, KED AUTOMAT VYRADUJE POCUT SPOD AUTA MECHANICKE CVAKNUTIE AUTOM SKLBNE

pridavna prevodovka bola repasovana pred cca 2000km vid clanok vyssie :D
cim by to mohlo byt automat, pridavna prevodovka alebo nieco ine?? Zaznamenal som mierny unik oleja ale neviem odkial. vopred dakujem
Tento problém by aj mňa zaujímal, mne to robí na 300TDI ale iba keď radím z R na D alebo opačne a iba keď je to zohriate. Pri jazde je to ticho a všetko plynule radí.
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#6 Příspěvek od RudaK » 27 lis 2008 12:44

"Pokud to jede tak bych to neřešil".Já dal na tuto radu a praskla hřídel satelitů v difu. :D Co už včil....
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#7 Příspěvek od Jarys » 27 lis 2008 23:00

Mám nové auto (dodávku), pár měsíců a je to automat.... převodovka šlape krásně, ale také jsou poměrně dobře slyšet změny rychlostí a při dobrždování motorem trochu cukne... ovšem těžko poradit, když se člověk nesveze... zda je to v normálu nebo už špatně..
Já pořád řeším ložisko na zadním levém kole a nejspíš nakonec půjde o pravé přední kolo. Dále se mi nezdál chod převodovky a zvuky prý nakonec jdou ze spojky. No vše se dozvím až se mi auto vrátí od Drahoše. Takže tak.. dát to do dobrého servisu a čekat. Což, jak píšeš asi nechceš, tak uvidíš zda se ti zadaří.
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Stavros » 28 lis 2008 09:27

Ja nevim, co s tim furt delate, ja s tim autem nic nemam. Kdykoliv prijdu, tak naskoci a bezi, proste skoro jakoby to nebyl Land Rover.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#9 Příspěvek od karel » 28 lis 2008 09:36

Stavros píše:Ja nevim, co s tim furt delate, ja s tim autem nic nemam. Kdykoliv prijdu, tak naskoci a bezi, proste skoro jakoby to nebyl Land Rover.
A o kterým autě mluvíš Stavrosi, Disco máš v manuálu navíc prodané a Toy někde v Klatovech, ne :?
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Stavros » 28 lis 2008 10:38

No jeste o LR, jelikoz se prodava az zitra. :D

lajšek
Příspěvky: 4
Registrován: 14 kvě 2008 07:45
Bydliště: Nová Paka

#11 Příspěvek od lajšek » 07 pro 2008 19:53

Měl jsm podobný problém s cvaknutím při rozjezdu, nebo přeřazování R-D a pak jsem zjistil, že je špatný dvojkloub kardanu přední nápravy.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od motohanz » 07 pro 2008 20:10

ale tak jako lehkce cvaknuti u terenniho auto tohoto typu je zcela normalni....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
michscho
Příspěvky: 52
Registrován: 22 led 2008 19:06
Bydliště: MARTIN SVK
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od michscho » 19 pro 2008 13:18

tak to rozhodne nebolo "lehke" cvaknuti ... zase az taky detailista niesom

bola to opat pridavna prevodovka .... malo oleja, dufam ze moc neutrpela,
aktualne riesim Lambdy

ach tie Land rovery to je laska na cely zivot sa mi zda, ani mesiac bez zavad a to keby clovek chcel tak muchy moze vychytavat stale dokola
DII facelift V8 4.0l HSE G4 optik

Odpovědět