Zdravím, jsem tu nový a uvažuju o tomhle autě. Chci auto, které zvládá lehčí terén - polňačky, les, a hlavně v zimě..vybíral jsem mezi více značkama (patrol, pajero, terrano), ale disco mi vychází tak nějak nejlíp..Jde mi taky o cenu..Mám na mysli rok 99-2002. Potřebuju prostě něco většího jak na cesty, tak do terénu..
Je to dobrá volba?? Slyšel jsem nějaké negativní ohlasy a tak se rači ptám..Co hliníková kastle u těchto modelů?? není to vélký problém?Jak moc nije?
Odpružení na měchách?? je to spolehlivý?? údajně z těchto aut často teče olej kjak to je ??Prostě mě zajímá všechno na co si dát bacha...Díky moc..
Discovery II TD5??
Moderátor: Miky_CZ
- Land Lover
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02 kvě 2008 19:05
- auto: LR Discovery II Td5
Zdravim, nedavno jsem si koupil Discovery II Td5, manual, 2004, auto je v pohodě co se týká jízdních vlastností v terénu, na silnici a na dálnici, ujel jsem s nim cca 300 km v poloměstském provozu a lehčím terénu se spotřebou 10,9 l /100 km. Někde tam teče olej, ještě nevim odkud asi z motoru nebo z převodovky, rozcákává to někde z předního kardanu, prostě spodek je od oleje. Před pár dny se rosvítily kontrolky HDC, TC, ABS, a červená závada v brzdovém systému (!), ale auto jezdí pořád stejně a stejně brzdí, doufám, že to nebude nic závažnýho (možná nějaký čidlo???).
Odpružení na měchách funguje v pohodě. Rozjezdy nejsou tak rychlý, při prudším sešlápnutí plynu reaguje opožděně, turbo zabírá asi v 2500 ot., řazení redukční převodovky je takový tužší a hůř se zařazuje a ovládá uzávěrka mezinápravy (je to spíš o zvyku). Vzhledem k tomu, že má najeto 206 000 km tak bude třeba časem kouknout na spojku a převodovku, občas to tam při pouštění spojky doklepne, což při pomalejším spouštění nedělá.
Ještě si to nechám prohlídnout od odborníka.
Zatím to ale jezdí normálně.
Ohledně hnití si myslim, že dyž se o to člověk stará tak to nehnije, ať je to cokoliv.
To jsou mé první dojmy.
Odpružení na měchách funguje v pohodě. Rozjezdy nejsou tak rychlý, při prudším sešlápnutí plynu reaguje opožděně, turbo zabírá asi v 2500 ot., řazení redukční převodovky je takový tužší a hůř se zařazuje a ovládá uzávěrka mezinápravy (je to spíš o zvyku). Vzhledem k tomu, že má najeto 206 000 km tak bude třeba časem kouknout na spojku a převodovku, občas to tam při pouštění spojky doklepne, což při pomalejším spouštění nedělá.
Ještě si to nechám prohlídnout od odborníka.
Zatím to ale jezdí normálně.
Ohledně hnití si myslim, že dyž se o to člověk stará tak to nehnije, ať je to cokoliv.
To jsou mé první dojmy.