Kostra na D I

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Kostra na D I

#1 Příspěvek od ALF » 02 zář 2008 16:24

Discovery se při startu (když startuji ráno poprvé) chová, jako kdyby baterka byla špatná.Přitom ta je dobrá, rok stará, navíc přendávám z Hiluxu a tam startuje dobře. Jarda Pešlík něco naznačil, že problém bude asi v kostře. Nafotil jsem kablík, který je za motorem v místě pod stěrači. Tam, kde je po celé délce molitanový filtr. Posílám i foto. Jak proměřit vyfocený kablík abych zjistil jestli je OK? Předpokládám, že se jedná o ukostření. Dík za odpověď Karlovi, případně jinému odborníkovi.
Přílohy
P9021344.JPG
P9021344.JPG (193.36 KiB) Zobrazeno 3513 x

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 452
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

#2 Příspěvek od Piskot » 02 zář 2008 17:02

Ahoj, pokud se nepletu, tak na fotce máš ukostření motorku stěračů. Ukostření motoru - to bude podstatně silnější kabel (nebo mezi pohyblivými částmi pletený pás). Pokud nemáš odpojovač baterky, tak jdi po kabelu, co je na minus polu baterie. Je třeba zkontrolovat, zda jeho spojení s hmotou motoru není povolené nebo zaoxidované. Je třeba zkontrolovat také, zda kabelová oka nejsou povolená nebo vypálená. Pokud máš odpojovač, tak je to vlastě to samé, akorát musíš projít všechny spoje včetně odpojovače. P.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od ALF » 02 zář 2008 18:18

Piskot píše:Ahoj, pokud se nepletu, tak na fotce máš ukostření motorku stěračů. Ukostření motoru - to bude podstatně silnější kabel (nebo mezi pohyblivými částmi pletený pás). Pokud nemáš odpojovač baterky, tak jdi po kabelu, co je na minus polu baterie. Je třeba zkontrolovat, zda jeho spojení s hmotou motoru není povolené nebo zaoxidované. Je třeba zkontrolovat také, zda kabelová oka nejsou povolená nebo vypálená. Pokud máš odpojovač, tak je to vlastě to samé, akorát musíš projít všechny spoje včetně odpojovače. P.
Dík, kablík jsem namontoval zpět a budu pátrat dle Tvého návodu.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Land Jirka » 02 zář 2008 18:26

Kostry na LR stojí za ho..o. :evil:
100% je natáhnout nový kabel od mínusové svorky baterie pod šroub kterým je přimontován startér. Tak je to u 99% aut.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ALF » 02 zář 2008 20:11

Land Jirka píše:Kostry na LR stojí za ho..o. :evil:
100% je natáhnout nový kabel od mínusové svorky baterie pod šroub kterým je přimontován startér. Tak je to u 99% aut.
Dík Land Jirko, až budu u Jardy Pešlíka tak mi slíbil, že to pořešíme. Já původně myslel, že nová barerka je špatná, protože u ranního startu startér šel jak na polomrtvou baterii, ale další startování, třeba po půl hodině jízdy, už bylo na dotek klíčku a v Toyotě Hilux jede baterka normálně.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#6 Příspěvek od karel » 02 zář 2008 20:29

Přesně jak bylo napsáno, nejlépe je dát kostřící pás nový a třeba měděný včetně ok a pořádné šrouby a i tak čas od času kontrolovat pevnost spojů :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#7 Příspěvek od RudaK » 02 zář 2008 20:43

Alfe LR není Toyota.S tím to neměř. :wink: Vypadá to,že s tím moc jezdíš.To je auto zvyklé stát na výstavce. ( bez baterky ). :lol: :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od ALF » 02 zář 2008 21:06

RudaK píše:Alfe LR není Toyota.S tím to neměř. :wink: Vypadá to,že s tím moc jezdíš.To je auto zvyklé stát na výstavce. ( bez baterky ). :lol: :lol:
Právě, že dlouho stál na výstavce musím velbloudovi trochu rozhýbat kostru. :lol:

Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od ALF » 02 zář 2008 21:07

karel píše:Přesně jak bylo napsáno, nejlépe je dát kostřící pás nový a třeba měděný včetně ok a pořádné šrouby a i tak čas od času kontrolovat pevnost spojů :!:
Dík Karle

Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od ALF » 31 říj 2008 11:44

ALF píše:
karel píše:Přesně jak bylo napsáno, nejlépe je dát kostřící pás nový a třeba měděný včetně ok a pořádné šrouby a i tak čas od času kontrolovat pevnost spojů :!:
Dnes došlo k výměně ukostření a je po problému. Tak pokud někdo bude mít obdobný problém, rada nad zlato je tady. Jen není ode mne, ale od zkušených LR z tohoto fóra a za to jim patří dík.

Odpovědět