Zdravim vsechny jsem tu novej a teprve resim, co koupit. Tedy, jasno mam, bude to Disko I, ale co se chci zeptat, nikde jsem nenasel, jakej je zasadni rozdil mezi verzemi Trophy a Esquire, krome kuze v Esquire a toho obalu na rezervu
A dalsi vec, co bych rad vedel, jakej je rozdil mezi 200 TDi a 300 TDi. Mozna se to tu uz resilo, tak se omlouvam. Snazil jsem se hledat, ale nepovedlo se mi.
A jeste mam trosku gulas v tom, jake uzaverky jsou standartne a jake ne, pripadne jak to poznat Mezinapravova je na kazdym?
Diky za odpovedi, uz se tesim, az si budu moct dat do podpisu Colonel Disco I
Rozdil mezi Trophy a Esquire
Moderátor: Miky_CZ
Vítej Colonel
rozdíl mezi 200 a 300 TDI nejni prakticky žádnej 300 TDI je novější facelfitovaná verze tz. trošku líp řešenej interiér ( luxusnější) ale nato to nejezdí jinak motor stejnej 2,5 L výkon taky prostě jen facelift takže to vypadá zevnitř trochu líp i když já mám 200 tdi a neměnil bych
pokud scháníš novější auto tak 300 TDI se dělala do 98 snad se nepletu a 200 TDI do 94tého
rozdíl mezi 200 a 300 TDI nejni prakticky žádnej 300 TDI je novější facelfitovaná verze tz. trošku líp řešenej interiér ( luxusnější) ale nato to nejezdí jinak motor stejnej 2,5 L výkon taky prostě jen facelift takže to vypadá zevnitř trochu líp i když já mám 200 tdi a neměnil bych
pokud scháníš novější auto tak 300 TDI se dělala do 98 snad se nepletu a 200 TDI do 94tého
Ahoj s verzemi ti neporadím
motorizace 200 se dávala do roku 94 a motor je zcela bez elektroniky, 300 TDi je od roku 95 a dál.První měli motor také bez elektroniky ty poslední už jsou z důvodů tvrdších emisí krapet složitější, výkonově jsou oba motory stejné 83 kw.Zásadnější rozdíl mezi 200 a 300 je v interiéru- 300 má ergonomičtější palubku.
Přesně jak píše mezinápravovou uzávěrku mají všechny D1 na malé páce je napsáno diff lock, nápravové diferáky jsou v sérii bez uzávěrek
motorizace 200 se dávala do roku 94 a motor je zcela bez elektroniky, 300 TDi je od roku 95 a dál.První měli motor také bez elektroniky ty poslední už jsou z důvodů tvrdších emisí krapet složitější, výkonově jsou oba motory stejné 83 kw.Zásadnější rozdíl mezi 200 a 300 je v interiéru- 300 má ergonomičtější palubku.
Přesně jak píše mezinápravovou uzávěrku mají všechny D1 na malé páce je napsáno diff lock, nápravové diferáky jsou v sérii bez uzávěrek
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!