Stránka 1 z 1

D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 12 kvě 2019 23:02
od DiscoDrak
Zdar,

máte někdo reálnou zkušenost z přechodu kompresoru Hitachi na AMK? Jde mi o to, jestli je výkonnější?

No a dále - máte někdo zkušenost s tímto kompresorem:
https://aerosus.cz/land-rover/discovery ... gI8JvD_BwE

Značku Aerosus neznám... spolehlivost? Výkon kompresoru?

Mám teď dva Hitachi, oba zrepasované a plně funkční, nicméně pokud by AMK, nebo ten Aerosus byly objektivně výkonnější, tak bych o tom uvažoval...
Díky za info.

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 15 kvě 2019 21:48
od DiscoDrak
Jsem čekal debatu jak sfiňja a vono nic. Aspoň názor na AMK x Hitachi - má někdo?

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 16 kvě 2019 06:54
od petr štrof
já šel cestou repasu záruka 1 rok , cena jak za čínskej novej kompresor .
AMK tady vozí dost lidí a žádnej problém ,akorát musíš přehrát soft.
Hitaschi byl z výroby tam asi není co řešit .
Výkonnější žádnej asi nebude , když to jsou záměnný kompresory .

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 16 kvě 2019 07:47
od Rennie
petr štrof píše:já šel cestou repasu záruka 1 rok , cena jak za čínskej novej kompresor .
AMK tady vozí dost lidí a žádnej problém ,akorát musíš přehrát soft.
Hitaschi byl z výroby tam asi není co řešit .
Výkonnější žádnej asi nebude , když to jsou záměnný kompresory .
Vidím to stejně. Dělal jsem si opravu starého funkčního nová hlava, píst, sada těsnění, HD víčko vysoušeče, náplň vysoušeče a jaksi nevidím důvod pro výkonnější

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 16 kvě 2019 09:07
od xxx
Když mi na D3 umíral kompresor, tak jsem vyměnil Hitachi za Hitachi a věděl jsem, že zase bude na 200tis. km klid. Proč pořád spekulujete nad záměnou dílů, které jsou na těch našich autech kvalitní? :rofl

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 16 kvě 2019 09:31
od NOTIX
Já mám AMK, kdy se měnil Hitachi ve 120tis. Aktuálně mám na AMK 50 tis. a zatím nic. Ale nemám porovnání protože výměna proběhla než jsem auto koupil. Ale když se blbne s Xlifterem taky nestíhá a hodí hlášku SRS :mrgreen:

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 17 kvě 2019 14:49
od DiscoDrak
Já bych ani nic nevymýšlel, ale vloni v ALbánii dostal 2 roky starý kompresor Hitachi hodně zabrat - a potřeboval repasi. Kombinace využívání Anitasu a cca 3 hodiny uvěznění v bahně (kde se kompresor nemohl chladit) než jsme to celé projeli udělala své. Byl to extrém (pro mě), který už takto jezdit s D4 nechci, ale ukázalo to na slabé místo. Pokud jezdím po asfaltu, či "normální" offroad, tak to nebude tak vidět, ale v Albánii, půl dne cesty od civilizace se mi nelíbilo, že se autu nechtělo nahoru.
Druhý den, když jsme se konečně dostali z těchto sraček jsme jeli kamenitou a hrbolatou cestu dolů a jak se využívali zdvihy pérování a ten kompresor měl připálený teflonový těsnění (což jsem později zjistil doma) tak mi furt padala prdel dolů a já trnul co tak dole o ty šutry očešu. Nebylo to příjemný... Tak proto..
Jinak auto nemá nikde žádný únik a drží klidně týden výšku jak má...
D4 v blátě.JPG

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 17 kvě 2019 14:54
od DiscoDrak
Jo a ta fotka ukazuje jen jednu "díru" - těhlech míst jsme projeli cca 5 za sebou. Po té první se přihnala bouřka a chcalo jak sfiňja. V každé navíjedno a z téhle moje a kámošovo navíjedlo, abychom D4 dostali ven. Každé auto muselo použít naviják - no prostě hnus... A navíc v té největší byla utopená koza... :(
D4 v blátě 2.jpg

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 17 kvě 2019 14:55
od Rennie
Tak celý den to přeci nebylo ve srackach takže se v případě dá sundat kryt vyčistit bordel a jede se dál

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 17 kvě 2019 15:06
od DiscoDrak
Rennie píše: 17 kvě 2019 14:55 Tak celý den to přeci nebylo ve srackach takže se v případě dá sundat kryt vyčistit bordel a jede se dál
Čistil jsem to ten druhý den (první den jsme do těch sraček vjeli cca kolem 1 - 2 hodiny odpoledne a skončili jsme v 9 večer) - ale to už bylo pozdě: teflonové těsnění spálené.

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 17 kvě 2019 15:29
od habakuk
No prostě jsi narazil na limit použité konstrukce a jedině řešení se takovému používání vyvarovat. Nebo vymyslet nějaké chlazení.

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 19 kvě 2019 17:00
od mipr
AMK ma vyssiu zivotnost, o 1ks teplotne cidlo menej, je drahsi a horsie sa nan zhanaju nahradne diely.

Hitachi vydrzi menej, dielov kupis kopec, repasov tiez.

Tak si teraz vyber.... :rofl

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 19 kvě 2019 18:22
od Kokesek
mipr píše:AMK ma vyssiu zivotnost, o 1ks teplotne cidlo menej, je drahsi a horsie sa nan zhanaju nahradne diely.

Hitachi vydrzi menej, dielov kupis kopec, repasov tiez.

Tak si teraz vyber.... :rofl
ObrázekPresne tak. Hitachi se vice namaka je hlucnejsi.

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 21 kvě 2019 12:37
od DiscoDrak
Pánové, hrabal jsem se na netu (původně jsem chtěl najít nějaká data k porovnání výkonu různých kompresorů) a našel jsem toto:
http://www.air-suspension-shop.com/inde ... 0&lang=eng

Mají zajímavé ceny (včetně VAT) - máte někdo zkušenost s tímto webem?

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 21 kvě 2019 14:22
od petr štrof
DiscoDrak píše: 21 kvě 2019 12:37 Pánové, hrabal jsem se na netu (původně jsem chtěl najít nějaká data k porovnání výkonu různých kompresorů) a našel jsem toto:
http://www.air-suspension-shop.com/inde ... 340&lang=e

Koukám že mají hodně dobrý ceny , kompresor na D3 Hitaschi vychází líp než můj repas :hmm co jsem platil

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 22 kvě 2019 07:51
od DiscoDrak
No právě - dodavatel z německa a má lepší ceny dokonce než Litep... to čučím... Otázka je jestli to opravdu vyrábí v německu, nebo jen dováží z číny a dá tomu německou značku. Až si najdu čas, tak mu zavolám

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

Napsal: 07 čer 2019 14:03
od kaligula
i negativní zkušenost je někdy zkušenost - tak sem písnu pár postřehů z mé demontáže kompresoru - po 11 letech provozu jsem se rozhodl preventivně udělat repas - rychlospojky na hadičkách totálně zarostlé tak jsem je já jouda říznul přímo u kompresoru, teď to složitě budu kuchat a napojovat, řízněte si je v dostateční vzdálenosti a jak stačí spojit spojkou za 35 kč

držák kompresoru má 3 šrouby dva dobře a jeden blbě přístupný, na ten je potřeba vzít nový, kvalitní nevymačkaný očko , při sjetí klíče už podruhé nejde povolit a končí to destrukcí držáku

a tak si tady žiju, a děkuji Rennie za vypuštění systému a psychickou podporu :-)