Hydraulicke riadenie
Moderátor: Miky_CZ
- emo
- Příspěvky: 262
- Registrován: 15 pro 2009 22:31
- tel.: 00421907292772
- auto: Discovery II
- Bydliště: Bratislava
Hydraulicke riadenie
Zdravim ma tu niekto skusenosti s hydraulickym riadenim ? Dik za info
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Hydraulicke riadenie
A co přesně máš na mysli? Chtělo by to víc info.
Orbitrol je v pohodě. Potřeba je: nádrž, čerpadlo, pojišťovák, orbitrol, pístnice nějaké hadice popř regulátor průtoku.
Ale jak píšu více se rozepsat se zadáním
Orbitrol je v pohodě. Potřeba je: nádrž, čerpadlo, pojišťovák, orbitrol, pístnice nějaké hadice popř regulátor průtoku.
Ale jak píšu více se rozepsat se zadáním
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- petr pp
- Příspěvky: 1328
- Registrován: 19 zář 2013 16:06
- tel.: 0903790668
- auto: def 90
- Bydliště: Moravske Lieskove
Re: Hydraulicke riadenie
Tiez som to uz riesil ale vzhladom nato ze ak sa utrhne hadica tak nezatocis a mas v doprave problem som od toho upustil.
- emo
- Příspěvky: 262
- Registrován: 15 pro 2009 22:31
- tel.: 00421907292772
- auto: Discovery II
- Bydliště: Bratislava
Re: Hydraulicke riadenie
Dik za odpoved ako sa to bude chovat pri vecsej rychlosti nieco som pocul ze to zvikne vynechat neviem co je na tom pravdy potom ako nadstavit volant atd.
Taketo nieco som mal na mysli tu je link
https://m.bazar.sk/27452734-orsta-riade ... 3363112241
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulicke riadenie
Tohle bych si na auto v běžným provozu nikdy nedal právě proto že chybí mechanická vazba pro případ poruchy.
V.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulicke riadenie
Tak nevyhody bysme meli, ale jake by to vlastne melo vyhody? Absence spojovacky, takze nemoznost ji zohnout?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Hydraulicke riadenie
Spojovačka tam nějakým způsobem musí být ať už klasická nebo místo ní je servo které můžeš ohnout stejně jako klasiku.
No vidím jedinou výhodu v nutnosti nižší ovládací síly na volant prostě točíš a olej pracuje za tebe. Dobré asi pro extrémně velká kola a závodní auta.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Hydraulicke riadenie
Ahoj Emil,
pokial to chces aj na cestu, tak zachovaj origo domcek riadenia a namiesto tlmica riadenia dorob pomocnu hydro piestnicu. Ziskas ovela lepsi "tlmic riadenia", vacsiu silu pri toceni, podstatne lepsie ochranis domcek riadenia pred zlomenim. Nevyhoda je, ze to bude trosku pomalsie.
Ak to ma byt len do terenu, tak kludne cele hydro riadenie Limit je len Tvoja fantazia Moze to byt mega rychle, mega silne. Robia sa aj systemy so spatnou vazbou, takze budes aj trochu "citit" cestu/teren.
pokial to chces aj na cestu, tak zachovaj origo domcek riadenia a namiesto tlmica riadenia dorob pomocnu hydro piestnicu. Ziskas ovela lepsi "tlmic riadenia", vacsiu silu pri toceni, podstatne lepsie ochranis domcek riadenia pred zlomenim. Nevyhoda je, ze to bude trosku pomalsie.
Ak to ma byt len do terenu, tak kludne cele hydro riadenie Limit je len Tvoja fantazia Moze to byt mega rychle, mega silne. Robia sa aj systemy so spatnou vazbou, takze budes aj trochu "citit" cestu/teren.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Hydraulicke riadenie
Spojovacka je to najmenej. Ta sa da velmi lahko a efektivne ochranit. Problem pri riadeni je sila a krehkost domceka riadenia. Cim vacsie kolesa a ET, tym viac domcek riadenia trpi a lame sa.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS