Hydraulicke riadenie

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
emo
Příspěvky: 262
Registrován: 15 pro 2009 22:31
tel.: 00421907292772
auto: Discovery II
Bydliště: Bratislava

Hydraulicke riadenie

#1 Příspěvek od emo » 04 kvě 2019 22:07

Zdravim ma tu niekto skusenosti s hydraulickym riadenim ? Dik za info :Pohoda:

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Hydraulicke riadenie

#2 Příspěvek od NOTIX » 06 kvě 2019 20:14

A co přesně máš na mysli? Chtělo by to víc info.
Orbitrol je v pohodě. Potřeba je: nádrž, čerpadlo, pojišťovák, orbitrol, pístnice nějaké hadice popř regulátor průtoku.
Ale jak píšu více se rozepsat se zadáním :mrgreen:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
petr pp
Příspěvky: 1328
Registrován: 19 zář 2013 16:06
tel.: 0903790668
auto: def 90
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: Hydraulicke riadenie

#3 Příspěvek od petr pp » 06 kvě 2019 20:28

Tiez som to uz riesil ale vzhladom nato ze ak sa utrhne hadica tak nezatocis a mas v doprave problem som od toho upustil.

Uživatelský avatar
emo
Příspěvky: 262
Registrován: 15 pro 2009 22:31
tel.: 00421907292772
auto: Discovery II
Bydliště: Bratislava

Re: Hydraulicke riadenie

#4 Příspěvek od emo » 08 kvě 2019 20:27

NOTIX píše: 06 kvě 2019 20:14 A co přesně máš na mysli? Chtělo by to víc info.
Orbitrol je v pohodě. Potřeba je: nádrž, čerpadlo, pojišťovák, orbitrol, pístnice nějaké hadice popř regulátor průtoku.
Ale jak píšu více se rozepsat se zadáním :mrgreen:
Dik za odpoved ako sa to bude chovat pri vecsej rychlosti nieco som pocul ze to zvikne vynechat neviem co je na tom pravdy potom ako nadstavit volant atd.
Taketo nieco som mal na mysli tu je link

https://m.bazar.sk/27452734-orsta-riade ... 3363112241

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulicke riadenie

#5 Příspěvek od VencaZE » 09 kvě 2019 10:40

Tohle bych si na auto v běžným provozu nikdy nedal právě proto že chybí mechanická vazba pro případ poruchy.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2550
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulicke riadenie

#6 Příspěvek od pojir » 09 kvě 2019 10:46

Tak nevyhody bysme meli, ale jake by to vlastne melo vyhody? Absence spojovacky, takze nemoznost ji zohnout?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2569
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Hydraulicke riadenie

#7 Příspěvek od habakuk » 09 kvě 2019 10:53

pojir píše: 09 kvě 2019 10:46 Tak nevyhody bysme meli, ale jake by to vlastne melo vyhody? Absence spojovacky, takze nemoznost ji zohnout?
Spojovačka tam nějakým způsobem musí být ať už klasická nebo místo ní je servo které můžeš ohnout stejně jako klasiku.
No vidím jedinou výhodu v nutnosti nižší ovládací síly na volant prostě točíš a olej pracuje za tebe. Dobré asi pro extrémně velká kola a závodní auta.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Hydraulicke riadenie

#8 Příspěvek od teslo » 09 kvě 2019 11:24

Ahoj Emil,
pokial to chces aj na cestu, tak zachovaj origo domcek riadenia a namiesto tlmica riadenia dorob pomocnu hydro piestnicu. Ziskas ovela lepsi "tlmic riadenia", vacsiu silu pri toceni, podstatne lepsie ochranis domcek riadenia pred zlomenim. Nevyhoda je, ze to bude trosku pomalsie.

Ak to ma byt len do terenu, tak kludne cele hydro riadenie :wink: Limit je len Tvoja fantazia :wink: Moze to byt mega rychle, mega silne. Robia sa aj systemy so spatnou vazbou, takze budes aj trochu "citit" cestu/teren.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Hydraulicke riadenie

#9 Příspěvek od teslo » 09 kvě 2019 11:28

pojir píše: 09 kvě 2019 10:46 Tak nevyhody bysme meli, ale jake by to vlastne melo vyhody? Absence spojovacky, takze nemoznost ji zohnout?
Spojovacka je to najmenej. Ta sa da velmi lahko a efektivne ochranit. Problem pri riadeni je sila a krehkost domceka riadenia. Cim vacsie kolesa a ET, tym viac domcek riadenia trpi a lame sa.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět