Čerstvě koupené Disco II, co udělat nejdříve?
Moderátor: Miky_CZ
Čerstvě koupené Disco II, co udělat nejdříve?
Dobrý den, jsem zde úplný nováček, mám zkušenost jen s Hondou CR-V. Koupil jsem , Disco II 2001, TD5, typ bez měchů a bez elektřiny na sedadlech. Auto nemělo ani kouli, zespodu netknuto terénem, neuvěřitelně. Poradte prosím, co udělat za servis vozu nejdříve a hned? Najeto 125 000KM, které náplně, co zkontrolovat a podobně
Děkuji za radu a bahnu zdar!
Děkuji za radu a bahnu zdar!
Předně gratuluji ke koupi a věřím, že ti LR bude dělat jen samou radost.
Nepíšeš jestli auto má servisní knížku, ale i pokud ji má provedl bych kontrolu všech náplní olejů (převodovky a diferáky)a chladicí a brzdové kapaliny a minimálně výměnu motorového oleje a výměnu všech filtrů naftový, vzduchový a samozřejmě motorového oleje.To že auto nemá měchy je podle mého názoru lepší aspoň máš o starost méně, pokud ho chceš provozovat i v terénu
Nepíšeš jestli auto má servisní knížku, ale i pokud ji má provedl bych kontrolu všech náplní olejů (převodovky a diferáky)a chladicí a brzdové kapaliny a minimálně výměnu motorového oleje a výměnu všech filtrů naftový, vzduchový a samozřejmě motorového oleje.To že auto nemá měchy je podle mého názoru lepší aspoň máš o starost méně, pokud ho chceš provozovat i v terénu
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Děkukuji Karle, servisní knízku má, všechno sedí, je to auto po nějaké paní z Florencie. Předpokládám že je lépe vždy při koupi začít jakoby od začátku. Někdo mi také radil, že je prý dobré seřídit vstřikování nebo tak nějak? Ještě mám dotaz jak je to s tou diagnostikou motoru na PC? můj mechanik, co se mi stará o auta ji asi nemá na dílně. Mám to nechat někde zkontrolovat také? Nebo počkat až se něco objeví.karel píše:Předně gratuluji ke koupi a věřím, že ti LR bude dělat jen samou radost.
Nepíšeš jestli auto má servisní knížku, ale i pokud ji má provedl bych kontrolu všech náplní olejů (převodovky a diferáky)a chladicí a brzdové kapaliny a minimálně výměnu motorového oleje a výměnu všech filtrů naftový, vzduchový a samozřejmě motorového oleje.To že auto nemá měchy je podle mého názoru lepší aspoň máš o starost méně, pokud ho chceš provozovat i v terénu
Po zkušenostech tady na foru a lidí co se motají kolem LR bych se vyhnul oficiálnímu servistu AMT v Brně.
Díky
S tou diagnostikou bych skutečně nespěchal. Pokud nemáš nějaký skutečný problém, který se projevuje, tak ti stejně asi nic moc neukáže. A jak psal Karel. Nepodceňovat mazání všeho, LD rádi tečou a všechno rádo odejde pokud není dobře promazáno. Já koupil také starší Discoveru ze zahraničí, serviska popsaná jak encyklopedie a byla totálně prázdná (suchá) redukčka a zadní diferák tak na polovině. Samozřejmě nezapomínat na kříže na nápravách. Ale to hlavně až po ježdění v blátě a vodě... Jinak motor má řetěz což hodně usnadňuje servis. To bych řekl, měněj chlapy až tak na těch 160000 - 180000km. (Brzo to tu někdo doplní a mě třeba trochu poopraví...)
Disco mi zachránilo život
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
To co pise Koudy je fakt ale od urciteho roku se to uz moc nestava.
Zbytecne do niceho nevrtat dokud to chodi a hlavne mazat.Tedy presne to co psal Jarys.Po jezdeni ve vode se v napravach tvori emulze.
Jinak gratuluju.
Honza
Zbytecne do niceho nevrtat dokud to chodi a hlavne mazat.Tedy presne to co psal Jarys.Po jezdeni ve vode se v napravach tvori emulze.
Jinak gratuluju.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Napsal jsi to sice do jiného tématu, ale tak nějak to vidím i jáSkájskrepr píše:myslím , že to homologováno není, nemám ani zkušenosti s nosiči kol na kuli, tam předpokládám že to homologováno je například thule....ale na nějakém německém webu jsem v diskuzi taky zahlídl, že spousta nosičů u nich taky nemá TUV
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!