Neprovozuje D4 už tzv. inteligentní dobíjení...?
Pak by se mohlo stát, že i po dlouhé trase nebude baterie dobitá a navíc tenhle režim vyžaduje odolnější typy baterií - standartní baterie "inteligentní" režim dobíjení nemusí přežít déle než 1/2 roku....
D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Moderátor: Miky_CZ
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Ja jsem v tomhle lama. Nasel jsem v iCarsoftu "toto provedte pri vymene baterie", tak jsem to zkusil...Maxsel píše:A ještě bych udělal ten reset originální diagnostikou. iCarsoft jen maže chyby, což nemusí být to samé.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- toudy
- Příspěvky: 37
- Registrován: 23 led 2011 22:18
- tel.: +421905723200
- auto: D4 SDV6 HSE, 2016
- Bydliště: BRATISLAVA, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Mal som podobny problem (ako popisuje Badus) na D4 r.v. 7/2016. Po cca. 1 3/4 roku mi origos akumulator uplne odisiel. Odhadom asi 3 tyzdne som jazdil na akumualatore (rozmerovo aj kapacitne mensi) z Fabie TDI. Fungovalo. V servise vymenu stareho aku urobili na zaruku a povedali, ze nie som ani prvy ani posledny. Stava sa to, asi nepodarok z vyroby. PO vymene aku za novy a tzv. "nakodovani" noveho aku auto ide subjektivne lepsie ako s tym prvym vadnym aku.
navijak T-MAX 12000lbs, ASFIR, K&N, Deaktivovany ECO Start/Stop, Compomotive PD1881+275/65R18 119Q Maxxis MT764 P.O.R., TLC J120, OME, 2xnavijak, MT 33, CB vysielačka
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
ty Badus a mas tam instalovanu AGM autobateriu?
a nemas nahodou aj "malu" baterku vedla zasobnika brzdovej kvapaliny?
Badus a este prosim dopln komplet specifikaciu tvojho auta, aby sme sa nebavili "do vetra"...
a nemas nahodou aj "malu" baterku vedla zasobnika brzdovej kvapaliny?
Badus a este prosim dopln komplet specifikaciu tvojho auta, aby sme sa nebavili "do vetra"...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Jeste jednou diky vsem za ochotu a rady.
Je to D4 HSE, 2012, 188kw, 8mi kval s tim debilnim koleckem misto normalni saltpaky ))
Malou baterku bych rekl, ze tam nemam. Nemam start stop.
Jestli mam instalovanou AGM netusim. Puvodne tam AGM byla, byla tam porad puvodni baterka soudim dle data vyroby, co na ni bylo. Koupil jsem "Trakční baterie Varta Professional Dual Purpose AGM, 12V - 95Ah, LA95".
Je to D4 HSE, 2012, 188kw, 8mi kval s tim debilnim koleckem misto normalni saltpaky ))
Malou baterku bych rekl, ze tam nemam. Nemam start stop.
Jestli mam instalovanou AGM netusim. Puvodne tam AGM byla, byla tam porad puvodni baterka soudim dle data vyroby, co na ni bylo. Koupil jsem "Trakční baterie Varta Professional Dual Purpose AGM, 12V - 95Ah, LA95".
Naposledy upravil(a) Badus dne 14 led 2019 17:32, celkem upraveno 1 x.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Tak to by mohlo být ono. Předpokládám, že to je iCarsoft II, protože v i930 takovou funkci buďto nemám, nebo o ní nevím (možná proto, že na větší akce používám SDD).
Já dal do D4 (6 kvalt) místo silver Varty 85Ah svojí dvouletou 95Ah AGM Exide a reset bez nějakých změn nastavení a zatím velká spokojenost.
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Jj, je to ICsoft II. Pridavali to tam az v ty verzi II prave.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Taky jsem si ten měřák koupil a chtěl jsem se zeptat, jestli jsi ho už zkoušel zprovoznit a jestli ho používáš. Zajímá mě i údaj ohledně stavu nabití baterky (byť nebude třeba nějak zvlášť přesný), ale nějak se mi to zatím nepodařilo rozchodit (resp. pořád to ukazuje 100% a to tlačítko, u kterého je obrázek ozubeného kola, což chápu jako "nastavení", nedělá vůbec nic, resp. nějak se mi nepodařilo přijít na to, jak ho použít). Návod k tomu žádný nebyl, tak jsem se chtěl zeptat, jestli nemáš tip, jak to nastavit, aby to ukazovalo smysluplný údaj i u stavu dobíjení...MadTom píše: ↑11 led 2019 09:37 Pro začátek zkontrolovat dobíjení a dát tam nějaký voltmetr, co ti bude ukazovat, co se na baterce děje. Já jsem teď koupil tohle: https://www.ebay.com/itm/12V-Battery-Ca ... 2749.l2649 - nějak mě na tom nezajímá to ukazování stavu nabití baterky, to stejně u olověné baterky nemůže pořádně fungovat, ale umí to i voltmetr a má to LCD displej. Když jsme to zkoušel proti laboratorními voltmetru, tak to měří velice hezky - odchylky pod 0,1V, pokud běží podsvícení tak to žere zhruba 6mA a pokud neběží tak zhruba 0,25mA. A těch 0,25mA je to podstatné - může to být na baterce zapojené trvale, i když není dobíjená, a nebude to mít zásadní vliv na její vybíjení, podstatně více se bude vybíjet sama o sobě.
Až se oteplí chci do auta namotovat 2 kusy, na každou baterku jeden. Klasické voltmetry s LED jsou sice hezké, ale spotřeba v klidu je tak velká, že by baterku vybili samy. Ono cokoliv co je nad 1mA proudu a má fungovat trvale při nenastartovaném autě je minimálně ke zvážení.
A jinak klasika - zkontrolovat kontakty, jestli to někde nemá přechodový odpor (svorky, uzemnění, pojistky, relátka, ...).
DIII 2.7 TDV6 SE-2007