já si matně pamatuji, že je tam nějaký zádrhel.
Jak je to s výměnou kotoučů u D1 s ABS? jak je tam řešen kroužek abs?
výměna kotoučů u D1 s ABS
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
výměna kotoučů u D1 s ABS
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna kotoučů u D1 s ABS
Vpředu jsou krauzky na homokynetu a vzadu jsou zevnitř kotouče kroužky které musíš nejdřív sundat aby jsi mohl povolit kotouč od náboje. Je to na 10 klíč asi 5 šroubů. Někdy to bývá dost prirezlé a je to dost opruz vyndat.
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna kotoučů u D1 s ABS
Na přeju je kroužek na kloubu. Tam je to stejné. Na zadku je třeba sundat kroužek drží ho 5 matic které jsou mezi diskem a nábojem. Pod nima jsou šrouby co drží kotouče k náboji 14 mm 12 hran stejně jako na předku.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výměna kotoučů u D1 s ABS
dekuji, takze jsem si to pamatoval dobre, ze je tam naky opruz. Potrebuju vymenit prave zadni kotouce. A vim ze uz jsem to jednou kdysi delal a ten krouzek nesel za boha vyndat....
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál