D2 - "drobné problémy"
Moderátor: Miky_CZ
D2 - "drobné problémy"
Ahoj,
po mých potížích a následné výměně motoru auto konečně vrčí, ale potřeboval bych pár rad, abych auto dotáhl do plně pojízdného stavu.
1/ při překročení cca 30km/h mi v autě pípá. Dělá to neustále, dokud nesnížím rychlost. Může to být způsobeno tím, že jsem odpojil a vyndal kompresor vzduchového podvozku a není to přepnuté v ŘJ jako "výbava pružiny"? Vyndal jsem také kostku ACE a to také není "vypnuto"
2/ zvuky jako by bylo zavzdušněné topení. Přitom jde ale z větráků teplo. Zkoušel jsem několikrát najíždět do srázu až jsem dřel tažným, abych tomu trochu pomohla gravitace, ale zatím žádná změna.
jak získám 100% jistotu, že voda cirkuluje? Na odvzdušňovacím šroubu asi ne - spíš na té vratce do expanzní nádobky (že se do ní voda vrací)? Hadice vedoucí z motoru do chladiče mi totiž připadají dost měkké.
3/ vůbec se mi po otočení klíčku nerozsvítí kontrolka mazání (to už ale nedělalo nikdy) - mohlo by to být čidlem, nebo by to naopak mělo svítit stále?
4/ potřebuji sehnat někoho s pořádnou diagnostikou ideálně v Praze a nechci to zadarmo. V nouzi pojedu do DEF-TECu, ale raději utratím peníze u někoho odsud.
taky bych potřeboval vrtuli k chladiči klimatizace, kdyby někomu překážela.
díky
po mých potížích a následné výměně motoru auto konečně vrčí, ale potřeboval bych pár rad, abych auto dotáhl do plně pojízdného stavu.
1/ při překročení cca 30km/h mi v autě pípá. Dělá to neustále, dokud nesnížím rychlost. Může to být způsobeno tím, že jsem odpojil a vyndal kompresor vzduchového podvozku a není to přepnuté v ŘJ jako "výbava pružiny"? Vyndal jsem také kostku ACE a to také není "vypnuto"
2/ zvuky jako by bylo zavzdušněné topení. Přitom jde ale z větráků teplo. Zkoušel jsem několikrát najíždět do srázu až jsem dřel tažným, abych tomu trochu pomohla gravitace, ale zatím žádná změna.
jak získám 100% jistotu, že voda cirkuluje? Na odvzdušňovacím šroubu asi ne - spíš na té vratce do expanzní nádobky (že se do ní voda vrací)? Hadice vedoucí z motoru do chladiče mi totiž připadají dost měkké.
3/ vůbec se mi po otočení klíčku nerozsvítí kontrolka mazání (to už ale nedělalo nikdy) - mohlo by to být čidlem, nebo by to naopak mělo svítit stále?
4/ potřebuji sehnat někoho s pořádnou diagnostikou ideálně v Praze a nechci to zadarmo. V nouzi pojedu do DEF-TECu, ale raději utratím peníze u někoho odsud.
taky bych potřeboval vrtuli k chladiči klimatizace, kdyby někomu překážela.
díky
Naposledy upravil(a) Saul dne 14 zář 2018 11:24, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 - "drobné problémy"
Odvzdušnění - je třeba vycvaknout expanzku z jejích držáků a nadzvednout ti co hadice dovolí. Jinak se to odvzdušnit spolehlivě nepodaří.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 - "drobné problémy"
A z cehou soudis, ze to neni odvzdusnene? Jen z toho bublani? A nebubla tam neco jinyho? Mne neco hodne bubla "nekde pred spolujezdcem" kdyz mam v nadrzi malo (<30l) nafty, asi se nejak zavzdusnuje to.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: D2 - "drobné problémy"
To pípání při rychlosti vyšší než 30 kmh by mohlo bejt, že si to myslí, že je to má zadek nahoře, chce ho to sundat a nejde mu to, normálně to pípne párkrát a sundá to zadek.
Kontrolka mazání může být prostě mrtvá - není to časté, ale může být, já třeba nikdy neviděl na svém defu kontrolku dobíjení.
To odvzdušnění bych možná nechal trochu na přírodě, dej trochu víc vody než kolik je ryska a jezdi, ono si to třeba sedne, moje zkušenost je, že celkem často si odfrká nakonec trochu pod rysku a pak je tam třeba rok bez dolejvání, ale když to doleju, tak je to jak když ti nesedne panák a něco se v tobě pohne... a nakonec to po dni zase zkončí centimetr pod ryskou. Podle mne je podstatné mí průchozí odvzdušnění chladiče a dobrý víčko kvuli tlaku.
Kontrolka mazání může být prostě mrtvá - není to časté, ale může být, já třeba nikdy neviděl na svém defu kontrolku dobíjení.
To odvzdušnění bych možná nechal trochu na přírodě, dej trochu víc vody než kolik je ryska a jezdi, ono si to třeba sedne, moje zkušenost je, že celkem často si odfrká nakonec trochu pod rysku a pak je tam třeba rok bez dolejvání, ale když to doleju, tak je to jak když ti nesedne panák a něco se v tobě pohne... a nakonec to po dni zase zkončí centimetr pod ryskou. Podle mne je podstatné mí průchozí odvzdušnění chladiče a dobrý víčko kvuli tlaku.
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 - "drobné problémy"
Jo, ke kontrolce mazani - mne nejaky cas nefungovala (ani jsem to nevnimal, ehm) a bylo to pry kvuli tomu, ze drat od ni byl po vymene prevodovky nekde skripnuty.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: D2 - "drobné problémy"
Pojir: z toho směru to právě slyším taky. Ale v nádrži mám půlku, takže nepředpokládám, že by to mohlo být tím.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 - "drobné problémy"
Bublat umí i klimatizace. Drát ke kontrolce mazání jsem často viděl upadlej přímo u čidla.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 - "drobné problémy"
Pípání nad cca 30Kmh mi občas dělá taky spolu s kontrolkou SLS.
Takže bych řekl že to přepnutím na pružiny vyřešíš.
Takže bych řekl že to přepnutím na pružiny vyřešíš.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: D2 - "drobné problémy"
Tak Toomich pomohl - díky za tip a jemu za provedení.
Zapsal mi vstřiky (je to podle zvuku i vibrací znát), přepnul mi z ACE na bez ACE, ale přetrval trabl s přepnutím měchů na pružiny. po přepnutí se to vždy cca po pěti vteřinách vrátilo na měchy. A to se pobavíte! Měl jsem vyndanou pojistku a relé od kompresoru a kompresor zapojený na autě. odpojil jsem kompresor a v autě začalo při rychlosti nad 30km/h neustále pípat jako když necháte rozsvícená světla po vytáhnutí klíčku. Ta pojistka a relé nemá v tomto případě evidentně žádný vliv... blázinec
Zapsal mi vstřiky (je to podle zvuku i vibrací znát), přepnul mi z ACE na bez ACE, ale přetrval trabl s přepnutím měchů na pružiny. po přepnutí se to vždy cca po pěti vteřinách vrátilo na měchy. A to se pobavíte! Měl jsem vyndanou pojistku a relé od kompresoru a kompresor zapojený na autě. odpojil jsem kompresor a v autě začalo při rychlosti nad 30km/h neustále pípat jako když necháte rozsvícená světla po vytáhnutí klíčku. Ta pojistka a relé nemá v tomto případě evidentně žádný vliv... blázinec
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: D2 - "drobné problémy"
A máš tam pořád snímače polohy zadních ramen?
Re: D2 - "drobné problémy"
Zajímavej dotaz - ano ještě mám, ale předpokládal jsem, že na to bude mít zásadní vliv ta pojistka, nebo relé.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: D2 - "drobné problémy"
Já to nikdy nějak moc neřešil, ale napadlo mne je teda odpojit, nebo je sundat z ramen a zkrčit nahoru, možná je to blbost... taky to tlačítko na zvedání zadku by se dalo (mělo) odpojit.
Já mám podvozek pořád na vzduchu a pořád mi funguje, tak s vyřazováním moc zkušenosti nemám.
Já mám podvozek pořád na vzduchu a pořád mi funguje, tak s vyřazováním moc zkušenosti nemám.