Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 466
Registrován: 17 led 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: Závaží D3, D4

#21 Příspěvek od richo.70 » 20 čer 2018 21:02

Ja mám tohle: https://www.toomich.cz/obchod/land-rove ... overy-3-4/

Je to děrovaný a nemám problém. Dokonce se to čistí úplně samo. A nikde sem se nezasekl. :D

Ten Jirkův z něho asi vychází.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Závaží D3, D4

#22 Příspěvek od xxx » 20 čer 2018 21:05

habakuk píše: 20 čer 2018 20:54 Nějak nechápu souvislost z krytováním auta z nezávislým zavěšením a D2 která zůstane vyset na difech, ale to je fuk.

Že někdo děla děrované krytováni neznamená, že to děla dobře.
Sent from my iPhone using Tapatalk
díry jsou vždy kvůli větrání.
jednoduše ti to vysvětlím. zadní diff není u D3/4 nejnižší místo.
Problém tam jsou 2 svody výfuků, které jdou relativně blízko diffu, celý prostor má cca 0,5 metru. Když se ti kryt naplní bahnem, tak to hned díky teplotě ztuhne a začne se ti zahřívat i více diferenciál.
A teď si představ, že s tím obalem bahna budeš jezdit třeba 2-3 týdny někde po Balkáně?
Já si teda wapku nevozím.
Nic ve zlým, ale D3 vypadá dole jinak než D2

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Závaží D3, D4

#23 Příspěvek od DiscoDrak » 20 čer 2018 21:55

Jejda to se tu rozjela debata - no já jsem přemýšlel jestli slitinu hliníku, nebo ocel a nakonec ocel vyhrála. Je sice těžší, ale tohle místo je fakt na ráně a navíc je to nejmenší díl ochrany spodku tak jsem myslel, že rozdíl váhy nebude velký. Dle mého mechoše dobrá volba, protože prý již viděl AL na tomhle místě zvohýbaný. No a navíc to bylo levnější než AL - 5tis.

Díry jsou tam podle mě jednak kvůli odlehčení a jednak kvůli tomu aby vypadl bordel zase ven. To s tím chlazením mě ani nenapadlo, ale třeba i na to se při tom myslelo. Nicméně by se při správném oleji dif podle mě neměl zase tam moc zahřívat (tím ale nechci rozpoutat další diskuzi..:)
Aneb jak říká klasik:" Bez dat jsi jen další člověk s názorem.."

No a tohle vlákno jsem založil protože když jsem tam tu ochranu dával, tak jsem zjistil, že ten díl zase tak malej není a že safra něco váží...

Jinak dle mechoše, pokud se podaří ty výfukový roury splácnout moc, tak jde motor do nouzáku a nezbývá než výfuk přeříznout aby člověk dojel... (třeba z Rumunska..)

Uživatelský avatar
toudy
Příspěvky: 37
Registrován: 23 led 2011 22:18
tel.: +421905723200
auto: D4 SDV6 HSE, 2016
Bydliště: BRATISLAVA, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Závaží D3, D4

#24 Příspěvek od toudy » 08 úno 2019 14:52

Vyhodil som to, žiadne zmeny nepociťujem akurát vozidlo je o 2x15kg ľahšie. To je celkom slušná ušetrená hmotnosť.
navijak T-MAX 12000lbs, ASFIR, K&N, Deaktivovany ECO Start/Stop, Compomotive PD1881+275/65R18 119Q Maxxis MT764 P.O.R., TLC J120, OME, 2xnavijak, MT 33, CB vysielačka

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Závaží D3, D4

#25 Příspěvek od DiscoDrak » 08 dub 2019 12:40

Tak jen aby tu to info proběhlo a to k původnímu tématu: obě závaží vykuchnuty a už jsem bez nich něco odjezdil (asi 2 - 3 tis. nevím přesně) a vůbec nic se nezměnilo. Myslím, že vzhledem k tomu co vše na autě je již navěšené, tak to tu váhu má již někde vykompenzováno. Např. držák 5-tého kola vzadu, či ochrana diffu z ocele..
Tedy mohu doporučit se jich zbavit.

Uživatelský avatar
marsant
Příspěvky: 284
Registrován: 20 črc 2016 20:02
tel.: 731 158 337
auto: LR Discovery 4
Bydliště: Havířov

Re: Závaží D3, D4

#26 Příspěvek od marsant » 08 dub 2019 21:42

Trochu jsem koukal na zahraniční fóra, kde to parta taky řeší a toto je prý jedno z ofiko vyjádření LR
k těm závažím ...

"Land Rover's Integrated Body-frame construction marries a hydroformed-steel ladder frame to a highly rigid monocoque body. The benefits are exemplary collision performance, efficient packaging, the stiff platform needed for superior handling and maneuverability, and a composed cabin environment. Miniature dampers between the frame and body at mounting points and a tuned mass damper located at each corner of the vehicle help block the transmission of noise, vibration, and road harshness into the passenger cabin."

... "pomáhají blokovat přenos hluku do kabiny, vibrace a nerovnost cesty/terénu" ...

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Závaží D3, D4

#27 Příspěvek od DiscoDrak » 09 dub 2019 18:00

marsant píše: 08 dub 2019 21:42 Trochu jsem koukal na zahraniční fóra, kde to parta taky řeší a toto je prý jedno z ofiko vyjádření LR
k těm závažím ...

"Land Rover's Integrated Body-frame construction marries a hydroformed-steel ladder frame to a highly rigid monocoque body. The benefits are exemplary collision performance, efficient packaging, the stiff platform needed for superior handling and maneuverability, and a composed cabin environment. Miniature dampers between the frame and body at mounting points and a tuned mass damper located at each corner of the vehicle help block the transmission of noise, vibration, and road harshness into the passenger cabin."

... "pomáhají blokovat přenos hluku do kabiny, vibrace a nerovnost cesty/terénu" ...
Díky za vysvětlení!
Hmm, myslel jsem si, že to bude nějaká taková kravina. Tipnul bych to na 15 kg kvůli vibracím a hluku...
Tedy podle mě vlákno vyřešeno = s klidným srdcem vykuchnout, pokud vám nevadí trochu více vibrací a hluku (Když jsme jeli UK, tak jsem je tam ještě měl a musím říct, že to nepomohlo.. :))

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#28 Příspěvek od Vladicek » 09 dub 2019 18:14

Zeptám se blbě - jak to vykuchnout? Co se musí všechno odmontovat?
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#29 Příspěvek od Rennie » 09 dub 2019 18:15

Vladicek píše:Zeptám se blbě - jak to vykuchnout? Co se musí všechno odmontovat?
Taky mě to zajímá ale Drak neví. Až bude čas kouknu na to
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
maniac
Příspěvky: 349
Registrován: 01 kvě 2012 12:20
tel.: 725054218
auto: D III OFF, D III
Bydliště: v autě
Kontaktovat uživatele:

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#30 Příspěvek od maniac » 09 dub 2019 20:59

Já už to tam nemám cca 5 let, ale jestli si pamatuji tak to držel jen 12ka šroub.
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#31 Příspěvek od Rennie » 10 dub 2019 10:17

maniac píše:Já už to tam nemám cca 5 let, ale jestli si pamatuji tak to držel jen 12ka šroub.
A šlo to normálně vytáhnout ven bez prizvednuti budky pac se mi zdá že to není možné. Nad ramem není moc mista
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
RomanPatrol
Příspěvky: 111
Registrován: 06 úno 2018 22:47
tel.: +4207772036jedna pět
auto: Patrol GU Y61
Bydliště: Praha

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#32 Příspěvek od RomanPatrol » 10 dub 2019 11:44

Mám pocit, že ten šroub je z boku.
Range Rover L405 autobiography - bussines class, Nissan Patrol Y61 GU 3,0 l expediční,
Fiat 2,3 Etrusco integrál, Loď Stingray 205 CS Mercruiser 3.0 Liter,

Optimismus je způsoben nedostatkem informací

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#33 Příspěvek od Rennie » 10 dub 2019 11:50

RomanPatrol píše:Mám pocit, že ten šroub je z boku.
Šroub ano ten je dostupný ale to závaží je ve tvaru U a nejsem si jist zda půjde jakoby horem vyhaknout
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#34 Příspěvek od Vladicek » 10 dub 2019 12:14

Rennie píše: 10 dub 2019 11:50
RomanPatrol píše:Mám pocit, že ten šroub je z boku.
Šroub ano ten je dostupný ale to závaží je ve tvaru U a nejsem si jist zda půjde jakoby horem vyhaknout
Když jsem to zkoumal pár měsíců zpět, tak to tak na mě taky působilo = že to není nějak speciálně uchycený, ale nad tím je málo místa aby to šlo vyháknout.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#35 Příspěvek od DiscoDrak » 10 čer 2019 17:46

Rennie píše: 10 dub 2019 11:50
RomanPatrol píše:Mám pocit, že ten šroub je z boku.
Šroub ano ten je dostupný ale to závaží je ve tvaru U a nejsem si jist zda půjde jakoby horem vyhaknout
To závaží je na dva díly a drží právě tím dlouhým šroubem. Sice jsem to nedělal já, ale myslím, že to šle bez zvedání boudy. Tedy povolit šroub a ta U kovadlina se rozpadne na dva díly.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#36 Příspěvek od Rennie » 10 čer 2019 17:49

No super zpráva jakmile budu mít auto hotový doma zkusím to
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#37 Příspěvek od Maxsel » 10 čer 2019 19:24

To je divný, na foto v prvním příspěvku to je z jednoho kusu...
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#38 Příspěvek od Rennie » 10 čer 2019 19:37

Ha zrada už jsem na ten obrázek zapomel
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#39 Příspěvek od kaligula » 10 čer 2019 20:43

Jsmemohli u me lehnout pod auto, nebo muzu jeste ted sedimna terasce v monterkach

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ

#40 Příspěvek od Rennie » 10 čer 2019 20:48

kaligula píše: 10 čer 2019 20:43 Jsmemohli u me lehnout pod auto, nebo muzu jeste ted sedimna terasce v monterkach
Máš nafoukáno opraveno a připraveno tak radši už nic nerozebírej za chvíli je odjezd :mrgreen:
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Odpovědět