Cakal som ze to bude horsie ale na stojatej vode to drzi stopu, ma to vela priestoru a na rieke sa este uvidi. WW 2 to isto neda ale Oravu myslim ze hej. Slo o to, ze mam na Oravsku priehradu a Liptovsku maru asi v priemere 20 km. To by este slo lebo tam sa vies vratit do vychodzieho bodu ale na rieke to je strasne blbe. Na to potrebujes aby po teba niekto prisiel. Do vlaku sa pevny nezmesti, ked sa na trase nieco prihodi tak vies s gumenym zvladnut presun kdekolvek. Si uplne nezavisly...mozno tak na vzduchu . Tiez bol problem s tym nechat auto niekde v noci s priviazanym kajakom. Dlho som to riesil...na 95% som bol rozhodnuty pre Dagger Axis ale rozhodol som sa teda po čase inak. Jedine plus pohody pri plavbe som vymenil za viac inych.
D1 priečniky a kajak
Moderátor: Miky_CZ
Re: D1 priečniky a kajak
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: D1 priečniky a kajak
Ale jasně, rozhodně palec nahoru každému, kdo se na vodu vůbec vydá, sám jsem na sit-on-top nafukovacím kajaku sjezdil kde co a do ww3 se s tím dalo, ale prostě jízdní vlastnosti nejsou to co u pevné lodi, ale spousta dalších výhod, včetně toho, když už člověk vykrysí, tak se s nafukovačkou plave líp kaňonem, než s plastem Eskymovat se na tom prakticky nedá, ale dá se na to zase vylézt ...