Suspension Fault - D3
Moderátor: Miky_CZ
Suspension Fault - D3
Ahoj.
Potreboval by som poradiť kde hľadať chybu. Včera som jazdil na D3 a po jednom z naštartovaní mi vyhodilo hlášku "Suspension Fault ....".
Domov som sa dostal "na špalkoch". Pripojil som iCarsoft čítačku chýb a po vymazaní všetkých chýb mi okamžite naskočia tieto chyby:
- C1A74 - rear left height sensor mechanism
- C1A75 - rear right height sensor mechanism
- C1A05 - rear left height sensor
- C1A06 - rear right height sensor
- U0132 - lost communication with ride level control module
V aute mám xLifet od Honzy, tak som ho skúsil odpojiť, ale nenastala žiadna zmena, takže to súvis pravdepodobne nemá.
Je to pre mňa dosť vážny problém, pretože za dva týždne mám naplánované Albánsko.
Prosím teda skúsených o radu kde hľadať chybu a vopred ďakujem.
Potreboval by som poradiť kde hľadať chybu. Včera som jazdil na D3 a po jednom z naštartovaní mi vyhodilo hlášku "Suspension Fault ....".
Domov som sa dostal "na špalkoch". Pripojil som iCarsoft čítačku chýb a po vymazaní všetkých chýb mi okamžite naskočia tieto chyby:
- C1A74 - rear left height sensor mechanism
- C1A75 - rear right height sensor mechanism
- C1A05 - rear left height sensor
- C1A06 - rear right height sensor
- U0132 - lost communication with ride level control module
V aute mám xLifet od Honzy, tak som ho skúsil odpojiť, ale nenastala žiadna zmena, takže to súvis pravdepodobne nemá.
Je to pre mňa dosť vážny problém, pretože za dva týždne mám naplánované Albánsko.
Prosím teda skúsených o radu kde hľadať chybu a vopred ďakujem.
Naposledy upravil(a) ThomasSK dne 24 dub 2018 14:32, celkem upraveno 1 x.
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
Re: Suspension Fault - D3 (xLifter)
Ahoj Tome,
tj. predpokladam, ze:
1. odpojenim xlifteru si myslel rozpojeni kabeloveho svazku a nacvakanim konektoru jak byly puvodne, ve stavu pred instalaci ?
2. problem se restartovanim auta nevyresi.
Me to pripada jako ze se nejak zasekla ridici jednotka. Zkousel jsi ji zresetovat - odpojenim baterky auta? (aspon na 10 minut, ona ma v sobe fakt velkej kondenzator)
Honza
tj. predpokladam, ze:
1. odpojenim xlifteru si myslel rozpojeni kabeloveho svazku a nacvakanim konektoru jak byly puvodne, ve stavu pred instalaci ?
2. problem se restartovanim auta nevyresi.
Me to pripada jako ze se nejak zasekla ridici jednotka. Zkousel jsi ji zresetovat - odpojenim baterky auta? (aspon na 10 minut, ona ma v sobe fakt velkej kondenzator)
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: Suspension Fault - D3 (xLifter)
Ahoj Honzo.
1. Ano odpojil som káblový zväzok a nacvakal pôvodné priamo do RJ.
2. Ano - problém sa nevyriešil.
Dokonca sa to za začiatku správalo inak ako teraz - napríklad mi dvíhalo predok ale zadok nie a teraz už vôbec nič.
Idem odpojiť batériu a ochvíľu dám spätné info.
Díki.
1. Ano odpojil som káblový zväzok a nacvakal pôvodné priamo do RJ.
2. Ano - problém sa nevyriešil.
Dokonca sa to za začiatku správalo inak ako teraz - napríklad mi dvíhalo predok ale zadok nie a teraz už vôbec nič.
Idem odpojiť batériu a ochvíľu dám spätné info.
Díki.
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Suspension Fault - D3 (xLifter)
Protože to ukazuje na 2 senzory vzadu, tak by to taky mohl být nějaký kabelový svazek. A jinak vlézt pod auto a kouknout se, jestli ty senzory jsou OK. Mohly se také prostě ulomit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Suspension Fault - D3 (xLifter)
Tak odpojenie batérie nepomohlo.
Nemyslím si že by sa mohli pokaziť obidva zadné senzory naraz a odlomiť sa nemali dôvod (pomalá jazda po lúke - žiadny offroad). V každom prípade idem pozrieť káble a konektory.
Ešte nejaké napady?
Nemyslím si že by sa mohli pokaziť obidva zadné senzory naraz a odlomiť sa nemali dôvod (pomalá jazda po lúke - žiadny offroad). V každom prípade idem pozrieť káble a konektory.
Ešte nejaké napady?
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
Re: Suspension Fault - D3 (xLifter)
možno blbá otázka (autoelektrika mi fakt nič nehovorí) ale nemajú senzory nejakú svoju vlastnú poistku?
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
Re: Suspension Fault - D3
Senzory sú opticky v poriadku rovnako ako kabeláž.
Honzo, je ešte nejaká iná možnosť ako resetovať riadiacu jednotku ako odpojenie batérie? To nepomohlo.
Vyzerá to tak že ide o softérový problém.
Nejké nápady? Díki.
Honzo, je ešte nejaká iná možnosť ako resetovať riadiacu jednotku ako odpojenie batérie? To nepomohlo.
Vyzerá to tak že ide o softérový problém.
Nejké nápady? Díki.
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Suspension Fault - D3
Urcite to nebude SW problem. Hledej chybu v kabelech a konektorech. V D3 ovlivnuje vse vsechno.
Co ny mohlo fakt odejit je ECU podvozku, to se stava.
Co ny mohlo fakt odejit je ECU podvozku, to se stava.
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Suspension Fault - D3
za 14 dní Alboška ? Tak to buď v pohodě.
V Albánii by to bylo horší. Všechny 4 na jednou bez varování žlutejch šipeček?
To je divný. Taky mám novou ŘJ , ale chyba byla nejdřív sporadická až za dlouho už stálá nakonec rezimé ŘJ.
Tohle chce pořádnou diagnostiku která zobrazuje tok el. na každé čidlo.
V Albánii by to bylo horší. Všechny 4 na jednou bez varování žlutejch šipeček?
To je divný. Taky mám novou ŘJ , ale chyba byla nejdřív sporadická až za dlouho už stálá nakonec rezimé ŘJ.
Tohle chce pořádnou diagnostiku která zobrazuje tok el. na každé čidlo.
Re: Suspension Fault - D3
Všetkým Vám ďakujem za pomoc.
Pri hľadaní kde by mohla byť chyba som skúsil odpojiť konektor z kompresoru a po zapojení naspäť ide všetko ako pred tým.
Pravdepodobne tam bol nejaký studený spoj.
Ešte raz vďaka.
Pri hľadaní kde by mohla byť chyba som skúsil odpojiť konektor z kompresoru a po zapojení naspäť ide všetko ako pred tým.
Pravdepodobne tam bol nejaký studený spoj.
Ešte raz vďaka.
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
Re: Suspension Fault - D3
Yes. Nevyzpytatelnost elekronickych aut.ThomasSK píše:Všetkým Vám ďakujem za pomoc.
Pri hľadaní kde by mohla byť chyba som skúsil odpojiť konektor z kompresoru a po zapojení naspäť ide všetko ako pred tým.
Pravdepodobne tam bol nejaký studený spoj.
Ešte raz vďaka.
Aspon budu vedet kam sahnout az me to potka !
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: Suspension Fault - D3
Jinak jak to popisujete, tak me napada, ze se mi to pred ca 2 mesici stalo parkrat take.
(Shodou okolnosti jsem zrovna v aute lifter nevozil, takze to je bez souvislosti).
Gong do cervene a auto se vyfouklo na spalky.
Nanocom ukazal chybu vsech senzoru a communication lost (tech communication lost chyb tam mam ale hafo).
Vypnuti a zapnuti auta chybu vzdy odstranilo. Stalo se to asi 2x behem 2 dnu. Pak uz se to nestalo.
Tak doufam, ze me neceka vymena RJ. Zatim musim zaklepat, ale na D3 menim pouze mechanicke veci, elektronika drzi!
Ted mi unika olej z prevodovky, predni simering. ach jo. Furt neco.
H.
(Shodou okolnosti jsem zrovna v aute lifter nevozil, takze to je bez souvislosti).
Gong do cervene a auto se vyfouklo na spalky.
Nanocom ukazal chybu vsech senzoru a communication lost (tech communication lost chyb tam mam ale hafo).
Vypnuti a zapnuti auta chybu vzdy odstranilo. Stalo se to asi 2x behem 2 dnu. Pak uz se to nestalo.
Tak doufam, ze me neceka vymena RJ. Zatim musim zaklepat, ale na D3 menim pouze mechanicke veci, elektronika drzi!
Ted mi unika olej z prevodovky, predni simering. ach jo. Furt neco.
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suspension Fault - D3
Ahoj kluci. Chtel sem jenom pripomenout ze v mem sportu chodi lifter absolutne ok. Ani jedno zavahani. Kazdopadne zajimava vec je ze jsem na cca 4disco za posledni pul rok opravoval nevysvetlitelnou chybu ecu c1a00. Nejde smazat diagnozou ani prehrat ecu. Nevim jak vznikne ale dojde k rozsypani SW v ecu RLM.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Suspension Fault - D3
Asi skvrny na slunci.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Suspension Fault - D3
tak me ted volali ze servisu, kde mi delali vymenu kompresoru klimy ze se jim D3 vybila a auto se nechce nafouknout. Vypisuje abs a suspension fault.
Konektory zkontrolovali, nekdo napad jak ji odblokovat nebo kde jeste hledat chybu?
Kokešek je na dovolene a ja auto na vikend celkem potrebuji...
Konektory zkontrolovali, nekdo napad jak ji odblokovat nebo kde jeste hledat chybu?
Kokešek je na dovolene a ja auto na vikend celkem potrebuji...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Suspension Fault - D3
zkusi rano.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Suspension Fault - D3
Ahojte.
Iba pre info - chyba sa vrátila.
Posledný deň v Albánsku (teda už v Macedónsku) sme dali autám trošku zabrať na cestách v horách, ktoré po zime neboli v dobrej kondícii. Odtrhol som tyčku stabilizátoru, ktorú sme po asi dvoch hodinách cestou, necestou zavarili v prvom dome, ktorý sme našli. Počas tejto cesty bol kompresor a celkovo podvozok trochu zmätený, pretože išla samozrejme náprava mimo rozsah. Po zavarení sa zdalo byť všetko OK, ale asi po desiatich kilometroch sadlo auto na dorazy. Po šiestich hodinách nočnej opravy, kdy sme samozrejme na nič neprišli a nepomáhali žiadne známe veci, ako vymazať chyby, odpojiť a zapojiť konektor (dokonca som prekábloval konektor ku kompreosru, či tam nie je chyba) sme odpojili hadičky z mechov na ventiloch vzadu pri kolese a v prednom nárazníku, nafúkali sme každý mech zvlášť s kompreorom na pneu, zalomili sme hadičky, zatiahli páskou a išli sme domov. Auto je tak doteraz (ale už pomali padlo na dorazy), pretože nemám momentálne naň vôbec čas. Inak od začiatku hlási chybu LP senzoru a obidvoch zadných senzorov. Iba PP senzor nehlási, takže predpokladám, že chyba bude tam, alebo v kompresore. Inak tá odtrhntá tyčka stabilizátoru bola na PP kolese.
Dám vedieť ako to dopadlo, keď sa k tomu dostanem.
Iba pre info - chyba sa vrátila.
Posledný deň v Albánsku (teda už v Macedónsku) sme dali autám trošku zabrať na cestách v horách, ktoré po zime neboli v dobrej kondícii. Odtrhol som tyčku stabilizátoru, ktorú sme po asi dvoch hodinách cestou, necestou zavarili v prvom dome, ktorý sme našli. Počas tejto cesty bol kompresor a celkovo podvozok trochu zmätený, pretože išla samozrejme náprava mimo rozsah. Po zavarení sa zdalo byť všetko OK, ale asi po desiatich kilometroch sadlo auto na dorazy. Po šiestich hodinách nočnej opravy, kdy sme samozrejme na nič neprišli a nepomáhali žiadne známe veci, ako vymazať chyby, odpojiť a zapojiť konektor (dokonca som prekábloval konektor ku kompreosru, či tam nie je chyba) sme odpojili hadičky z mechov na ventiloch vzadu pri kolese a v prednom nárazníku, nafúkali sme každý mech zvlášť s kompreorom na pneu, zalomili sme hadičky, zatiahli páskou a išli sme domov. Auto je tak doteraz (ale už pomali padlo na dorazy), pretože nemám momentálne naň vôbec čas. Inak od začiatku hlási chybu LP senzoru a obidvoch zadných senzorov. Iba PP senzor nehlási, takže predpokladám, že chyba bude tam, alebo v kompresore. Inak tá odtrhntá tyčka stabilizátoru bola na PP kolese.
Dám vedieť ako to dopadlo, keď sa k tomu dostanem.
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8