když už tu plevelíme vlákna napříč žánry a vlákno "dotaz na cenu" se věnuje diskuzi automat proti manuálu, tak bych chtěl napsat, že jsem zastánce manuálů a to taky kvuliva spotřebě, diskutovali se náklady a většina z vás udává několik korun na kilometr jako servisní náklad, takže potom muj třicetník ušetřenej za litr na sto asi není uplně pádnej argument, ale prostě to mám rád, když dojedu dál, výš... tahám s manuálem D2i 3500 na kouli a zatim žiju (několik mejch aut už teda ne..) chci říci, že jde o náturu člověka a ani to tvrzení, že motor dostane za uši víc, tak či tak uplně platit nemusí - strojům nejvic ublíží uživatel a jestli myslíte, že pomocí automata nedokáže člověk zabít auto až po motor, tak byste se divili, co lidi dovedou.
Ale je fakt, že dyž jedu nějaký dlouhý ryto, tak stavim dycky jen na pár minut, podle toho kde se dá na dalnicnim parkovisti zastavit, tak vetsinou chčiju rovnu u auta a valim dál, taková moje průměrná zastávka je 50 - 150 vteřin. Tj, za volantem jím, piju, měnim cédéčka, prostě žiju... A zrovna když opouštim to dálniční odpočívadlo se třema tunama za zády a se svačinou v ruce a za mnou to valej kamiony, tak je fakt jednoduší si zachránit život pomocí automatu, než s manuálem. Podobně, když hledám někde nějakou adresu v alpských vesničkách s vlekem, tak je ten automat taky trochu pohodlnější.
Padre, já bych ti nabídnul svojí manuálovou, ale nemůžu ji "doporučovat", jsem totiž zaujatej
viewtopic.php?f=4&t=35630