D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Moderátor: Miky_CZ
D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
nazdar páni mám problém na mojej D2 V8 za jazdy dole kopcom vez pridania plynu cca v 1000ot ozvalo z motora také cvakanie ako keď cvaká homoš, keď som odstavil auto a znovu naštartoval rozsvietilo sa mazanie a cvakalo to stále rovnako.
auto som nechal stáť cca 3 dni dneská som ho naštartoval cvakalo to menej a nesvietilo už ani mazanie
zhodil som olejový filter či tam niesu ocelové špony alebo nejaký bordel ale filter bol čistý a ani v olejovej vani nič nebolo olej bol čistý
viete mi poradiť čo tomu môže byť tyujem to na olejové čerpadlo ??
Ďakujem za každú rozumnú radu
auto som nechal stáť cca 3 dni dneská som ho naštartoval cvakalo to menej a nesvietilo už ani mazanie
zhodil som olejový filter či tam niesu ocelové špony alebo nejaký bordel ale filter bol čistý a ani v olejovej vani nič nebolo olej bol čistý
viete mi poradiť čo tomu môže byť tyujem to na olejové čerpadlo ??
Ďakujem za každú rozumnú radu
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Odkiaľ išlo to cvakanie? Zhora? Zospodu motora? Teoreticky môže cvakať aj rozvodová reťaz, keďže nemá napinak, ale to by musela byť už v hroznom stave.
Mal si vaňu dole? To mazanie sa rozsvietilo už počas tej jazdy alebo až keď si ho znova naštartoval?
Keď tak ešte čeknúť tlak oleja. Ráno kuknem, či ho vie Nanocom načítať z čidla alebo len vyhodnocuje, že už je prúser. Zatiaľ som si ale takú možnosť v menu nevšimol.
Oleja si mal dosť? Akú viskozitnú triedu dávaš?
Edit: Bolo to prudké klesanie?
Mal si vaňu dole? To mazanie sa rozsvietilo už počas tej jazdy alebo až keď si ho znova naštartoval?
Keď tak ešte čeknúť tlak oleja. Ráno kuknem, či ho vie Nanocom načítať z čidla alebo len vyhodnocuje, že už je prúser. Zatiaľ som si ale takú možnosť v menu nevšimol.
Oleja si mal dosť? Akú viskozitnú triedu dávaš?
Edit: Bolo to prudké klesanie?
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Motor bude mít jenom spínač tlaku motoru - pro kontrolku, nikoliv čidlo pro nějaké měření tlaku. Většinou to sepne už při podstatně nižším tlaku, než je minimální mazací tlak, takže pokud se to rozsvítilo za chodu motoru, tak je to docela průšvih, a to nejmenší může být špatné čidlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
cvakanie išlo z ľavej strany z dolamato_srubka píše: ↑08 led 2018 21:22 Odkiaľ išlo to cvakanie? Zhora? Zospodu motora? Teoreticky môže cvakať aj rozvodová reťaz, keďže nemá napinak, ale to by musela byť už v hroznom stave.
Mal si vaňu dole? To mazanie sa rozsvietilo už počas tej jazdy alebo až keď si ho znova naštartoval?
Keď tak ešte čeknúť tlak oleja. Ráno kuknem, či ho vie Nanocom načítať z čidla alebo len vyhodnocuje, že už je prúser. Zatiaľ som si ale takú možnosť v menu nevšimol.
Oleja si mal dosť? Akú viskozitnú triedu dávaš?
Edit: Bolo to prudké klesanie?
mazanie prebliklo aj za jazdy ale rozsvietilo sa až keď som znovu naštartoval
vaňa je dole žiadny bordel v nej nebol
kopec to prudký nebol na normálnej bežnej komunikácii pri rýchlosti asi 30km/h
oleja bolo dosť dolieval som ho týždeň pred aj som kontróloval
dával som klasickú 10w40
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
ahoj nechci někoho strašit ale stejně se to stalo mě u mé 4.6 a bylo v háji olejové čerpadlo dávalo malí tlak oleje a když jsem ho rozebral bylo uplně vydřené ale stím odešli samozdřejmě i ojnicní a klikové šály a čekala mě go motoru tak přeju hodně štestí
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Daj vedieť, ako si dopadol.
Moju vaňu som už dlhšie chcel zhodiť a pretesniť, tak to asi urýchlim a pozriem rovno aj čerpadlo.
Nemáte niekto ideu, ako si jednoducho dorobiť tlakomer oleja? Chcel som si dorobiť taký ten "trojbudík" na palubovku, tak toto by mohol byť jeden z ukazovateľov.
Moju vaňu som už dlhšie chcel zhodiť a pretesniť, tak to asi urýchlim a pozriem rovno aj čerpadlo.
Nemáte niekto ideu, ako si jednoducho dorobiť tlakomer oleja? Chcel som si dorobiť taký ten "trojbudík" na palubovku, tak toto by mohol byť jeden z ukazovateľov.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
delal jsem to dal jsem rozdvojku tam kde je cidlo mazani a pak vedle jsem dal citlo tlaku co bylo elekronické a kable do budíku
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Nemáte prosím vás niekto schému motoru 4,6 V8 lebo čerpadlo vymenené všetko pretesnené ale na voľnobežné otáčky stále nemá tlak oleja Aj ten pretlakový ventil na prsiach je odkontrólovaný a všetko je v poriadku
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
- jbizik
- Příspěvky: 1860
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
A nemá niekdo diely na motor aj staršie prsia číslo dielu : LJR105040
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Len zo zaujímavosti, že prečo potrebuješ nové viko motora?
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Já se zas obávám že až sundají vanu a víka na klikovce tak bude jasný že žádná výměna čerpadla už nepomůže... .
Ale třeba se pletu, to by bylo fajn..
Ale třeba se pletu, to by bylo fajn..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
To viko preto lebo je to tam trochu vydraté
Asi má už nič nezachráni od výmeny ložísk na kľuke
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Asi má už nič nezachráni od výmeny ložísk na kľuke
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Len čisto náhodou, nenájdeš nejaký link, kde si zohnal tú rozdvojku? Zatial, čo som našiel, tak OEM čidlo tlaku (iba pre kontrolku) by malo mať závit 1/2x20UNF zatiaľ čo štandardné čidlá majú metriku alebo nejaký 1/8-27NPT ...
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
No do rici. Som nikdy nepostrehol, že by Rover V8 mal niekedy problém s mazaním, ale pravdu povediac som ani aktívne nehľadal.
Ideš dať aj brúsiť kľuku?
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Práve že kluka je čistá a hlavné ložiská sú ako nové len tieto sú také tie dám nové ale potrebujem aj stršie prsia lebo niesom si istý aké tam majú byť protikusi na pretlakových ventyloch lebo niečo mi tam chýba a neviem presne čo a myslím si že ten tlak sa tratí kvôli tomu pretlakovému ventilu len už s toho naozaj asi magor potreboval by som niekoho kto sa do tých motorov fakt vyzná
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Hmm, tak to potom musel byť dlhodobý problém.
V každom prípade si chcem zbastliť ten merač tlaku a ak sa podarí, tak aj teploty oleja, až viem, na čom som.
V každom prípade si chcem zbastliť ten merač tlaku a ak sa podarí, tak aj teploty oleja, až viem, na čom som.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
- Mirko
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
Já teda když vidím to ložisko, tak mi přijde jako nedávno měněné nebo ten motor má pár km najeto. Jak dlouho to auto máš, respektive nehrabal se v tom motoru už někdo předtím?
Re: D2 4,6 V8 problém Súrne !!!
jak jsem řikal podkalo mě to stejné a stejný problém jen jsem nechtěl nikoho strašit když už to budeš mít rozhozené nech to rovnou převložkovat a nechat udělat i ložiska na vačce to tě už nezabije je fakt ze já měl to ložisko uplně měděné