Životnost Disco III
Moderátor: Miky_CZ
Životnost Disco III
Otázka pro vás odborníky - jaká je "životnost" DIII - jde mi hlavně o diesel motor od PSA a automat, případně další náchylné věci... Přesněji - mám možnost koupit DIII 1.majitel, ježděno hlavně dlouhé trasy, 1 majitel, najeto přes 200.000 km Vydrží ještě něco?
to je tezky, ja bych to s tema kilometrama nechtel, podle me je to auto uz takovy dost slozity, dle referenci kluku s tim urcite budou problemy. Nehlede na to, ze v Anglii na to taky nic neni. Spis od toho dej ruce pryc, je to spousta penez. Nedavni nekdo nabizel na inzerci na discoveryclubu uplne posledni model DII Td5 za 590 tis., mela najeto 40 tis. km, to si myslim, ze je dobrej kauf, tohle ale urcite ne.
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Mam D3 v automatu a po 2 letech najeto 35 tis...Pouzivam ho hlavne na cesty s mangelkou a jak rikam na cestu. Do terenu mam Defika. Disco3 proti Disco2 je luxusnim autem s nebyvalym komfortem. Ta cena je dobra.shaun píše:Vyjde tak na 750.000 (porizovacka 2 mega...)
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Pro mne by to melo vyznam . Za dalsi 2 roky by tam bylo nalitano uz 230tis a zadna zmena. V zaruce jsem mel problem z pojistnym sroubem na kola a pak mi padalo auto do spodni polohy. Prej vada cidel...Zaruka je na 3 roky a nebo limit kmStavros píše:Eriku, dyt ma nalitano 200 000 km, budou se tam menit kdeco, je neco jinyho, kdyz to mas v zaruce a kdyz to mas platit, co si schvalne menil na zaruku?
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Ono je to těžké, zajímavá cena ale hodně kilometru. Pravdou je, že nějakou korunu bude potřeba zainvestovat. Myslím, že 200.000 pro samotný motor asi oproblém nebude, spíše v příslušenství.
Když budu mluvit za sebe, tak bych do toho nešel. Raději bych si sehnal jednoho z posledních Freelanderů T4, jsou v záruce a není snima tolik problémů.
Otázkou zůstává co chceš ty a kolik jsi v případě potřeby schopný investovat do oprav. Pokud by jsi to následně prodával, tak s tolika kilometry se bude dále špatně prodávat.
Když budu mluvit za sebe, tak bych do toho nešel. Raději bych si sehnal jednoho z posledních Freelanderů T4, jsou v záruce a není snima tolik problémů.
Otázkou zůstává co chceš ty a kolik jsi v případě potřeby schopný investovat do oprav. Pokud by jsi to následně prodával, tak s tolika kilometry se bude dále špatně prodávat.
No ono asi je dost markantny rozdiel medzi DIII a Freelanderomaj tak sa mi zda cudne, ze za dva roky niekto urobil 200tis....to musel denne aj 500km....ja urobim na Defe 50tis rocne.Admin píše: Raději bych si sehnal jednoho z posledních Freelanderů T4, jsou v záruce a není snima tolik problémů.
Otázkou zůstává co chceš ty a kolik jsi v případě potřeby schopný investovat do oprav.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Ano, to stebou souhlasím, že je rozdím mezi Freelandrem a Discovery III, a to ve všech směrech, i ve spolehlivostiDanoDEF píše:No ono asi je dost markantny rozdiel medzi DIII a Freelanderomaj tak sa mi zda cudne, ze za dva roky niekto urobil 200tis....to musel denne aj 500km....ja urobim na Defe 50tis rocne.
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
re D 3
Pánové D 3 mám zatím rok a najeto 23 000 Km.Dodnes bez nějakých větších problémů.Na autě mě zatím udělali ty doporučené změny podle LR ( jiný software , ventil kompresoru a zadní dveře ).No a našla se povolená stabilizační tyč.Doufám že to tak zůstane nadále.Čas ukáže - zatím mě dělá jen radost.Ahoj Ruda
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: re D 3
Mi taky. Hlavne po cestach s mou 1/2 po obchodnich zonachRudaK píše:Pánové D 3 mám zatím rok a najeto 23 000 Km.Dodnes bez nějakých větších problémů.Na autě mě zatím udělali ty doporučené změny podle LR ( jiný software , ventil kompresoru a zadní dveře ).No a našla se povolená stabilizační tyč.Doufám že to tak zůstane nadále.Čas ukáže - zatím mě dělá jen radost.Ahoj Ruda
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Za 750 bych ji vzal. Vzdyť je uplně jedno jestli to ma nalítano 150(což nikoho netrápí) a nebo těch 200 (a najednou obrovská diskuze.) Ty auta snad musej nalítat půl mega a šlapat dál ne? Hlavně kouknout na servisku. Jestli s tím někdo za dva roky dal tolik km tak jedině po dálnici a pak by to nemuselo dělat problémy na podvozku, řízení a tak...
Názor amatéra
Jarys
Názor amatéra
Jarys
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: re D 3
Eriku musím se zastat D 3.Já vím že je chlívárna protahovat auto za 1,5 mega blatem,ale projede to taky akorát případné škody jsou za větší peníz.Jinak můj kamarád říká,že každý auto skončí ve šrotě,akorát některý dřív a jiný pozdějc.erik píše:Mi taky. Hlavne po cestach s mou 1/2 po obchodnich zonachRudaK píše:Pánové D 3 mám zatím rok a najeto 23 000 Km.Dodnes bez nějakých větších problémů.Na autě mě zatím udělali ty doporučené změny podle LR ( jiný software , ventil kompresoru a zadní dveře ).No a našla se povolená stabilizační tyč.Doufám že to tak zůstane nadále.Čas ukáže - zatím mě dělá jen radost.Ahoj Ruda
A tvoje volba je podle mě super.Do terénu je Defík určitě lepší a D3 na silnici nemá chybu.A vo tom to je.Měj se a možná dopadnu stejně při případném rozšíření vozového parku Ahoj RudaK
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: re D 3
To ,ze by mi bylo lito D3 tahat do terenu, protoze stala 1,5 mega ?Tak tak to neni. Nechcu aby to vypadalo jako chvastani, ale jako muj nazor. Defik a jeho upravy vysly nad 1,5 mega a do terenu ho vodim rad ikdyz dostava rany a sramy. Tam je mu dobre, i me a take tam patri. Na silnici je to horsi. D3 je na silnici a lehkem terenu kralem a pocit ridit, v dnesni dobe techniky spiz byt pri tom, je uzasne a citis se panem situace. V terenu, kde jezdim s Defenderem se D3 a ja s ni ,citim trapne. Ale zivot to tak asi chtel, ze auta do terenu jsou hodnocena pany 007 a ne pany dobrodruhy.RudaK píše:Eriku musím se zastat D 3.Já vím že je chlívárna protahovat auto za 1,5 mega blatem,ale projede to taky akorát případné škody jsou za větší peníz.Jinak můj kamarád říká,že každý auto skončí ve šrotě,akorát některý dřív a jiný pozdějc.erik píše: Mi taky. Hlavne po cestach s mou 1/2 po obchodnich zonach
A tvoje volba je podle mě super.Do terénu je Defík určitě lepší a D3 na silnici nemá chybu.A vo tom to je.Měj se a možná dopadnu stejně při případném rozšíření vozového parku Ahoj RudaK
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Životnost ?
Pánové, mám D3 20měsíců, najeto 85000 km a 18x jsem byl na reklamačních opravách.
- výpadky programů řídící jednotky / 18x přehraný softwér, problém přetrvává
- 2x výměna řízení- 2x výměna všech pneumatik / první sada již po 3500 km
- diferenciál / únik oleje
- problémy s nastavením celkové geometrie / auto plavalo
- problém s přídavným topením / neodstraněno
- problém s vnitřní cirkulaci vzduchu / neodstraněno
- 2x výměna expanzní nádržky chlazení
- 2x matky kol + klíč
- tažné zařízení / volné
- stahování okna
- výměna volantu
Tak nevím, jestli mám být také fanda této anglické značky jako vy.
- výpadky programů řídící jednotky / 18x přehraný softwér, problém přetrvává
- 2x výměna řízení- 2x výměna všech pneumatik / první sada již po 3500 km
- diferenciál / únik oleje
- problémy s nastavením celkové geometrie / auto plavalo
- problém s přídavným topením / neodstraněno
- problém s vnitřní cirkulaci vzduchu / neodstraněno
- 2x výměna expanzní nádržky chlazení
- 2x matky kol + klíč
- tažné zařízení / volné
- stahování okna
- výměna volantu
Tak nevím, jestli mám být také fanda této anglické značky jako vy.
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
re
Eriku plně s tebou souhlasím.Já zas toho v tom těžkém terénu moc nedám,tak mě D3 vyhovuje a to případné bláto se umyje. Necítím se v terénu trapně,akorát pro druhý vypadám jak magor právě kvůli D3 a její image. ( někomu připadá jak SUV i když toho zvládne hodně a já ji považuji za off)
Chtěl jsem jen říct,že se s D3 nebojím,že by to nedala.Akorát je pravda,že ta elektronika si se sajrajtem moc nerozumí ( mě akorát zatím nadávala ruční brzda,ale po řádném umytí je to OK.) A mimo civilizaci to s D3 a případnýma opravama bez notebuku může být zajímavý.
Radku tak to je hustý. Musím doufat,že mě to nepotká.I po tomhle zdělení zůstávám příznivcem LR.Mějte se RudaK
Chtěl jsem jen říct,že se s D3 nebojím,že by to nedala.Akorát je pravda,že ta elektronika si se sajrajtem moc nerozumí ( mě akorát zatím nadávala ruční brzda,ale po řádném umytí je to OK.) A mimo civilizaci to s D3 a případnýma opravama bez notebuku může být zajímavý.
Radku tak to je hustý. Musím doufat,že mě to nepotká.I po tomhle zdělení zůstávám příznivcem LR.Mějte se RudaK
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "