Stránka 2 z 2

Re: Discovery 5

Napsal: 15 led 2018 10:35
od Medved
o víkendu jsem potkal tři nové D5, jedna v černé barvě a black packu a musím říct, že to byla asi nejošklivější Diskotéka co jsem viděl. Na druhou strany zbylé dvě oranžová a hnědá (obě bez black packu) byly úplně v pohodě a nestyděl bych se mít jí v garáži ;)

Re: Discovery 5

Napsal: 15 led 2018 11:18
od habakuk
Rover píše: 27 pro 2017 08:58
Jinak šéfdesigner LR říká, že retro je jen nedostatek nápadů a že design jeho aut bude lidi rozdělovat a v podstatě chce být kontroverzní. To platí i pro "nového Defendera", neměl by tam v podstatě žádný odkaz na historii.
To je zajímavá myšlenka. Potom moc nechápu tu neustálou marketingovou snahu přiživení se na historickém odkazu starých LR.
Každá firma by měla být hrdá na svoji historii a práci předků a já prostě chci mít na autech vtipné odkazy na předešlé generace které daný model formovaly.

Re: Discovery 5

Napsal: 22 led 2018 10:10
od Medved
Jedna věcná, přijde vám kufr u Disca menší než u starého ?

Re: Discovery 5

Napsal: 22 led 2018 10:11
od low
Prijde. Diky zkosenemu vstupu

Re: Discovery 5

Napsal: 09 bře 2018 09:35
od richo.70

Re: Discovery 5

Napsal: 09 bře 2018 09:46
od xxx
nic extra, co by nezvládlo i fríčko :rofl

Re: Discovery 5

Napsal: 09 bře 2018 09:51
od richo.70
tak určitě :D

Re: Discovery 5

Napsal: 10 bře 2018 10:06
od stan
rfuhrich píše: 29 lis 2017 15:16 mám 185 centimetrov a keď som sedel na zadných sedadlách, tak som mal stehná opreté na sedačke asi len do 1/2, zbytok visel vo vzduchu, lebo sedák je strašne nízko a ako keby sklonený dopredu...musel by si vodič naraziť svoje sedadlo až úplne dopredu tak, aby som si mohol natiahnuť nohy a vtedy by som si oprel stehná po celej dlžke...
souhlas, druhá řada je něco jako trestná lavice... naprosto nepochopitelné...

Re: Discovery 5

Napsal: 28 led 2019 12:08
od cyril
Čau parto.
Tak to tady po čase zase otevřu. Známý prodává Disco 5 a já si uvědomil, že vlastně ani nevím, jaký tam jsou motory. Našel jsem teď na webu v testech pouze variantu naftového dvoulitru čtyřválce a třílitru šestiválce. Benzín mě momentálně nezajímá.
Je ten nový šestiválec stejná sračka jako ten TDV6 co máme třeba V D3 a D4? Budou zase praskat kliky, nebo je to u tohohle modelu už nějak vychytané?

Re: Discovery 5

Napsal: 28 led 2019 12:18
od habakuk
Nic nového evoluce těch co byly v D4 nebo RRS + dvoulitry z Disco sport potažmo Jaguáru XE, XF.
Můj odhad je, že budou protože to tak chtějí.

Re: Discovery 5

Napsal: 28 led 2019 13:14
od cyril
Ten dvoulitr je pro tak těžký auto asi slaboučkej, ale kdyby člověk zkousnul ten prapodivnej, až kontroverzní dizajn pětky, tak asi pro mě, by byl nejzásadnější hlavně ten motor! Na svý D4 mám od nova 105 tisíc km a pořád tak nějak v koutku duše doufám, že to třeba budu i já, kdo bude mít "kliku" a komu se právě ta blbě vymyšlená klika nezlomí. Alternativu ke čtyřce určitě nevidím ve starším modelu (D1-2-3-4), takže mě logicky zajímá, jestli ten samej průserovej motor montujou fakt i do koncepčně novýho modelu. Když se podívám na vývoj cen D3 a D4, tak je to ( Asi právě díky špatný pověsti toho 2,7 a 3,0 motoru) fakt hrůza, kam to až spadlo. A tak si říkám, že by se nad tím ve fabrice měli fakt už zamyslet. Nechal jsem si poslat typ motoru, kterej má ten známej uvedenej v TP a uvidíme..Třeba tam bude ten samej co v D4 a je vymalováno. A to by prodeji tohoto modelu asi neprospělo. Špatná pověst se šíří velmi rychle i přes marketingový veletoče všech těch LR Experience manipulátorů na Youtube a u LR prodejců.

Re: Discovery 5

Napsal: 28 led 2019 13:18
od habakuk
No D5 zase tak koncepčně nová není zdilí platformou s RR a RRs která už je na trhu nějaké ten pátek.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Discovery 5

Napsal: 28 led 2019 13:20
od Lukasino
Co se prodejnosti týká, tady na fóru to ví možná 98% lidí, ale mimo fórum to často neví ani majitelé a jsou vlastně spokojený a šťastný :wink:

Takže bych se nebál ani té prodejnosti. Ne všichni jsou na fóru, nebo před koupí dají označení motoru do googlu. Jsou tací, co se staví zeptat v Landroveru jak je ten motor na tom, no a tam mu samozřejmě nic neřeknou :mrgreen:

Re: Discovery 5

Napsal: 11 úno 2019 07:19
od NOTIX
no mě právě ceny D4 nepřijdou nijak nízký, když to porovnám s cenou co jsem kupoval svojí D3 před 6-ti lety tak to mělo najeto 120 a stáří 6 let tak dnešní ceny D4 řek ve stáří 6 let a najeto okolo 120 jsou tak o 200 až 300 víc.

Re: Discovery 5

Napsal: 11 úno 2019 20:35
od Badus
Pac novy uz nekoupis...posledni moznost v podstate

Re: Discovery 5

Napsal: 05 bře 2019 10:28
od David Š
...ten naftovej dvoulitr slabej právě asi nebude, má 240 PS a 500 Nm...v podstatě lepší hodnoty jak D3 - 190 PS a 440 Nm...a ještě k tomu rozporcovaný od ZF do 8 kvaltů, co jsem slyšel...což u D3 máme jen v 6 kvaltech, taky se spotřebou vychází nejlíp a i v pružnosti má lepší hodnoty....jde to holt dopředu...spíš mi připadá že je kufr hodně vysoko než D3/4...ale rozhodně bych se nebál, že 2 litr bude slabej...

Re: Discovery 5

Napsal: 05 bře 2019 10:45
od habakuk
Jel jsi s tím dvoulitrem, nebo soudíš jen podle papírových hodnot? Já s D5 nejel ani to neplánuju, ale už jsem párkárt jel s Volvem XC90 taky má dvoulitr na papíru síly jak bejk, ale pocit za volantem tomu moc neodpovídá.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Discovery 5

Napsal: 06 bře 2019 14:29
od David Š
...papírové hodnoty jsou od toho, aby definovali výkon toho agregátu přeci, jestli má 500 Nm a 250 PS a druhý má 190 PS a 440 Nm je snad jasná věc co je lepší...jestliže si vezmu 7,9 s na 100 km/h a u druhého 10,5 s na 100 km/h v čem je problém?...nebo máš pocit že to je lež a že ten motor třeba víc jak 300Nm nedá?...nebo že 250 PS vytočí až v 8mi tisících otáčkách ? :lol: ...jede to pěkně fakt...
....to že Ti to nepřipadá je věc druhá...ten pocit u 6V a u 4v je jiný, no ale ani vibrace asi taky ne...jak říkám D3 to tahaj v 6 kvaltech a D5 v 8 kvaltech, takže řadí jinak ale jsou úspornější, rychlejší...je to jiná liga, doba a všechno....do F-type ted dávají 2 litr s 300 PS a má lepší výkony jak ty 3,0 V6 s 340 PS...a je to sporťák....je třeba vzít v potaz taky váhy a hmotnosti...jednotky jdou softwarově taky dopředu, takže za mě asi dobrý... :hmm: a hlavně jiné materiály, co jsem tak koukal, hluk atd...

koncepčně 20 let starý D3/4 se s tím vůbec nemůžou měřit podle mě...

Ono kdyby jsi dal ten motor na motokáru je jasné, že pocit budeš mít že sedíš na 5 litrovým AMG...podle mě se není třeba bát toho menšího objemu, holt tam budou jiné tlaky, jiné vstřikovače, jiné turba...jiné průsery třeba.... :grin: :grin: :grin:

Jinak ten dvoulitr nemám D5, ale tady v Německu jsem se v něm 2x vezl a úplně pohoda, šel bych do něj hned... :rock

Re: Discovery 5

Napsal: 06 bře 2019 15:02
od habakuk
Tak ono řízení je především o pocitech. Ono proč uvedli dvoulitr v F-Type souvisí především s politikou toho jak se která vláda staví k pojištění vozidel kdy cokoliv nad 2 Litry je brutálně zaplaceno. Další věc je to jak se budou tyto motory chovat v nových testovacích emisních cyklech reálného provozu. Tato diskuze stejně skončí na tom, že buď ty peníze do toho auta dáš nebo ne. Pokud si je koupíš tak víš proč a já také vím proč bych si je nekoupil.

Re: Discovery 5

Napsal: 07 bře 2019 08:54
od David Š
Ale jó, proč ne, za svý peníze nepeníze je každého věc, jaký trenky nosí nebo v jakým autě pózuje.... :grin:

Primárně se ale netřeba bát inovací a změn...u D5 je ještě jedna věc, konečně se dělá i s možností volitelnou - automatickým tempomatem, a má funkci stop & go, takže když zapadneš do kolony tak konečně jezdí samo...to měl jen velkej Range a pak Sport, ted i Vel...

Psal jsem o tom kufru, tam je ještě taková ta klapačka, která spadne když se víko vyklopí - to je dost nepraktický, jakmile ji vyklopíš tak dozadu nedosahneš, a když ji zvedneš tak musíš tu dávanou věc zvednout o půl metru výš - když je to třeba přepravka tak už je to znát ta váha....tady to moc nevymákli... jde sice vyndat no...

Pak je u starý D3 dobrý když dáváš něco na střechu, tak posouváš příčníky sem tam a stojíš třeba na zadním kole a dělá se to dobře - tady jsou zase příčníky jak z Marsu či co, ze zadního kola to asi moc nepujde - asi to bude potřeba prubnout... :hmm:

od MY 18 má novou navigaci a infotaiment, docela to běhá rychle, a můžou být připojený i dva mobily najednou, z jednoho pouštíš písničky a druhý třeba telefonuje, taky dobrý...a akorát jsme nenašli tlačítko zamykání auta z kufru, to už taky má většina premiovek...ale třeba ho tohle jen nemělo,