Nestraš! Ale v okolí toho motoru to také není úplně ideální :/ Ne, že by se to rozpadalo nebo bylo nějak prorezlé, ale trochu péče především pro prodloužení životnosti by to chtěloJanotifo píše: ↑13 lis 2017 21:27 ja som dokončil teraz RRC, kde to tiež povodne vyzeralo celkom OK... len malá oprava.......ale keď to už začneš robiť tak zistíš , že je to zhnité celé....u mňa tak 2,5 mesiaca...vnútorné blatníky, prahy...podlaha....kufor...uchyt kasne, ten bol naprd hlavne v motorovej časti, kde išlo von všetko, čo bolo na vnútorných blatníkoch teda ABS modul, brzdy, spojkový válec, riadenie, + sanie....ostrkovač, filtre, v podstate ostal len motor...to nerátam dole blatníky , dvere....
D1 vyvaření
Moderátor: Miky_CZ
- Addnye
- Příspěvky: 562
- Registrován: 28 zář 2017 11:09
- tel.: +420775472255
- auto: D1, D110
- Bydliště: Skryje
Re: D1 vyvaření
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93
Defender 110 300Tdi 93
Re: D1 vyvaření
Až jí dáš do kupy .. tak jí na jaře koupím zpět a bude !
- Addnye
- Příspěvky: 562
- Registrován: 28 zář 2017 11:09
- tel.: +420775472255
- auto: D1, D110
- Bydliště: Skryje
Re: D1 vyvaření
Pokud koupíš za dost, abych si pak mohl koupit nějakého starého defika na renovaci, klidně
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93
Defender 110 300Tdi 93
Re: D1 vyvaření
To nejsi moc odhodlanej teda
Poprosim tě o fotky co na autě děláš a tak .. fakt mi přirostlo k srdci, tak abych viděl jak se má ...
Poprosim tě o fotky co na autě děláš a tak .. fakt mi přirostlo k srdci, tak abych viděl jak se má ...
- Addnye
- Příspěvky: 562
- Registrován: 28 zář 2017 11:09
- tel.: +420775472255
- auto: D1, D110
- Bydliště: Skryje
Re: D1 vyvaření
Odhodlaný jsem, ale defik je defik a nejvíc mě na tom baví proces té renovace Jasný, budu to přidávat, ale teď do Vánoc to budou jen pevnostní prahy a nájezdový plech a po zkouškovém (tj. někdy na začátku února) to začne
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93
Defender 110 300Tdi 93
Re: D1 vyvaření
Tak to jo .. No Def je def .. to jo
- Drakes
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15 úno 2008 18:32
- auto: D1 300Tdi 1994
- Bydliště: Pilsner přímo u Urquellu
Re: D1 vyvaření
Nechci zakládat nové téma kvůli přehlednosti a dohledatelnosti...
Také se mi moje Discovery 1 nějak rozhodla obohatit život, a začala reznout.. Nyní zvažuji, zda nechat opravit vyvařením (sám nemám kde, u aut dělám administrativu záručních oprav, a rukama spíš stavební práce), nebo auto v aktuálním stavu prodat. Radši bych tedy první variantu. Když jsem před Vánoci (po výměně kloubu) mluvil s dvorním mechanikem kvůli možné opravě, nebyl by problém, ale jsem prý třetí v pořadí. Vzhledem k časové náročnosti by to bylo počítám nejspíš až koncem příštího roku, tak to zkouším tady, zda by se to dalo realizovat dříve. Pokud by mi někdo dokázal pomoci a měl odvahu se do toho pustit, nebo znal někoho, kdo se tím živí, nechť se ozve.. Pro představu: Jednalo by se nejspíš o výměnu obou prahů včetně napojení B-sloupků, zadní podběhy, začíná se loupat i podlaha v kufru, přední podběhy by měly jít zachránit. Předběžně mám rozpočet 40tis. Kč, strop, který bych akceptoval je max 60t Kč, což by skoro byla vozu v aktuálním stavu. Pochopitelně záleží na rozsahu zjištěného poškození, co se bude zachraňovat a co měnit. Tož jestli máte nějaký tip, sem s ním..
Také se mi moje Discovery 1 nějak rozhodla obohatit život, a začala reznout.. Nyní zvažuji, zda nechat opravit vyvařením (sám nemám kde, u aut dělám administrativu záručních oprav, a rukama spíš stavební práce), nebo auto v aktuálním stavu prodat. Radši bych tedy první variantu. Když jsem před Vánoci (po výměně kloubu) mluvil s dvorním mechanikem kvůli možné opravě, nebyl by problém, ale jsem prý třetí v pořadí. Vzhledem k časové náročnosti by to bylo počítám nejspíš až koncem příštího roku, tak to zkouším tady, zda by se to dalo realizovat dříve. Pokud by mi někdo dokázal pomoci a měl odvahu se do toho pustit, nebo znal někoho, kdo se tím živí, nechť se ozve.. Pro představu: Jednalo by se nejspíš o výměnu obou prahů včetně napojení B-sloupků, zadní podběhy, začíná se loupat i podlaha v kufru, přední podběhy by měly jít zachránit. Předběžně mám rozpočet 40tis. Kč, strop, který bych akceptoval je max 60t Kč, což by skoro byla vozu v aktuálním stavu. Pochopitelně záleží na rozsahu zjištěného poškození, co se bude zachraňovat a co měnit. Tož jestli máte nějaký tip, sem s ním..
Re: D1 vyvaření
Tiez mam v plane rovnaky zamer. Viete niekto o niekom spolahlivom na SVK?
Re: D1 vyvaření
Tiez mam v plane rovnaky zamer. Viete niekto o niekom spolahlivom na SVK?
- jbizik
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: D1 vyvaření
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- Addnye
- Příspěvky: 562
- Registrován: 28 zář 2017 11:09
- tel.: +420775472255
- auto: D1, D110
- Bydliště: Skryje
Re: D1 vyvaření
Nemá někdo zkušenost, jak zvednout karoserii z auta, aby se dalo odjet s podvozkem a karoserie zůstala na místě bez použití zvedáku? Mám k dispozici sloupový, ale nemůžu to tam nechat 2 týdny, musí být střídavě volný. Díky za rady.
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93
Defender 110 300Tdi 93
Re: D1 vyvaření
Mám za to, že jsem tu viděl fotku, jak protahli kurtu skrz dveře a zvedali jí za střechu. Na trámu měli hupcuk a tradá nahoru.Addnye píše:Nemá někdo zkušenost, jak zvednout karoserii z auta, aby se dalo odjet s podvozkem a karoserie zůstala na místě bez použití zvedáku? Mám k dispozici sloupový, ale nemůžu to tam nechat 2 týdny, musí být střídavě volný. Díky za rady.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Co bůh spojil, člověk nerozdělí. Co já rozebral, ani bůh nedá dohromady.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D1 vyvaření
Bych to nadzvedl od rámu, vložil tam několik trámků, na těch to pozvedl a vyjel s rámem a potom to na nich nechat stát. Je tak nejmenší šance, že se něco pokroutí nebo pomačká. Mezi trámky a kastli se dají vloží navíc staré matrace.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D1 vyvaření
A ještě mě napadlo - zvednou kastli od rámu tím dvousloupovým zvedákem. Mezi kastli a rám vložit nějaké podložky (špalek a stará matrace), spustit to dolů, odtlačit na vhodné místo, do mezery nad rámem zasunout trámky - přesahují přes obrys auta nadzvednout trámky a tím i kastli, podložit trámky kozama a s rámem odjet. A zpět stejným způsobem.
Nejhorší je to první zvednutí, aby se to někde nepřevážilo, nezkroutilo, nepomačkalo. Na to pomůže ten velkej zvedák, aby to bylo jednoduché.
Nejhorší je to první zvednutí, aby se to někde nepřevážilo, nezkroutilo, nepomačkalo. Na to pomůže ten velkej zvedák, aby to bylo jednoduché.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Addnye
- Příspěvky: 562
- Registrován: 28 zář 2017 11:09
- tel.: +420775472255
- auto: D1, D110
- Bydliště: Skryje
Re: D1 vyvaření
Geniální, děkuji!MadTom píše: ↑07 led 2018 12:10 A ještě mě napadlo - zvednou kastli od rámu tím dvousloupovým zvedákem. Mezi kastli a rám vložit nějaké podložky (špalek a stará matrace), spustit to dolů, odtlačit na vhodné místo, do mezery nad rámem zasunout trámky - přesahují přes obrys auta nadzvednout trámky a tím i kastli, podložit trámky kozama a s rámem odjet. A zpět stejným způsobem.
Nejhorší je to první zvednutí, aby se to někde nepřevážilo, nezkroutilo, nepomačkalo. Na to pomůže ten velkej zvedák, aby to bylo jednoduché.
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93
Defender 110 300Tdi 93
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D1 vyvaření
Jedna drobnost - ty sloupky se tam nedají dát, když je auto na zvedáku a zvedá se kastle od rámu - nejspíš by to potom neprojelo ze zvedáku ven, jak ty trámky musí přesahovat kastli.
Jak jsme na to přišli popisovat nebudu, ale byl to kontejner s centrálou namontovanej na vozíku za dodávku, a ten musel celej dolů. Vážil necelé 2t a dvousloupový zvedák byl naprosto super věc, kdyby byl bez přejezdu, tak pod to naskládáme palety a vyvezeme to na dvou paleťákách do rohu dílny, takhle to ale nešlo.
Jak jsme na to přišli popisovat nebudu, ale byl to kontejner s centrálou namontovanej na vozíku za dodávku, a ten musel celej dolů. Vážil necelé 2t a dvousloupový zvedák byl naprosto super věc, kdyby byl bez přejezdu, tak pod to naskládáme palety a vyvezeme to na dvou paleťákách do rohu dílny, takhle to ale nešlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Pist
- Příspěvky: 674
- Registrován: 25 říj 2011 16:37
- tel.: 724754310
- auto: LR disco 2 td5
- Bydliště: Kdyne
Re: D1 vyvaření
Take me to ceka davejte nekdo foto tema je zalozene tak neni treba delat nove. . Nejvice mi zajima jakej jekl davate misto prahu. Od ceho mamerujete drzaky co jsou kastrle ram ? Jake plech kolik mm a jak se sundavaj zadni blatniky a pak zase vraci. Dik
LR. Disco I 300 TDI - 2"lift, 235/85/16. zahradka , snorchel. LR Disco td5-2"lift zahradka
- Drakes
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15 úno 2008 18:32
- auto: D1 300Tdi 1994
- Bydliště: Pilsner přímo u Urquellu
Re: D1 vyvaření
Tak já už mám vyvařeno. Nakonec mi to dělali přímo v Plzni, kluci, ke kterým jezdím normálně na údržbu (Jakub Waska). Vyvařili komplet, co používali za díly je otázka spíš na ně, ale viděl jsem stav mého odstrojeného vozu před i po zásahu, a nádavkem jsem dostal ještě fotodokumentaci o průběhu. Vyvaření trvalo asi měsíc, koukal jsem pak na výsledek u nás v práci na zdviži, a je to poctivá, fortelná práce.. Kdyby někdo potřeboval, můžu doporučit.. Za mě palec nahoru.
- Addnye
- Příspěvky: 562
- Registrován: 28 zář 2017 11:09
- tel.: +420775472255
- auto: D1, D110
- Bydliště: Skryje
Re: D1 vyvaření
Já akorát vařím, pošli fotky, pokud možno, díkyDrakes píše: ↑30 lis 2018 16:13 Tak já už mám vyvařeno. Nakonec mi to dělali přímo v Plzni, kluci, ke kterým jezdím normálně na údržbu (Jakub Waska). Vyvařili komplet, co používali za díly je otázka spíš na ně, ale viděl jsem stav mého odstrojeného vozu před i po zásahu, a nádavkem jsem dostal ještě fotodokumentaci o průběhu. Vyvaření trvalo asi měsíc, koukal jsem pak na výsledek u nás v práci na zdviži, a je to poctivá, fortelná práce.. Kdyby někdo potřeboval, můžu doporučit.. Za mě palec nahoru.
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93
Defender 110 300Tdi 93