D1 vyvaření

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 562
Registrován: 28 zář 2017 11:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: D1 vyvaření

#21 Příspěvek od Addnye » 13 lis 2017 21:36

Janotifo píše: 13 lis 2017 21:27 ja som dokončil teraz RRC, kde to tiež povodne vyzeralo celkom OK... len malá oprava.......ale keď to už začneš robiť tak zistíš , že je to zhnité celé....u mňa tak 2,5 mesiaca...vnútorné blatníky, prahy...podlaha....kufor...uchyt kasne, ten bol naprd hlavne v motorovej časti, kde išlo von všetko, čo bolo na vnútorných blatníkoch teda ABS modul, brzdy, spojkový válec, riadenie, + sanie....ostrkovač, filtre, v podstate ostal len motor...to nerátam dole blatníky , dvere.... :grin: :grin: :grin:
Nestraš! :D Ale v okolí toho motoru to také není úplně ideální :/ Ne, že by se to rozpadalo nebo bylo nějak prorezlé, ale trochu péče především pro prodloužení životnosti by to chtělo :)
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

Uživatelský avatar
Marty_LR
Příspěvky: 773
Registrován: 04 led 2017 10:39
tel.: 604853426
auto: Volvo XC70 D5 P2

Re: D1 vyvaření

#22 Příspěvek od Marty_LR » 18 lis 2017 13:14

Až jí dáš do kupy .. tak jí na jaře koupím zpět a bude ! :Pohoda: :grin:
Tel: 604 853 426
odtah.brozek@gmail.com

Volvo XC70 P2 D5
Ex: LR D1/D2/D3/D4/RRS/ L322 ...

Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 562
Registrován: 28 zář 2017 11:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: D1 vyvaření

#23 Příspěvek od Addnye » 18 lis 2017 13:19

Pokud koupíš za dost, abych si pak mohl koupit nějakého starého defika na renovaci, klidně :D
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

Uživatelský avatar
Marty_LR
Příspěvky: 773
Registrován: 04 led 2017 10:39
tel.: 604853426
auto: Volvo XC70 D5 P2

Re: D1 vyvaření

#24 Příspěvek od Marty_LR » 18 lis 2017 13:35

To nejsi moc odhodlanej teda :grin:

Poprosim tě o fotky co na autě děláš a tak .. fakt mi přirostlo k srdci, tak abych viděl jak se má ...
Tel: 604 853 426
odtah.brozek@gmail.com

Volvo XC70 P2 D5
Ex: LR D1/D2/D3/D4/RRS/ L322 ...

Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 562
Registrován: 28 zář 2017 11:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: D1 vyvaření

#25 Příspěvek od Addnye » 18 lis 2017 13:41

Odhodlaný jsem, ale defik je defik :D a nejvíc mě na tom baví proces té renovace :D Jasný, budu to přidávat, ale teď do Vánoc to budou jen pevnostní prahy a nájezdový plech :) a po zkouškovém (tj. někdy na začátku února) to začne :)
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

Uživatelský avatar
Marty_LR
Příspěvky: 773
Registrován: 04 led 2017 10:39
tel.: 604853426
auto: Volvo XC70 D5 P2

Re: D1 vyvaření

#26 Příspěvek od Marty_LR » 18 lis 2017 14:07

Tak to jo .. No Def je def .. to jo :grin:
Tel: 604 853 426
odtah.brozek@gmail.com

Volvo XC70 P2 D5
Ex: LR D1/D2/D3/D4/RRS/ L322 ...

Uživatelský avatar
Drakes
Příspěvky: 40
Registrován: 15 úno 2008 18:32
auto: D1 300Tdi 1994
Bydliště: Pilsner přímo u Urquellu

Re: D1 vyvaření

#27 Příspěvek od Drakes » 28 pro 2017 17:44

Nechci zakládat nové téma kvůli přehlednosti a dohledatelnosti...
Také se mi moje Discovery 1 nějak rozhodla obohatit život, a začala reznout.. Nyní zvažuji, zda nechat opravit vyvařením (sám nemám kde, u aut dělám administrativu záručních oprav, a rukama spíš stavební práce), nebo auto v aktuálním stavu prodat. Radši bych tedy první variantu. Když jsem před Vánoci (po výměně kloubu) mluvil s dvorním mechanikem kvůli možné opravě, nebyl by problém, ale jsem prý třetí v pořadí. Vzhledem k časové náročnosti by to bylo počítám nejspíš až koncem příštího roku, tak to zkouším tady, zda by se to dalo realizovat dříve. Pokud by mi někdo dokázal pomoci a měl odvahu se do toho pustit, nebo znal někoho, kdo se tím živí, nechť se ozve.. Pro představu: Jednalo by se nejspíš o výměnu obou prahů včetně napojení B-sloupků, zadní podběhy, začíná se loupat i podlaha v kufru, přední podběhy by měly jít zachránit. Předběžně mám rozpočet 40tis. Kč, strop, který bych akceptoval je max 60t Kč, což by skoro byla vozu v aktuálním stavu. Pochopitelně záleží na rozsahu zjištěného poškození, co se bude zachraňovat a co měnit. Tož jestli máte nějaký tip, sem s ním.. :mrk

brunko
Příspěvky: 246
Registrován: 07 zář 2011 11:37
auto: Disco 1 96
Bydliště: Dolný Kubín

Re: D1 vyvaření

#28 Příspěvek od brunko » 03 led 2018 15:48

Tiez mam v plane rovnaky zamer. Viete niekto o niekom spolahlivom na SVK?

brunko
Příspěvky: 246
Registrován: 07 zář 2011 11:37
auto: Disco 1 96
Bydliště: Dolný Kubín

Re: D1 vyvaření

#29 Příspěvek od brunko » 03 led 2018 15:48

Tiez mam v plane rovnaky zamer. Viete niekto o niekom spolahlivom na SVK?

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1860
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: D1 vyvaření

#30 Příspěvek od jbizik » 04 led 2018 06:27

brunko píše: 03 led 2018 15:48 Tiez mam v plane rovnaky zamer. Viete niekto o niekom spolahlivom na SVK?
Napriklad sem:
http://vyvaranieaut.sk/
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 562
Registrován: 28 zář 2017 11:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: D1 vyvaření

#31 Příspěvek od Addnye » 06 led 2018 23:07

Nemá někdo zkušenost, jak zvednout karoserii z auta, aby se dalo odjet s podvozkem a karoserie zůstala na místě bez použití zvedáku? Mám k dispozici sloupový, ale nemůžu to tam nechat 2 týdny, musí být střídavě volný. Díky za rady.
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

Uživatelský avatar
Massi
Příspěvky: 200
Registrován: 14 lis 2014 07:31
auto: D1 300 Tdi, ex Samík
Bydliště: Dobříšsko

Re: D1 vyvaření

#32 Příspěvek od Massi » 07 led 2018 10:25

Addnye píše:Nemá někdo zkušenost, jak zvednout karoserii z auta, aby se dalo odjet s podvozkem a karoserie zůstala na místě bez použití zvedáku? Mám k dispozici sloupový, ale nemůžu to tam nechat 2 týdny, musí být střídavě volný. Díky za rady.
Mám za to, že jsem tu viděl fotku, jak protahli kurtu skrz dveře a zvedali jí za střechu. Na trámu měli hupcuk a tradá nahoru.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

Co bůh spojil, člověk nerozdělí. Co já rozebral, ani bůh nedá dohromady.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D1 vyvaření

#33 Příspěvek od MadTom » 07 led 2018 11:11

Bych to nadzvedl od rámu, vložil tam několik trámků, na těch to pozvedl a vyjel s rámem a potom to na nich nechat stát. Je tak nejmenší šance, že se něco pokroutí nebo pomačká. Mezi trámky a kastli se dají vloží navíc staré matrace.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 562
Registrován: 28 zář 2017 11:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: D1 vyvaření

#34 Příspěvek od Addnye » 07 led 2018 11:55

Díky za tipy, za půl měsíce to vypukne :skleb :skleb :skleb
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D1 vyvaření

#35 Příspěvek od MadTom » 07 led 2018 12:10

A ještě mě napadlo - zvednou kastli od rámu tím dvousloupovým zvedákem. Mezi kastli a rám vložit nějaké podložky (špalek a stará matrace), spustit to dolů, odtlačit na vhodné místo, do mezery nad rámem zasunout trámky - přesahují přes obrys auta nadzvednout trámky a tím i kastli, podložit trámky kozama a s rámem odjet. A zpět stejným způsobem.
Nejhorší je to první zvednutí, aby se to někde nepřevážilo, nezkroutilo, nepomačkalo. Na to pomůže ten velkej zvedák, aby to bylo jednoduché.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 562
Registrován: 28 zář 2017 11:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: D1 vyvaření

#36 Příspěvek od Addnye » 07 led 2018 12:29

MadTom píše: 07 led 2018 12:10 A ještě mě napadlo - zvednou kastli od rámu tím dvousloupovým zvedákem. Mezi kastli a rám vložit nějaké podložky (špalek a stará matrace), spustit to dolů, odtlačit na vhodné místo, do mezery nad rámem zasunout trámky - přesahují přes obrys auta nadzvednout trámky a tím i kastli, podložit trámky kozama a s rámem odjet. A zpět stejným způsobem.
Nejhorší je to první zvednutí, aby se to někde nepřevážilo, nezkroutilo, nepomačkalo. Na to pomůže ten velkej zvedák, aby to bylo jednoduché.
Geniální, děkuji! :heart
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D1 vyvaření

#37 Příspěvek od MadTom » 07 led 2018 13:03

Jedna drobnost - ty sloupky se tam nedají dát, když je auto na zvedáku a zvedá se kastle od rámu - nejspíš by to potom neprojelo ze zvedáku ven, jak ty trámky musí přesahovat kastli.
Jak jsme na to přišli popisovat nebudu, ale byl to kontejner s centrálou namontovanej na vozíku za dodávku, a ten musel celej dolů. Vážil necelé 2t a dvousloupový zvedák byl naprosto super věc, kdyby byl bez přejezdu, tak pod to naskládáme palety a vyvezeme to na dvou paleťákách do rohu dílny, takhle to ale nešlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Pist
Příspěvky: 674
Registrován: 25 říj 2011 16:37
tel.: 724754310
auto: LR disco 2 td5
Bydliště: Kdyne

Re: D1 vyvaření

#38 Příspěvek od Pist » 15 kvě 2018 09:01

Take me to ceka davejte nekdo foto tema je zalozene tak neni treba delat nove. . Nejvice mi zajima jakej jekl davate misto prahu. Od ceho mamerujete drzaky co jsou kastrle ram ? Jake plech kolik mm a jak se sundavaj zadni blatniky a pak zase vraci. Dik
LR. Disco I 300 TDI - 2"lift, 235/85/16. zahradka , snorchel. LR Disco td5-2"lift zahradka

Uživatelský avatar
Drakes
Příspěvky: 40
Registrován: 15 úno 2008 18:32
auto: D1 300Tdi 1994
Bydliště: Pilsner přímo u Urquellu

Re: D1 vyvaření

#39 Příspěvek od Drakes » 30 lis 2018 16:13

Tak já už mám vyvařeno. Nakonec mi to dělali přímo v Plzni, kluci, ke kterým jezdím normálně na údržbu (Jakub Waska). Vyvařili komplet, co používali za díly je otázka spíš na ně, ale viděl jsem stav mého odstrojeného vozu před i po zásahu, a nádavkem jsem dostal ještě fotodokumentaci o průběhu. Vyvaření trvalo asi měsíc, koukal jsem pak na výsledek u nás v práci na zdviži, a je to poctivá, fortelná práce.. Kdyby někdo potřeboval, můžu doporučit.. Za mě palec nahoru. :yes

Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 562
Registrován: 28 zář 2017 11:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: D1 vyvaření

#40 Příspěvek od Addnye » 30 lis 2018 18:30

Drakes píše: 30 lis 2018 16:13 Tak já už mám vyvařeno. Nakonec mi to dělali přímo v Plzni, kluci, ke kterým jezdím normálně na údržbu (Jakub Waska). Vyvařili komplet, co používali za díly je otázka spíš na ně, ale viděl jsem stav mého odstrojeného vozu před i po zásahu, a nádavkem jsem dostal ještě fotodokumentaci o průběhu. Vyvaření trvalo asi měsíc, koukal jsem pak na výsledek u nás v práci na zdviži, a je to poctivá, fortelná práce.. Kdyby někdo potřeboval, můžu doporučit.. Za mě palec nahoru. :yes
Já akorát vařím, pošli fotky, pokud možno, díky :)
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

Odpovědět