Třeba se někomu bude hodit Možná už to někdo někde řešil a třeba jsem neobjevil Ameriku
Stala se mi nemilá věc. Auto přestalo brzdit. Respektive přestávalo brzdit. V okamžiku, kdy jsem šlápl jednou na pedál tak bylo vše oka. Ale jakmile jsem přibrzdil, sundal nohu z pedálu a následně potřeboval přibrzdit znovu tak byl pedál tvrdý a auto skoro nebrzdilo. Závada byl nefunkční "brake servo non-retur valve", přes který vývěva sosá podtlak. A teď proč o tom píši. Tento veltil se na disco 2 dá koupit pouze v kuse s celou tou plastovou podtlakovou hadicí, jdoucí z posilovače až k vacuum pump na alternátoru. Cena přes 5.200,- Kč bez DPH a náhrada neexistuje. Nebudu se dále rozepisovat proč a jak, ale koupil jsem ventil z BMW pro modely e36,e46,e39 a ještě snad shodné pro starší x5 a Z3....číslo dílu 34331161300 - CHECK VALVE SUPPORT. Cena 213,- Kč bez DPH. Směrem do posilovače je 100% totožný s originálem. Pouze výstup je širší. Použil jsem kousek podtlakové hadice. Výsledek viz foto. Jinak auto brzdí krásně. Až jsem se divil
Brzdy disco 2 Td5 - non-return valve
Moderátor: Miky_CZ