ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Hyena V8
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2017 23:20
auto: Discovery 2 V8

ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

#1 Příspěvek od Hyena V8 » 19 srp 2017 18:49

Ahoj kolegové,tak mám asi poslední informace k V8.řÍDÍCÍ JEDNOTKA ASI ŠPATNĚ DÁVKUJE PALIVO PRO ŘADU Č.1.Řada 2 je ok a řada 2 úplně teče,tak že rozpálila katalyzátor do červena.Nemělnikdo z vás stejný problém.Chystám se dát opravit řídící jednotku,ale samozřejmě nechci udělat chybu.Moc děkuji za vaše názory...
S pozdravem
Hyena V8
Č.Budějovice

mato_srubka
Příspěvky: 459
Registrován: 27 srp 2013 19:24
auto: DiscoII V8

Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

#2 Příspěvek od mato_srubka » 19 srp 2017 21:41

Lambda sondy si kontroloval?
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu

Hyena V8
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2017 23:20
auto: Discovery 2 V8

Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

#3 Příspěvek od Hyena V8 » 20 srp 2017 07:16

Kontroloval a dokonce obě vyměnil. Beze změny

mato_srubka
Příspěvky: 459
Registrován: 27 srp 2013 19:24
auto: DiscoII V8

Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

#4 Příspěvek od mato_srubka » 22 srp 2017 06:18

Hmm, zaujímavé. Nerozumiem, prečo by ECU z ničoho nič mala zmeniť bohatosť zmesi. Čo predchádzalo týmto problémom? Nemáš niekde deravý výfuk pred katalizátorom alebo lambdou?
Skús popísať presnejšie, ako sa to správa. Meral si tlaky na válcoch? Aké boli?
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu

Hyena V8
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2017 23:20
auto: Discovery 2 V8

Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

#5 Příspěvek od Hyena V8 » 25 srp 2017 00:06

Výfuk je úplně ok. Tlaky jsem samozřejmě měřil. Na všech válcÍch 10. Problémy začaly, že motor začal z ničeho nic poskubavat,a nešel do výkonu. Vypadalo to jako vymechavani zapalování. Tak jsem to vzal přesně směrem svicky,kabely,civky,lambdy,atd. Vstriky právě prasi ok a levé tečou. Kat byl jako sluníčko. Vypadá to jako by se zbláznila jednotka a nevěděla co dělá.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

#6 Příspěvek od kupec18 » 25 srp 2017 00:55

Ten cat by spíš mohl hořet protože vynechává zapalovaní a ten nespálený benzín začne hořet až v catu.

mato_srubka
Příspěvky: 459
Registrován: 27 srp 2013 19:24
auto: DiscoII V8

Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

#7 Příspěvek od mato_srubka » 25 srp 2017 05:19

Šklbanie a vynechávanie motora by tomu nasvedčovalo = nespálený benzín dohorí v KATe a ten sa pekne rozpáli.
Môžeš bližšie vysvetliť, ako to myslíš, že jedny vstreky rozprašujú a druhé tečú? Mali by dávkovať približne rovnaké množstvo. Daj ich niekde na banky/skúmavky a sleduj koľko nastriekajú. Keď tak ich vymeň na druhú stranu a sleduj, či sa rovnaká situácia realizuje aj na druhej strane valcov.

BTW po takejto epizóde s prehriatým KATom bude ten KAT asi už treba vymeniť, teda pokiaľ pôjdeš na technickú a emisnú kontrolu.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

#8 Příspěvek od Hubert » 25 srp 2017 07:17

Já bych v ECU problém nehledal. Pro jistotu bych osciloskopem kouknul na délku a tvar pulzu. Mimochodem co říká diagnostika?
Pokud jedna strana teče a druhá krásně rozprašuje. A to i po výměně či přehození vstřiků hledej problém v přívodu paliva do lišty.¨
Může být zbořená hadička.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Hyena V8
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2017 23:20
auto: Discovery 2 V8

Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA

#9 Příspěvek od Hyena V8 » 25 srp 2017 10:01

Moc děkuji za vaše názory. Zkusím se kouknout na ty vstŘikovače a vedení k nim. Kkat se rozsvítil do 30 sekund. Myslím že problém bude na více válcÍch tÉ řady. Doufam,ze přijde spasna myšlenka a můj mazlík bude mít zase své srdíčko v pořádku.

Odpovědět