CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je stř říj 18, 2017 04:47

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 24 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte srp 01, 2017 09:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
Příspěvky: 815
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko
Citace:

Jo, kdesi jsem cetl takovou informaci, ze zivotnost mechu na D2 je pet let a prave po peti letech by se mely preventivne menit. Ale uz nevim, kde to bylo, ani odkud ta informace puvodne pochazela.
No a taky se v manuálu dočteš, že pokud auto provozuješ v těžkém terénu tak máš zkrátit všechny intervaly výměn na polovinu :D

_________________
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte srp 01, 2017 10:19 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8729
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Ty termíny by mohly být v RAVE, kouknu se. Ale preventivně je měnit nebudu.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2017 10:31 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8729
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Tak jsme se včera vrátili z výletu - tentokrát do Rumunska a musím říct, že další měchy budou jedině Contitech. Druhý 3 roku starý Dunlop prasknul na asfaltu po cestě přes Maďarsko. Tentokrát to nebyla exploze, ale v autě začalo něco bouchat a jelo nakřivo. Na měchu byla cca 1cm široká prasklina ve vnější vrstvě gumy. Takže výměna, a druhá výměna a třetí výměna - dva záložní měchy co jsme měl sebou byly také porézní, a to do té míry, že nešly nafoukat. A to byly oba sundané z auta, kde jezdily a držely. Další měch jsem neměl, takže chvilka drbání se za ušima, potom vytáhnout z krabice díly na manuální foukání měchů (hadičky, spojky, ventilky), poskládat krátkou hadičku a měch nafouknout lepícím sprejem na kola. Naštěstí se podařilo jeden použitý Contitech takto zalepit a auto v pohodě dalších 10 dnů jezdilo, nepadalo, nebylo potřeba aby to kompresor moc foukal. Takže lepící sprej je nutnost.
Měchy z auta neodstraním, pouze půjdu do jiné značky, a objednám si rovnou i nějaké záložní.
4 výměny měchů a zalepení se podařilo udělat vedle hřbitova během 2 hodin. A šlo by to i rychleji, kdyby se dalo normálně dostat k matici vzduchu na měchu. Když jsme si mě šroubovat potřetí, tak jsem tam dal rychlospojku mezi dva kousky hadiček, a stačilo to jenom nasadit.
Shrnutí - Dunlop měchy na D2 přetížené na cca 3,2tuny a občas ježděné v terénu (srazy, výlety), jinak stojící u baráku měly životnost 3 roky, a loučili se velmi hlasitě. Když byly jenom porézní, tak nešli ani zalepit. Porézní Contitech zalepit šel.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2017 10:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
Příspěvky: 3947
tel.: 775 173 983
auto: DEF-98+D2-00=2xTD5
Bydliště: Prachatice / Budějice
Mě čeká výměna obou měchů na Náhradnici, co jsem teď koupil, tak se podívám co tam mám nasysleno a zkusím teda přednostně contitechy,

_________________
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 24 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz